برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تاچ و ال سی دی Samsung Galaxy Note II N7100

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

تاچ و ال سی دی Samsung Galaxy Note II N7100

کيفيت
انتخاب رنگ یک گزینه را انتخاب کنید
  • سفيد
  • آبی
فریم (قاب دور تاچ)
  • با فریم
390,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

در این لینک به تشخیص اصلی بودن تاچ و ال سی دی می پردازیم.

مختصري درباره صفحه نمایش Samsung Galaxy Note2 N7100
صفحه نمایش سامسونگ گلگسی نوت 2 (Galaxy Note II) نسبت به مدل پیشین مقداری بزرگ‌تر شده و به 5.5 اینچ رسیده است. بدون شک این برترین صفحه نمایش(تاچ ال سی دی) SuperAMOLED است که در زمان خود بر روی گوشی‌های سامسونگ قرار گرفته بود. رزولوشن 720×1280 پیکسلی این ال سی دی باعث شده رنگ‌ها زنده تر و روشن‌تر نمایش داده شوند. در ضمن، دید در زوایای مختلف این گوشی بسیار خوب است و عملکرد این گوشی در زیر تابش نور آفتاب کاهش نخواهد یافت.

 بسیاری از مردم مشتاق بودند تا سامسونگ صفحه نمایش غیر PenTile داشته باشد و کره ای ها این خواسته های آن ها را محقق کردند. آن ها خواص دیگری از صفحه نمایش را نیز تغییر دادند مانند پوشش بالایی که این بار توسط کورنیک ساخته نشده است. در واقع شاید این توجیهی باشد برای این که Note II باریکتر از سلف خود می باشد ولی باتری بزرگتری در آن تعبیه شده است. قطر صفحه نمایش آن به 5.5 اینچ رسیده است(از 5.3 اینچ) و نسبت آن نیز از 16:9 به 16:10 تغییر کرده است که این مقادیر منجر به صفحه نمایش باریک تر و درازتر و به تبع آن دستگاه کوچکتر و باریکتر شده است. سطح آن نیز به میزان اندکی افزایش پیدا کرده است. صفحه نمایش سامسونگ گلگسی نوت 2 تنها به اندازه ی 2 درصد نسبت به نسخه ی اصلی اش افزایش سطح پیدا کرده است. البته رزولوشن آن نیز عوض شده است تا تغییرات کامل شوند. گلگسی Note II صفحه نمایش p720(1280 پیکسل در 720 پیکسل) دارد در حالی که سلف آن از WXGA(1280 پیکسل در 800 پیکسل) استفاده می کند که خلاص شدن از شر نوار 80 پیکسلی گسترده به تراکم پیکسلی پایین تر منجر شده است(267پی پی آی در مقابل 285 پی پی آی). با این حال ماتریس جدید درک وضوح بیشتری برای صفحه نمایش ایجاد می کند و در واقع کیفیت آن بالاتر است. همانطور که ذکر شد، ماتریکس PenTile اکنون در آن حذف شده و الگوی هاشوری باریک نیز با آن رفته است. شاید این عکس ها که با میکروسکوپ دیجیتالی گرفته شده اند به شما کمک کنند تا تفاوت های آرایش پیکسلی آن ها را بیشتر درک کنید.

تاچ ال سی دی سامسونگ گلگسی نوت 2

پیکسل های نوت 2 یک ساب پیکسل آبی رنگ در سمت چپ پیکسل های قرمز و سبز دارد که از آن دو بلندتر است. این یک آرایش پیکسلی عجیب است اما در هر پیکسل سه ساب پیکسل دارد. دلیل تفاوت سایز پیکسل آبی رنگ آن است که صفحه نمایش های AMOLED معمولا عمر کوتاه تری دارند و این کار موجب می شود تعادل بیشتری فراهم شود. در حالی که بزرگتر است، پیکسل آبی نیازی ندارد به اندازه ی دو پیکسل دیگر نور بیرون دهد که این باعث می شود بدون تاثیر بر تعادل رنگ طولانی تر بماند. برای نشان دادن این که چطور این تفاوت آرایش ها وضوح تصویر را بهبود می بخشد ما از یک تصویر میکروسکوپی با فونت بسیار کوچک استفاده کرده ایم. طور حرف در این جا یک پیکسل است و حروف به رنگ سفید می باشند.

تاچ ال سی دی سامسونگ گگلسی نوت 2

همانطور که مشاهده می کنید، تاچ ال سی دی  Galaxy Note II پیکسل های تکی را روشن می کند تا خطوط یک پیکسلی را نشان داد. با این حال Galaxy Note قدیمی نمی تواند از یک پیکسل واحد برای سفید کردن استفاده کند چرا که تنها دو تا از سه رنگ مورد نیاز را دارد.

تست روشنایی

تاچ ال سی دی سامسون گگلسی نوت 2

مقایسه ی کنتراست صفحه نمایش

مقایسه ی کنتراست نور تاچ ال سی دی سامسونگ گلگسی نوت 2

خوانایی صفحه نمایش گلگسی نوت 2 در زیر نور خورشید عالی است و همه چیز جذاب و تماشایی است. دیجیتایزر Wacom مورد نیاز برای استفاده از S Pen مشخصا بازتاب بیشتر دیگری اضافه می کند که منجر به نمره ی پایین تر نسبت به دیگر نمایشگرهای سوپر آمو ال ای دی با همان روشنایی می باشد.

توجه:

- در صورت تمایل به تعویض تاچ و ال سی دی گوشی شما توسط تعمیرکاران ماکروتل با ما تماس بگیرید.
- به دلیل اصلی بودن محصولات بعد از تعویض تاچ و ال سی دی، شکل ظاهری و کیفیت تاچ و ال سی دی گوشی هیچ تفاوتی با قبل ندارد.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

اندازه صفحه نمایش

5.5 اینچ

نوع صفحه نمایش

Super AMOLED

رزولوشن صفحه (پیکسل)

1280 × 720

تراکم پیکسلی صفحه

267 پیکسل بر اینچ

تعداد رنگ صفحه نمایش

16 میلیون رنگ

پرسش و پاسخ (9)

متوسط امتیاز مشتریان

4.1

از مجموع 9 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1398-07-06

سلام.خسته نباشید.من میخوام touch &LCD گلکسی نوت۲ رو بخرم منتها برام سواله کالای شما واقعا اصل و درجه یک مثل خودشه.چون خیلی برام مهمه کیفیتش اصلی و مثل خودش باشه .بعد من واسه اطمینان سایت های دیگرو هم بررسی کردم ولی تفاوت های زیاد بود قیمت پایین تر از شما بود تا ۷۸۸ نومن من الان واقعا مطمئن باشم اصله بعد ضمانت و... چطوریه؟

پاسخ از ماکروتل : موجود نداریم
3.0
1398-03-20

سلام .تاچ ال سی اصلی می باشد ؟ شرکتی؟

پاسخ از ماکروتل : موجود نیست
5.0
1394-12-16

سلام میخواستمبدونم تاچ ال سی دی دست دوم اصلی دارین و چنده نوت 2گلکسی

3.0
1394-12-05

ضمن سلام من از این مدل گوشی البته چینی شو خریدم تاچش کار نمیکنه چه باید بکنم ؟

پاسخ از ماکروتل : سلام مدل چینی خیلی کم یاب هست باید بگردین شاید پیدا بشه.موفق باشید.
5.0
1394-10-28

سلام
تاچ ال سی دی نوت 2 رنگ کاربنی ابی موجود دارید؟

پاسخ از ماکروتل : سلام بله موجود هست.
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم