برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

باتری اپل آیپد Apple iPad 2

گارانتی ماکروتل
  • 3 ماه
کيفيت
انتخاب رنگ
  • مشکی
350,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

باتری تبلت آی پد 2 apple ipad از نوع لیتیوم پلیمری است و ظرفیت 6930 میلی آمپر را دارا می باشد. چنان چه به منظور تعویض باتری تبلت آی پد 2 معیوب خود از قطعات اصل و اورجینال استفاده کنید می توانید مطمئن شوید که کیفیت و کارایی  تبلت تان همچون سابقش می شود. پس با خرید باتری تبلت آی پد 2 کیفیت و کارایی باتری آن را مثل روز اولش کرده و به عمر دستگاه خود چند سال بیشتر اضافه کنید. 

گاهی اوقات ممکن است به خاطر تخلیه شارژ سریع و ...اقدام به تعمیر باتری اپل آی پد خود کنید اما باید بدانید که گاهی اوقات این ها صرفا مشکلات نرم افزاری کوچکی هستند که به سادگی حل می شوند. حل مشکل مصرف باتری آیفون، آی پد بعد از بروزرسانی iOS 10

باتری تبلت آی پد 2

گاهی اوقات نیز ممکن است به خاطر کند شارژ شدن به فکر تعویض باتری آی پد 2 بیفتید، در واقع ممکن است مشکلاتی غیر از باتری به وجود آورنده این مشکل باشد. مشکل شارژ نشدن یا کند شارژ شدن اپل آیفون و آیپد و روش های حل آن

اگر متوجه شدید که مشکل از باتری تان نیست می توانید برای عملکرد و کارایی بهتر باتری تبلت ای پد 2 راه های افزایش مدت زمان شارژ نگهداشتن تبلت آی پد را مطالعه کنید

آیا مطمئن شدید که مشکل از باتری تبلت آی پد شماست و باید حتما تعویض شود آیا خودتان در صورت داشتن مهارت ابزارآلات بهتر است آن را تعمیر کنید یا این کار را به یک تعمیر کار بسپارید؟ مزایا و معایب تعویض باتری توسط خودتان و یا توسط تعمیرکار چیست؟ 

تست عمر و ویژگی های باتری تبلت آی پد 2

بنا به گفته اپل باتری آیپد 2 در حالت استندبای(آماده به کار) تا 720 ساعت و در مکالمه پیوسته تا 9 ساعت می تواند شارژ نگه دارد.

جای تعجب نیست که اپل عمر باتری خوبی را برای آیپد 2 وعده داده است. اگرچه این تبلت از لحاظ فیزیکی جمع و جورتر شده است، اپل می گوید کاربران می توانند انتظار عمر باتری مشابه با چیزی که در نسخه قبلی شاهد آن بودند داشته باشند.

در تست های ما، این وعده 100 درصد درست از آب درآمد. چند روز اولی که از آن استفاده کردیم حتی زحمت به شارژ زدن آن را نداشتیم. در واقع حتی در استفاده روزانه سنگین برای مثال با روشن بودن 3G و وای فای، تست اپلیکیشن، وبگردی، خواندن خبرها، ایمیل فرستادن، عکس و ویدئو گرفتن با دوربین و گوش دادن به موزیک، با همه ی این ها ما تا پنج روز باتری تبلت آیپد 2 را به شارژ نزدیم و وقتی بعد از این مدت زمان آن را به شارژ زدیم درصد باتری آن اینقدری بود که بتواند 30 ثانیه دیگر هم صفحه تبلت را روشن نگه دارد.

باطری آیپد 2

در تست ویدئو استاندارد ما که در آن یک کلیپ ویدئو MPEG4  روی لوپ اجرا می شود و  در این حال وای فای روشن است و درصد روشنایی صفحه نمایش نیز تقریبا 65 درصد است، آیپد 2 در این شرایط توانست تا 10 ساعت و 26 دقیقه در پخش فیلم پیوسته شارژ نگهدارد و واقعا نتیجه شگفت انگیزی است.

این نتیجه حتی از چیزی که اپل ادعا کرده بود و نیز نتیجه نزدیک ترین رقبای آن حدود 2 ساعت بیشتر بود. عملکرد باتری تبلت ipad 2  تحسین برانگیز است و هیچ ایرادی نمی توان از آن گرفت.

این تبلت به تقلید از نسخه بسیار موفق سال گذشته آیپد ساخته شد و  موقعی که از نظر نرم افرازی مقایسه می کنیم می بینیم که با نسخه پیشین تقریبا یکسان است و اگرچه بهبود یافته تر شده ولی از نظر سخت افزاری هم چندان تفاوتی نکرده است.

با صفحه نمایش 9.7 اینچی و روزولوشن 1024x768 ابعاد و شکل کلی این گوشی نیز مشابه باقی مانده است و اگرچه درون آن سی پی یو A5 دو هسته ای جدید قرار دارد و حافظه آن بیشتر شده و یک جفت دوربین جدید دارد ولی بیشتر تغییرات iPad 2 ظاهری بوده است.

 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم