برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

باتری Samsung Galaxy S Duos مدل EB425161LU

گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
139,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

گوشی گلکسی S Duos سامسونگ که در سال 2012 عرضه شد دارای باتری جدا شدنی Li-ion با ظرفیت 1500mAh است که باید نمایشگر 4.0 اینچ گوشی را تغذیه کند. به نظر می رسد ظرفیت باتری این گوشی با توجه به سال عرضه ی آن و نمایشگر نسبتا کوچک آن کافی باشد. ما تست های رایج باتری را روی این گوشی امتحان کردیم که نتایج زیر ثبت شد.

اگر با این گوشی مکالمه ی 3G انجام دهید، باتری آن نزدیک به 8 ساعت دوام می آورد که زمان خوبی است. البته اگر مکالمه ی 2G انجام دهید این زمان تا 13 ساعت ارتقا می یابد. در واقع زمان مکالمه ی این گوشی برای سال 2012 رضایت بخش می باشد هر چند امروزه گوشی هایی مانند Nokia 7 Plus به بازار آمده اند که زمان مکالمه شان حدود 23 ساعت است. حتی گوشی هایی وجود دارند که بیشتر از 30 ساعت مکالمه ی 3G را پشتیبانی می کنند ولی ظرفیت باتری آنها به مراتب بیشتر از گوشی فوق است. برای مقایسه، این زمان برای گوشی گلکسی S III سامسونگ بیشتر از 10 ساعت است.

اگر طرفدار فیلم و ویدئو دیدن هستید باید بگوییم که باتری این گوشی عملکرد خوبی ندارد و نمایشگر کوچک آن نیز مزید بر علت می شود تا با آن فیلم تماشا نکنید.

اگر گوشی تان را در حالت Standby بگذارید باتری آن به مدت 23 روز دوام خواهد آورد که زمان بسیار خوبی است. این زمان برای گوشی گلکسی S III حدود 30 روز است.

از نظر پایداری کلی نیز باتری گوشی فوق کمتر از 35 ساعت دوام می آورد. در واقع این زمان بدین معناست که اگر شما گوشی تان را یک بار شارژ کنید و روزانه یک ساعت با آن فیلم ببینید، مکالمه انجام دهید و وب گردی کنید و در بقیه ساعات آن را در حالت Standby بگذارید، آنگاه باتری گوشی فوق کمتر از 2 روز دوام خواهد آورد. البته این الگوی مصرف به عنوان الگوی استاندارد شناخته می شود و معمولا گوشی ها کمتر از این زمان دوام می آورند چون کاربران با آنها بیشتر کار می کنند. در مورد این گوشی نیز معمولا بایستی هر روز آن را شارژ کنید. این نکته را اضافه کنیم که باتری گوشی گلکسی S3 i9300 حدود 43 ساعت دوام می آورد.

هم چنین ما تست باتری را تحت شرایط دیگر نیز انجام دادیم. در این تست، نور صفحه نمایش گوشی روی 200nits تنظیم می شود که نور کافی برای استفاده از گوشی در خانه می باشد. پس از انجام دادن تست عمر باتری در این شرایط مشاهده کردیم که باتری این گوشی حدود 5 ساعت دوام می آورد که عمر متوسطی به حساب می آید.

در کل باتری این گوشی با توجه به ظرفیت آن و صفحه نمایشی که دارد عملکرد خوبی ارائه می دهد و انتظارات را برآورده می کند.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

1500mAh

نوع باتری

Li-ion

حالت Standby

330 ساعت

زمان مکالمه‌ی 3G

7 ساعت و 25 دقیقه

پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم