برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تاچ ال سی دی (Samsung Galaxy J2 (SM-J200

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ یک گزینه را انتخاب کنید
  • مشکی
  • سفيد
  • طلایی
900,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

تاچ ال سی دی گوشی Samsung Galaxy J2/سامسونگ گلگسی جی 2 قطر 4.7 اینچ دارد و دارای تاچ اسکرین خازنی Super AMOLED می باشد. رزولوشن صفحه نمایش Galaxy j2 معادل 540x960 می باشد که منجر به ارائه تراکم پیکسل 234ppi می گردد. با خرید تاچ ال سی دی اصل سامسونگ J2 هیچ تغییری در کیفیت و ظاهر صفحه نمایش خود نمی بینید و همچون سابقش خواهد شد.

گوشی Galaxy J2 رزولوشن qHD متوسطی دارد که نتیجه آن تراکم پیکسل 234ppi می گردد. این تنها اندکی نسبت به صفحه نمایش WVGA گوشی Galaxy J1 بهبود یافته است.

قیمت خرید تاچ ال سی دی Galaxy J2 و مشخصات آن

صفحه نمایش سوپر آمولدی ارتقا خوشایندی نسبت به صفحه نمایش TFT موجود در Galaxy j1 محسوب می گردد. در حالی که رزولوشن qHD به نظر ضعیف می رسد اما واقعا آن چنان که انتظار می رود ضعیف نیست. یکی از دلایل آن به خاطر وجود کنتراست عالی و رنگ های شاداب و زنده  صفحه نمایش AMOLED می باشد که رزولوشن پایین گوشی را تا حدی جبران می کند. اگرچه تراکم پیکسلی این گوشی به حدی پایین است که شما به وضوح می توانید ساختار پیکسلی صفحه را با چشم غیرمسلح مشاهده کنید.

روشنایی تاچ ال سی دی Galaxy J2

در حداکثر تنظیمات روشنایی، صفحه نمایش Galaxy J2 تا روشنایی 346nit را می تواند فراهم کند و این چیزی است که از بیشتر نمایشگرهای AMOLED انتظار می رود. در گوشی J2 گزینه روشنایی خودکار وجود ندارد بنابراین در شرایط و محیط های پرنور مجبور هستید خودتان به طور دستی گزینه «Outdoor mode» را فعال کنید که تنها برای مدت محدودی می تواند فعال بماند و روشنایی صفحه را می تواند تا 480nit افزایش دهد و نیز تا حدی باعث افزایش شدت رنگ می شود.

در جدول زیر میزان روشنایی تاچ ال سی دی Galaxy J2 با دیگر گوشی ها مقایسه شده است. 

میزان روشنایی تاچ ال سی دی galaxy j2

شدت رنگ تاچ ال سی دی Galaxy J2

از نظر شدت رنگ  باید بگوییم که Galaxy J2 در تنظیمات روشنایی نرمال گوشی، رندر رنگی با دقت متوسط فراهم می کند. با متوسط درجه انحراف 6.2 و ماکسیمم درجه انحراف در میان نمونه رنگ های اصلی و سیاه و سفید، صفحه نمایش J2 از گوشی هایی با دقت رنگ بالا فاصله زیادی دارد. برای این میزان کیفیت باید درجه انحراف متوسط  آن 3-4 باشد نه بیشتر.

بخوانید: علت سیاه شدن یا خاموش شدن صفحه نمایش چیست؟

بنابراین این گوشی در بالای چارت گروه مقایسه ای ما قرار نمی گیرد اما موضوع رنگ صفحه نمایش موضوعی کاملا شخصی و سلیقه ای است. بنابراین اگر خروجی رنگ کالیبره شده مورد نیاز شما نیست، احتمالا کیفیتی که گوشی Galaxy J2 ارائه می کند برای تان معقول و رضایت بخش خواهد بود.

میزان خوانایی صفحه نمایش Galaxy J2 زیر نور آفتاب

در روز روشن، صفحه نمایش Galaxy J2 همچنان کاملا خوانا باقی می ماند و از این نظر با گوشی های Galaxy Alpha و Galaxy S4هم تراز می باشد. شما می توانید میزان خوانایی آن را حتی با حالت «Outdoor mode» بالاتر ببرید که باعث می شود صفحه نمایش Galaxy J2 از نظر خوانایی زیر نور خورشید در بالای چارت ما قرار بگیرد. توجه داشته باشید که حالت outdoor کنتراست گوشی را به مقدار قابل توجهی کاهش می دهد. 

در جدول زیر میزان خوانایی تاچ ال سی دی galaxy j2 در زیر نور آفتاب با دیگر گوشی ها مقایسه شده است. 

میزان خوانایی صفحه نمایش Galaxy J2 زیر نور آفتاب

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

اندازه صفحه نمایش

4.7 اینچ

نوع صفحه نمایش

Super AMOLED

رزولوشن صفحه (پیکسل)

960 × 540

تراکم پیکسلی صفحه

234 پیکسل بر اینچ

تعداد رنگ صفحه نمایش

16 میلیون رنگ

پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم