برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Samsung    /    خانه

تاچ ال سی دی اصل گوشی Samsung Galaxy On5

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ یک گزینه را انتخاب کنید
  • مشکی
  • سفيد
195,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

تاچ ال سی دی Samsung Galaxy On5/سامسونگ گلگسی وان پنج قطر 5 اینچ دارد و ال سی دی آن از نوع TFT LCD می باشد. این صفحه نمایش از نوع HD می باشد. رزولوشن صفحه نمایش Galaxy On5 معادل 720x1280 است که منجر به ارائه تراکم پیکسلی 288ppi می گردد. با خرید تاچ ال سی دی اصل Samsung On5 هیچ تغییری در کیفیت و ظاهر صفحه نمایش خود نمی بینید و همچون سابقش می شود. 

سامسونگ  بعد از قرار دادن نمایشگرهای AMOLED در تعداد زیادی از گوشی های خود یعنی Galaxy J2 ، Galaxy J5 و Galaxy J7 می شدند، این بار در گلگسی On5  و On7 دوباره به استفاده از صفحه نمایش های LCD برای گوشی های ارزان قیمت خود روی آورده است. در نتیجه گوشی های On5 و On7 هنگامی که از نظر تجربه ی بصری مقایسه شوند به اندازه ی گوشی های مذکور جذابیت ندارند. کنتراست این گوشی نسبت به آن چه ما معمولا روی صفحه نمایش های LCD می بینیم اندکی بالاتر است و این صفحه نمایش ها روشنایی  نسبتا خوبی می توانند فراهم کنند.

قیمت خرید فروش تاچ ال سی دی Samsung Galaxy On5

زوایای دید گوشی On5 کاملا خوب است، اگرچه هنگامی که صفحه نمایش آن را کج کنید ته رنگی جزئی روی آن می بینید. گوشی On5 صفحه تمیزتری دارد از آن جایی که تاچ ال سی دی 5 اینچی آن دارای رزولوشن HD می باشد ولی گوشی On7 دارای همین رزولوشن را در سایز 5.5 ارائه می کند. نمی توان گفت که صفحه On5 آنقدر یکدست است که نمی توانید ساختار پیکسلی آن را مشاهده کنید، اما در گوشی On7 ساختار بندی پیکسلی کمی بیشتر قابل مشاهده است.

این گوشی فاقد محافظ  ضمیمه ای روی صفحه نمایش خود می باشد. ریسپانس تاچ این گوشی به اندازه ی گوشی Galaxy J5 خوب نیست. همانند گوشی J5 و بیشتر گوشی های ارزان قیمت جدید سامسونگ، در این گوشی نیز سنسور نور محیط در جدول تنظیمات وجود ندارد و این یعنی گوشی On5 حالت روشنایی خودکار ندارد. اما گزینه ی «Outdoor mode»  را ارائه می کند که فعال کردن آن در فضای بیرون ظهور معضلات زوایای دید در محیط پرنور را حذف می کند. اگر وجود صفحه نمایش عالی از اولویت های اصلی شما برای خرید گوشی می باشد هر دو صفحه نمایش های On5 و On7 صرف نظر از تفاوت های جزئی شان نمی توانند خواسته شما را برآورده کنند.

تولید رنگ صفحه نمایش On5 بسیار خیره کننده است و می توانید خروجی های رنگ واقعی دریافت کنید. ما از چنان کیفیتی روی یک صفحه نمایش HD تعجب کردیم. ما ویدئوهای یوتیوب را در دو گوشی با رزولوشن 720p یعنی Note 5  و On5 پخش کردیم و دریافتیم که چشم انسان به سختی می تواند متوجه تفاوت این دو شود. گذشته از زوایای دید، شما هیچ تفاوتی ما بین صفحه نمایش های این دو گوشی احساس نمی کنید حتی زمانی که آن ها را در کنار هم بچسبانید و یک ویدئو یکسان را روی آن ها پخش کنید. اما تراکم پیکسلی پایین تر On5 موقعی که روی تصویری زوم کنید مشخص می شود. حتی اگر تصویری با رزولوشن بالا باشد، پیکسل های آن قابل مشاهده است. با این حال صفحه نمایش On5 خروجی رنگ قابل تحسینی دارد.

صفحه نمایش On5 جاذب اثر انگشت می باشد و وقتی چیزی را تایپ می کنید اثر انگشتتان روی صفحه گوشی تان به جا می ماند. زمانی که صفحه نمایش نور منعکس کند متوجه جای انگشت های خود روی گوشی می شوید و این تقریبا در بیشتر اوقات اتفاق می افتد چرا که صفحه نمایش On5 بسیار انعکاسی است. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

اندازه صفحه نمایش

5 اینچ

رزولوشن صفحه (پیکسل)

1280 × 720

تراکم پیکسلی صفحه

288ppi

تعداد رنگ صفحه نمایش

16 میلیون رنگ

پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم