برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تاچ ال سی دی (Samsung Galaxy J5 (2016 مدل J510

تعویض ال سی دی سامسونگ J5 2016 J510 زیر یک‌ساعت در دفاتر ماکروتل

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ یک گزینه را انتخاب کنید
  • مشکی
  • سفيد
  • طلایی
860,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

بررسی ال سی دی سامسونگ J5 2016

شرکت سامسونگ گوشی Galaxy J5 2016 خود را به یک صفحه نمایش Super AMOLED با اندازه 5.2 اینچی مجهز کرده است. داشتن یک صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن 720p تراکم پیکسلی 282ppi را ممکن می سازد. ممکن است از نظر شما چنین صفحه نمایشی ضعیف باشد اما این شرکت برای پایین نگه داشتن قیمت گوشی ، بهترین صفحه نمایش ممکن را در این محدوده قیمت ساخته است.

بررسی ال سی دی اصل سامسونگ J5 2016

همانطور که بیشتر صفحه نمایش های Super AMOLED دارای حالت های مختلفی هستند، این گوشی نیز تعدادی حالت مختلف در صفحه نمایش خود دارد. در حالت معمولی صفحه نمایش این گوشی رنگ نور صفحه نسبتا خوب است و نهایت روشنایی صفحه آن به 338 نیت می رسد.

مشخصات ال سی دی سامسونگ J5 2016

برای این گوشی علاوه بر تاچ و ال سی دی سرویس پک سامسونگ، انواع مختلف دیگری نیز توسط شرکت های چینی یا تایوانی ساخته می شود. برای مثال، ضعیف ترین نوع آن تاچ و ال سی دی های TFT هستند که از نظر رنگ و نور صفحه نمایش کیفیت بسیار پایینی دارند.

نوع دیگر آن صفحه نمایش OLED می باشد که نسبت به TFT بهتر، اما در نهایت کیفیت ضعیف تری نسبت به کیفیت اورجینال دارد. اما با این حال در صورتی که شما توانایی خرید صفحه نمایش اورجینال برای گوشی موبایل خود ندارید، استفاده از TFT یا OLED همچنان بهتر از صفحه نمایش های گلس تعویض یا آی سی تعویض می باشد. صفحه نمایش های گلس تعویض به دلیل قرار گرفتن در حرارت بسیار بالا یا بسیار پایین امکان دارد عمر کوتاهی داشته باشند.

جهت تشخیص اینکه شما کدام صفحه نمایش را دریافت می کنید، تمایز بین صفحه نمایش های اورجینال و گلس تعویض بسیار مشکل است اما در صفحه نمایش های TFT یا OLED می توان از مقایسه رنگ و نور صفحه نمایش به تقلبی بودن آن ها پی برد. ولی به صورت کلی با مراجعه به مراکز معتبر می توانید با خیال راحت کیفیت اورجینال را خرید کنید.

عیب یابی و علایم خرابی صفحه نمایش J5 2016


درصورتی که اخیرا متوجه شده اید نور صفحه نمایش گوشی موبایلتان به صورت غیر معمولی کاهش یافته یا اینکه نصف صفحه نمایش گوشی شما دارای نور زیاد و نصفه دیگر آن نور کمی دارد، باید اطلاع داشته باشید که صفحه نمایش گوشی شما نیاز به تعویض دارد. در صورتی که متوجه عملکرد نادرست تاچ گوشی شده اید یا در صفحه نمایش گوشی شما رنگ پخش شده است، صفحه نمایش گوشی شما نیاز به تعویض دارد و البته احتمال بسیار کمی نیز وجود دارد که مشکلات از آی سی های مربوط به تاچ و ال سی دی یا هارد گوشی شما باشد. برخی مواقع خرابی هارد و CPU گوشی موجب عدم توازن رنگ صفحه نمایش گوشی می شود. آی سی تاچ که وظیفه کنترل عملکرد لمس صفحه نمایش را دارد، درصورتی که آسیب دیده باشد به درست عمل نمیکند و یا به صورت کامل از کار می افتد. برای اطلاع از اینکه دقیقا مشکل صفحه نمایش گوشی شما از چیست، با یک تعمیرکار متخصص مشورت کنید.

روش های ارسال و دریافت گوشی Galaxy J5 2016 جهت تعویض صفحه نمایش


کسانی که ساکن شهرستان هستند و دسترسی به منابع معتبر ندارند، بهترین گزینه ای این است که گوشی موبایل خود را از طریق پست پیشتاز به دفتر ماکروتل در تهران ارسال کنند تا تیم ماکروتل پس از دریافت گوشی و تعویض تاچ و ال سی دی، آن را به وسیله پست پیشتاز برای کاربر ارسال کنند. زمان انجام این فرایند معمولا بیشتر از 4 روز نمی شود. برای کسانی که ساکن تهران هستند می توانند گوشی خود را از طریق پیک برای ما ارسال کرده و در زمان کمتر از 5 ساعت گوشی موبایل خود را تحویل بگیرند. 
سریع ترین روش برای دریافت گوشی این است که به صورت حضوری به دفتر ماکروتل مراجعه کنید و در مدت زمان نهایت 2 ساعت گوشی موبایل خود را تحویل بگیرید.

شرایط گارانتی تعویض تاچ و ال سی دی گوشی Galaxy J5 2016


جهت اینکه کاربران از اصل بودن کالا اطمینان داشته باشند، فروشگاه ماکروتل یک هفته مهلت تست برای تاچ و ال سی دی گوشی Galaxy J5 2016 در نظر گرفته است که در این مدت شما می توانید صفحه نمایش را از نظر عملکرد تاچ، ال سی دی و دیگر موارد مورد نیاز تست کنید. تاچ و ال سی دی های فروشگاه ماکروتل سرویس پک شرکت سامسونگ هستند و با تاچ و ال سی دی قبلی گوشی شما تفاوتی ندارند اما چنانچه صفحه نمایش مشکلی داشته باشد، درصورتی که گوشی شما ضربه نخورده و تاچ وال سی دی از نظر ظاهری تغییری نکرده باشد، شما می توانید در این مدت یک هفته جهت تعویض یا عودت گرفتن هزینه به دفتر مراجعه کنید.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

اندازه صفحه نمایش

5.2 اینچ

نوع صفحه نمایش

Super AMOLED

رزولوشن صفحه (پیکسل)

1280 × 720

تراکم پیکسلی صفحه

282 پیکسل بر اینچ

تعداد رنگ صفحه نمایش

16 میلیون رنگ

پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم