باتری گلکسی استار Samsung Galaxy Star S5280

گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
102,000 تومان
ناموجود
100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
موجود شد پیامک بده
توضیحات

باطری سامسونگ گلگسی استار Samsung Galaxy Star S5280 ظرفیت 1200 میلی آمپر ساعت دارد و از نوع لیتیوم یونی می باشد. باتری Star s5280 توسط خود کاربر قابل تعویض می باشد. با خرید باطری اصلی گلگسی استار بهترین بهره وری را برای گوشی خود فراهم آورید. طبق اطلاعات رسمی باتری galaxy star در حالت استندبای گوشی تا 320 ساعت می تواند در شبکه ی 2g دوام بیاورد. ضمنا در مکالمه ی پیوسته نیز تا 14 ساعت می تواند شارژ نگه دارد. این میزان فوق العاده نیست اما بالاخره بالاتر از سطح متوسط می باشد. کیفیت دوربین دو مگا پیکسلی Star معقول و مناسب می باشد و می توان در طول روز از آن برای گرفتن عکس های واضح استفاده کرد. با توجه به روزولوش پایین، مطمئنا جزئیات آن عکس ها قابل مشاهده نیست اما رنگ های آن خوب است. با این حال تصاویر گرفته شده توسط گوشی Star آنقدر خوب هستند که بتوانید از طریق سایت های رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید مخصوصا اگر از فیلترها استفاده می کنید. اپلیکیشن های عکس زیادی در اندروید استور وجود دارند که  روی Galaxy Star به خوبی کار می کنند و شما می توانید از آن ها برای به دست آوردن نتیجه ی خروجی بهتر از دوربین خود استفاده کنید. همانطور که انتظار می رود در نور کم و برای فیلمبرداری کردن این دوربین ضعیف عمل می کند.

زمانی که گوشی هایی با صفحه نمایش 5 اینچی مرسوم است استفاده از Galaxy Star به نوعی تجدید خاطرات است. این گوشی کوچک است و با لبه های گردش ظاهری جذاب دارد. بدنه ی Galaxy Star از نوعی پلاستیک براق ساخته شده است اما برای حاشیه ی آن سامسونگ یک فریم پلاستیکی با پرداخت فلزی در اطراف صفحه نمایش ساخته است و یک حلقه ی کوچک دور دوربین آن قرار داد. در کل، ما از کیفیت ساخت این گوشی راضی هستیم. این گوشی ظاهر شیکی دارد.

گلگسی استار گوشی خیلی مهمی است. از بسیاری جهات، Star مهمتر از گوشی هایی چون galaxy s4، iphone 5 و Htc one می باشد چرا که  معمولا مورد استفاده ی عموم قرار می گیرد. این ارزان ترین گوشی از کمپانی بزرگی چون سامسونگ است. برخلاف بسیاری از گوشی های ارزان قیمت دیگر که دو یا سه سال روی نسخه های قدیمی Os اجرا می شوند، گلگسی استار روی Jelly Bean یعنی اندروید 4.1 اجرا می شود. برای بسیاری از افراد که می خواهند برای اولین بار از یک گوشی هوشمند استفاده کنند  Galaxy Star گزینه ی خوبی به شمار می رود. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

1200mAh

نوع باتری

Li-ion

ولتاژ باتری

3.7 ولت

حالت Standby

320 ساعت

زمان مکالمه‌ی 3G

14 ساعت

پرسش و پاسخ (4)

متوسط امتیاز مشتریان

4

از مجموع 4 نظر

پرسیدن سوال

4.0
1398-11-16

سلام .وقت بخیر خسته نباشید،.امکانش هست اگه موجود شد با پیامک یا حالا پبام به پروفایلمون اطلاع داده بشه، چون تقلبی و غیر اصلیشو تهیه کردیم دوماه بیشتر جواب نداد الان هم واقعا" نیاز داریم لطف میکنید راهنمائیمون کنید؟؟؟

5.0
1398-10-30

سلام وقت بخیر .لطفا" اعلام کنید باتری گلکسی استار s5282 چه موقع موجود میشه ؟.سایر فروشنده ها و گارانتی ها را تائید می کنید؟؟؟.تشکر میکنم

پاسخ از ماکروتل : سلام.در حال حاضر موجود نمیشه درمورد دیگر فروشنده های اطلاعی ندارم.موفق باشید
4.0
1398-10-28

سلام.چه موقع باتری گوشی گلکسی استار s5282 موجود می شود ؟؟؟

پاسخ از ماکروتل : سلام.فعلا موجود نمیشه
3.0
1397-11-03

آیا این باتری با موبایل سامسونگ گلکسی استار GT-S5282 سازگار است؟

پاسخ از ماکروتل : بله با این مدل سازگار هست.موفق باشید

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم