برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

باتری Apple iPad Air 2 - A1547

گارانتی ماکروتل
  • 3 ماه
کيفيت
انتخاب رنگ
  • مشکی
480,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

باتری تبلت آیپد ایر ipad air 2 دارای باتری به ظرفیت 7340 میلی آمپر ساعت می باشد و نوع آن لیتیوم پلیمری است. این باتری از نوع جدانشدنی است یعنی نمی توانید از مزیت باتری یدکی بهره مند باشید. با خرید باتری اورجینال آیپد ایر 2 می توانید مطمئن شوید که کیفیت و بهره وری باتری تبلت تان همچون روز اولش خواهد شد. از این رو با تعویض باتری تبلت آیپد ایر 2 قدیمی خود می توانید عمر دستگاه خود را چند سالی افزایش دهید. 

به یاد داشته باشید که همیشه تخلیه شارژ سریع باتری یا کند شدن آن به باتری تبلت برنمی گردد برای مثال گاهی اوقات دلیل آن صرفا مشکلات نرم ازاری جزئی هستند که به سادگی قابل رفع می باشند. برای نمونه بسیاری از افراد بعد از بروزرسانی iOS 10 مشکل مصرف سریع باتری را تجربه می کنند. حل مشکل مصرف باتری آیفون، آی پد بعد از بروزرسانی iOS 10

خرید باتری تبلت آی پد ایر 2 با گارانتی تست و تعویض

بعضی اوقات نیز ممکن است به خاطر کند شارژ شدن به فکر تعویض باتری آیپد ایر air 2 بیفتید، در واقع ممکن است مشکلاتی غیر از باتری به وجود آورنده این مشکل باشد. مشکل شارژ نشدن یا کند شارژ شدن اپل آیفون و آیپد و روش های حل آن

اگر متوجه شدید که مشکل از باتری تان نیست می توانید برای عملکرد و کارایی بهتر باتری تبلت آیپد ipad air 2 راه های افزایش مدت زمان شارژ نگهداشتن تبلت آی پد را مطالعه کنید

ماکروتل در راستای احترام به مشتری همیشه بر آن است تا کالاهای اصل و اورجینال برندها را عرضه کند. با این حال اگر قصد خرید باتری از مراجع دیگر را دارید برای اطمینان از خرید خود مقاله تشخیص باتری تقلبی از اصل را مطالعه کنید. 

ویژگی ها و تست عمر باتری آیپد ایر 2 iPad Air

تبلت آی پد ایر در وبگردی و تماشای تلویزیون تا 10 ساعت می تواند شارژ نگهدارد. در حالت استندبای شارژ بسیار کمی مصرف می کند اما بازی کردن با آن به شدت شارژ آن را خالی می کند.

عمر باتری 10 ساعته در وبگردی یا تماشای فیلم دقیقا مثل آیپد ایر اصلی است اما با توجه به این که شاسی آن ضخیم تر است واقعا جای تعجب دارد که باتری آن تغییری نکرده است که دلیل عمده آن این تراشه A8X بهبودیافته است که به سمت مرکز قطعات پیش رفته است.

باتری تبلت ای پد ایر air 2-خرید و قیمت

صفحه نمایش آیپد ایر 2 همانند نسخه های قبلی همچنان مصرف شارژ بالایی دارد و در تست های ما نسبت به سایر رقبایش بیشتر شارژ مصرف می کرد. برای مثال در تست پخش ویدئو ما(پخش یک فیلم 90 دقیقه ای HD با روشنایی 100% صفحه نمایش) آیپد مینی 2 تنها 16% کاهش شارژ داشت درحالی که آیپد ایر 2 تا 21% شارژ تخلیه کرد.

این نتیجه زیاد بدی نیست چرا که با 80 دقیقه پخش فیلم در روشنایی حداکثری 20% شارژ از دست می دهید که مصرف شارژ کلی نسبت به زمان های معمولی مصرف شما ناچیز است.

من این تبلت را در چند ساعتی بدون استفاده در کیفم گذاشتم بعد از رسیدن به خانه دیدم که فقط 2% کاهش شارژ داشته است و این یعنی اپل واقعا روی این تبلت کار کرده تا اپلیکیشن ها شارژ آن را بیهوده مصرف نکنند.

ولی زمانی که بحث بازی کردن پیش می آید همه چیز فرق می کند. اگر مدام با این گوشی بازی های گرافیک بالا را بازی کنید نمی توانید تا پایان روز از آن استفاده کنید. 

من فکر نمی کنم که عمر کلی این باتری جای نگرانی زیادی برای کاربران تبلت داشته باشد چرا کمتر پیش می آید که کاربران تبلت فراموش کنند تبلت خود را قبل از خاموش شدن کامل به شارژ بزنند. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

7340mAh

نوع باتری

Li-Po

زمان مکالمه‌ی 3G

10 ساعت

پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم