برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

دوربین Apple iPhone 7

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
460,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

دوربین آیفون 7 iPhone دارای کیفیت تصویر 12 مگاپیکسل، تثبیت کننده تصویر و لنز دیافراگم F1.8 می باشد. اگر به هر دلیلی دوربین آیفون 7 تان شکست به راحتی می توانید با خرید دوربین آیفون 7 و تعویض دوربین iphone 7 قدیمی خود اقدام کنید و قابلیت های موبایل تان را همانند روز اولش کنید. 

دوربین هوشمند 3D آیفون 8 و قابلیت باز کردن ایفون با تشخیص چهره کاربر

دوربین آیفون 7؛ معرفی و قابلیت ها

گوشی آیفون 7 صفحه نمایش 4.7 اینچ رتینا دارد که 25% روشن تر از سلف آن است و وسعت رنگ گسترده تری فراهم می کند. ضبط ویدئو با کیفیت 4k و نیز حالت های حرکت آهسته نیز ارائه شده است. آیفون 7 پلاس تمام این خصوصیات دوربین را دارد اما پیکربندی دوگانه دوربین با لنز 56 میلی متری را ارائه می کند. به این ترتیب آیفون 7 فاقد حالت شبیه سازی میدانی است که آیفون 7 پلاس ارائه می کند.

اپل یکی از بهترین دوربین ها را دارد و قصد دارد همچنان برتری خود را حفظ کند اما نه با افزایش تعداد مگا پیکسل های دوربین. اپل در این گوشی از دوربین 12 مگا پیکسلی استفاده کرده که بدین معناست جزئیات سطحی نمی توانند کاملا با تعداد پیکسل های بالاتر دیده شده در خصوصیات گوشی های اندرویدی مطابقت داشته باشند اما به خاطر وجود دیافراگم f/1.8 و سیستم عامل OIS تفاوت بزرگی ایجاد کرده اند.

تثبیت کننده تصویر نوری برای مدل بزرگتر Plus استفاده می شود اما اکنون تکنولوژی ضد لرزش در دوربین گوشی آیفون 7 نیز ارائه می شود.

قیمت خرید دوربین گوشی آیفون 7

در تست های ما، آیفون 7 توانست عکس هایی با جزئیات دقیق بگیرد که به جای این که با رنگ های فوق اشباع از ماهیت واقعی بودن عکس کم کنند رنگ های دقیق و طبیعی ارائه کردند. حتی زمانی که عکس ها را بزرگ کردیم از جزئیات چیزی کاسته نشد اگرچه همه چیز در لبه هایش اندکی دندانه دار بودند.

و زمانی که فلش را در موقع نیاز روشن کردیم، دو چراغ ال LED باعث شدند که همه چیز طبیعی بماند به جای این که موضوع عکس شما را در نور خیره کننده مات نشان دهند.

این ممکن است تنظیم دوگانه دوربین آیفون 7 پلاس را نداشته باشد اما هنوز هم می تواند قدرت خود را در گرفتن عکس هایی با کیفیت و دقیق اثبات کند.

با دوربین آیفون 7 می توانید عکس های پویا و پررنگ و لعاب بگیرید بدون این که به قلمرو غیرواقعی ها پا بگذارید.

به هر حال با تمام این اوصاف دوربین گوشی iPhone 7 Plus از آیفون 7 برتر است. دوربین جلوی آن از 5 به 7 مگا پیکسل ارتقا یافته که باعث می شود بتوانید عکس های سلفی با کیفیت تری بگیرید. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
iphone7

مشخصات کلی محصول

بزرگنمایی

32mm

گیره نگهدارنده برد (clamp)

12مگاپیکسل

چرخش هد

28mm

چراغ LED

فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص فاز

مدل (Model)

iPhone 7

ابعاد (Dimensions)

پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم