برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تاچ ال سی دی Samsung Galaxy C5

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ یک گزینه را انتخاب کنید
  • مشکی
  • سفيد
  • طلایی
1,350,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

تاچ ال سی دی Samsung Galaxy C5/ سامسونگ گلگسی سی 5 قطر 5.2 اینچ دارد و ال سی دی آن از نوع Super AMOLED خازنی می باشد. رزولوشن صفحه نمایش سامسونگ Galaxy C5 معادل 1080x1920 است که منجر به ارائه ی تراکم پیکسل 424ppi می شود. نسبت قسمت لمسی این گوشی به کل بدنه ی آن 71% می باشد. با خرید تاچ ال سی دی اصل Samsung C7 هیچ تغییری در کیفیت و ظاهر صفحه نمایش خود نمی بینید و همچون سابقش خواهد شد.

هنگامی که به سراغ گوشی های سطح متوسط مانند گوشی های جدید galaxy c5 یا galaxy c7 می روید اطمینان دارید که یکی از گوشی هایی با صفحه نمایش عالی Super AMOLED شرکت پرآوازه ی سامسونگ را در دست می گیرید که هم کنتراست بالایی دارد و هم رنگ های زنده و شاداب.

مشخصات تاچ ال سی دی Galaxy C5 و خرید آن

قطر 5.2 اینچ این صفحه نمایش برای بسیاری از کاربران فعلی گوشی های هوشمند فوق العاده مطلوب می باشد. اگرچه سایز آن از گوشی موبایل galaxy c7 که در محدوده ی فبلت ها قرار می گیرد و قطر 5.7 اینچ دارد دور است اما رزولوشن 1080p فول اچ دی آن تراکم پیکسل رده متوسط 424ppi را تضمین می کند. شما می توانید مطمئن باشید که همه چیز در این گوشی فوق العاده واضح و با رنگ های زنده به نظر می رسد.

از نظر عملکردی، پنل صفحه نمایش Galaxy C5 تقریبا شبیه همتای بزرگتر خود می باشد و کاملا عالی عمل می کند. رنگ های سیاه تیره ای ارائه می دهد و از کنتراست بی نهایت بهره مند است.

روشنایی تاچ ال سی دی Galaxy C5

با تنظیم حداکثر روشنایی، درجه ی آن به 424nit می رسد که کاملا شبیه چیزی است که گوشی های پرچمدار قبلی سامسونگ مانند galaxy s7 و Note 7 قادر به ارائه ی آن بودند. روشنایی صفحه نمایش C5 هنگامی که در کنار منبع نور خارجی روشن قرار بگیرد تا 625nit از طریق حالت Max Auto می تواند بالا برود. بنابراین استفاده از این گوشی در فضای بیرون حتی در آفتابی ترین روزها بدون هیچ زحمتی انجام می شود.

در جدول زیر میزان کنتراست تاچ ال سی دی Galaxy c5 در زیر نور آفتاب با دیگر گوشی ها مقایسه شده است. هر چه میزان کنتراست بالاتر باشد خوانایی آن در زیر نور آفتاب بیشتر است. 

میزان خوانایی تاچ ال سی دی samsung c5 زیر نور آفتاب

نکته ی جالب این است که گوشی موبایل C5 یک افزایش قابل توجه (البته به سختی با چشم غیر مسلح دیده می شود) در حداکثر روشنایی اش در مقایسه با گوشی قدیمی تر (Galaxy A5(2016 داده است. از آن جایی که هر دوی این گوشی صفحه نمایش هم سایزی دارند این مقایسه ی کاملا عادلانه ای است و دال بر این است که سامسونگ به طور فعالانه ای صفحه نمایش ها، متریال ها و کار پرداخت گوشی های خود را بهبود می بخشد.

در زیر میزان روشنایی روشنایی تاچ ال سی دی Samsung C5 با دیگر گوشی ها مقایسه شده است. 

میزان روشنایی تاچ ال سی دی Samsung C5

دقت رنگ تاچ ال سی دی Galaxy C5

دقت رنگ این صفحه نمایش نیز فوق العاده بالا و حتی اندکی بهتر از Galaxy C7 می باشد. این می تواند به عنوان نشانه ای درنظر گرفته شود که بیانگر آن است که C5 از پنل صفحه نمایش اندکی متفاوت استفاده می کند یا این که شاید سامسونگ در کالیبراسیون رنگ کارخانه ی آن بهتر عمل کرده است. در هر دو مورد شما می توانید حالت Basic را فعال کنید و از دقیق ترین تولید رنگ لذت ببرید. در آن متوسط درجه ی انحراف تنها 1.7 و حداکثر درجه ی آن مقدار کم 3.3 است. اما اگر شما رنگ های زنده و شادابی که توسط تکنولوژی AMOLED ارائه می شود را ترجیح می دهید می توانید آن را روی حالت Adaptive تنظیم کنید که در آن رنگ های قرمز تا درجه ی 11.8 انحراف پیدا می کنند.

به طور کلی صفحه نمایش C5 عالی است و اگر از زاویه به صفحه نمایش آن نگاه کنید هیچ تغییر رنگی در آن مشاهده نمی کنید. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

اندازه صفحه نمایش

5.2 اینچ

نوع صفحه نمایش

Super AMOLED

رزولوشن صفحه (پیکسل)

1920 × 1080

تراکم پیکسلی صفحه

424 پیکسل بر اینچ

تعداد رنگ صفحه نمایش

16 میلیون رنگ

پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم