برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تاچ ال سی دی (Samsung Galaxy J5 Prime - (SM-G570

تعویض تاچ ال سی دی سامسونگ گلکسی J5 Prime در دفاتر تعمیرات موبایل ماکروتل یک ساعته انجام می‌شود.

قیمت صفحه نمایش Samsung Galaxy J5 Prime به همراه هزینه تعویض است.

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ یک گزینه را انتخاب کنید
  • مشکی
  • سفيد
  • طلایی
580,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

بررسی تاچ ال سی دی گوشی Samsung Galaxy J5 Prime

تاچ ال سی دی گوشی Samsung Galaxy J5 Prime/سامسونگ گلگسی جی 5 پرایم قطر 5 اینچ دارد و تاچ اسکرین آن از نوع PLS TFT می باشد. رزولوشن صفحه نمایش galaxy j5 prime معادل 720x1280 پیکسل است که منجر به ارائه تراکم پیکسل 294ppi می گردد. با خرید تاچ ال سی دی اصل Samsung J5 Prime هیچ تغییری در کیفیت و ظاهر صفحه نمایش خود نمی بینید و همچون سابقش خواهد شد.

سامسونگ صفحه نمایش AMOLED را به ویژگی کلیدی تجارت خود درآورده است و حتی در گوشی های رده پایین خود این تکنولوژی را به کار برده است. اما سامسونگ گوشی موبایل J5 Prime را با تاچ اسکرین خازنی PLS TFT عرضه کرده است که به اندازه ی صفحه نمایش های AMOLED تمیز و شفاف نیست، اما هر زمان که در این گوشی به محتوای رسانه ای خود نگاه کنید کیفیت قابل قبولی دارد و حتی در فضای بیرون زیر نور خورشید اگر سطح روشنایی گوشی در حالت ماکزیمم تنظیم شود هیچ مشکلی در خوانایی صفحه نمایش آن پدید نمی آید.

گوشی Galaxy J5 Prime نسخه ی جدیدتر گوشی (Galaxy J5 (2016 است اما ویژگی های آن خیلی ارتقا یافته نیست و حتی ما متوجه شدیم که برخی از خصوصیات گوشی اصلی در J5 Prime وجود ندارد.

هنگامی که گوشی J5 prime را در دست بگیرید ظاهری شبیه یک گوشی پریمیوم با کیفیت ساخت خیره کننده دارد. گوشی Galaxy J5 2016 فاقد سنسور اثر انگشت می باشد اما این گوشی اسکنر اثر انگشت با ریسپانس سریع دارد. بدنه ی متالیک آن با گوشه های اندکی گرد شده جمع و جور و کمی لغزنده به نظر می رسد بنابراین بهتر است از  کاور یا قاب محافظ گوشی استفاده کنید. حال به سراغ کلیدهای وظیفه ای آن می رویم. کلیدهای صدای گوشی روی گوشه ی سمت چپ و کلید پاور در سمت راست واقع شده است. پایین گوشی شامل اسلات USB و یک جک صوت 3.5 میلی متری می باشد.

قیمت خرید فروش تاچ ال سی دی Samsung j5 prime

این گوشی دوربین اصلی 13 مگا پیکسل و دوربین ثانویه ی 5 مگاپیکسلی دارد. رم این گوشی 2 گیگ می باشد و حافظه ی داخلی 16 گیگ دارد که از طریق میکرو SD کارت خارجی تا 256 گیگ قابل ارتقا می باشد. باتری این گوشی نیز ظرفیت 2400 میلی آمپر ساعت دارد.

برای انداختن عکس گوشی J5 Prime شبیه گوشی های ارزان قیمت عمل می کند. شما می توانید عکس های زیبایی در روشنایی متعادل بگیرید اما هنگامی که نور ضعیف باشد کیفیت آن افت می کند.

دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی این گوشی اندکی بالاتر از سطح متوسط می باشد. شما می توانید ویدئوهایی در رزولوشن فول اچ دی با 30fps ضبط کنید. دوربین 5 مگاپیکسلی آن کاملا خوب عمل می کند و اگر کاربری هستید که عکس های سلفی زیادی می گیرید این گوشی رضایت شما را فراهم می کند.

سامسونگ GPU انحصاری خودش را در این گوشی تعبیه کرده است. این گوشی چیپ ست اگزینوس 1.4 گیگا هرتزی دارد. این چیپ ست به همراه رم 2 گیگی در انجام وظایف روزانه و بازی کردن خوب عمل می کند البته در صورتی که بازی های سطح متوسطی چون Subway Surfer، Temple Run و ...را انجام دهید. بدیهی است که اگر بازی های سنگین انجام می دهید این گوشی مناسب شما نیست. با این حال می تواند بیشتر اوقات وظایف چندگانه را بدون هیچ زحمتی انجام دهد.

گوشی Galaxy J5 Prime سنسورهای اثر انگشت، شتاب سنج و مجاورت را فراهم می کند. قفل این گوشی به سادگی با اثر انگشت کاربر باز می شود. این گوشی روی سیستم عامل قدیمی تر اندرویدی یعنی مارشالو 6.0.1  اجرا می شود.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

اندازه صفحه نمایش

5 اینچ

نوع صفحه نمایش

PLS IPS

رزولوشن صفحه (پیکسل)

1280 × 720

تراکم پیکسلی صفحه

294 پیکسل بر اینچ

تعداد رنگ صفحه نمایش

16 میلیون رنگ

پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم