برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

باتری Apple iPad Mini 4

گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
انتخاب رنگ
  • مشکی
175,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

بررسی باتری تبلت Apple iPad Mini 4

تبلت iPad mini 4 اپل دارای باتری جدا نشدنی Li-Po با ظرفیت 5124mAh و 19.1Wh است که باید نمایشگر 7.9 اینچ آن را تغذیه کند. این تبلت در سال 2015 عرضه شد و به نظر می رسد ظرفیت باتری آن برای تغذیه ی نمایشگر تبلت تا حدودی مناسب باشد.

البته ظرفیت باتری این تبلت حدود 25 درصد کمتر از آیپد مدل قبل یعنی iPad mini 3  است. برای مقایسه، تبلت گلکسی Tab S2 8.0 سامسونگ که در همین سال عرضه شد دارای نمایشگر 8.0 اینچ و باتری 4000mAh بود. ما تست های رایج باتری را روی این تبلت امتحان کردیم که نتایج زیر ثبت شد.

اگر با این تبلت مکالمه ی 3G انجام دهید، باتری آن بیشتر از 10 ساعت دوام می آورد که زمان خوبی است. مثلا این زمان برای باتری گلکسی Tab A 8.0 حدود 11 ساعت است. البته باتری تبلت گلکسی Tab S2 8.0 عملکرد بهتری در این زمینه دارد و زمان مکالمه ی آن به 27 ساعت می رسد.

اگر از کاربرانی هستید که با تبلت زیاد فیلم / ویدئو می بینید باید بدانید که باتری تبلت فوق در این زمینه حدود 10 ساعت دوام خواهد آورد که زمان خیلی خوبی است. برای مقایسه، این زمان برای تبلت گلکسی Tab A 8.0 حدود 9 ساعت می باشد. در ضمنiPad mini 3 عملکرد بهتری در این زمینه دارد و زمان پخش ویدئوی آن به 10 ساعت و 25 دقیقه می رسد. هم چنین باتری iPad mini 2 دارای زمان پخش ویدئوی حدود 12 ساعت و 22 دقیقه است. این نکته را در نظر داشته باشید که زمان پخش ویدئوی گوشی های HTC One S، آیفون 5s، گلکسی Note و بسیاری از گوشی های دیگر زیر 10 ساعت است.

اگر دوست دارید با این تبلت وبگردی کنید نیز باتری آن حدود 9 ساعت و 20 دقیقه دوام می آورد که زمان متوسطی است. برای مثال زمان وبگردی iPad mini 2 و iPad Air به ترتیب حدود 11 و 10 ساعت است. این زمان برای گلکسی Tab S 8.4 نیز حدود 9 ساعت و 30 دقیقه می باشد. این نکته را نیز در نظر داشته باشید که زمان وبگردی این تبلت هم ردیف زمان وبگردی با گوشی های آیفون 5c، گلکسی S4 mini و حتی بهتر از HTC One V و آیفون 4s می باشد.

از نظر پایداری کلی نیز باتری تبلت فوق حدود 63 ساعت دوام می آورد که زمان خوبی می باشد. در واقع این زمان بدین معناست که اگر شما تبلت تان را یک بار شارژ کنید و روزانه یک ساعت با آن فیلم ببینید، مکالمه انجام دهید و وب گردی کنید و در بقیه ساعات آن را در حالت Standby بگذارید، آنگاه باتری آن بیشتر از 2 روز دوام خواهد آورد. البته این الگوی مصرف به عنوان الگوی استاندارد شناخته می شود و معمولا تبلت ها کمتر از این زمان دوام می آورند چون کاربران با آنها بیشتر کار می کنند.

هم چنین ما تست باتری را تحت شرایط دیگر نیز انجام دادیم. در این تست، نور صفحه نمایش تبلت روی 200nits تنظیم می شود که نور کافی برای استفاده از تبلت در خانه می باشد. پس از انجام دادن تست عمر باتری موبایل در این شرایط مشاهده کردیم که باتری این تبلت حدود 8 ساعت و 16 دقیقه دوام می آورد که عمر عالی به حساب می آید. برای مقایسه، باتری iPad Air دارای طول عمر 8 ساعت و 38 دقیقه تحت این شرایط است. در ضمن iPad mini 3 عملکرد ضعیف تری در این زمینه دارد و عمر باتری آن حدود 7 ساعت است. آیپد Pro 9.7 inch اپل دارای عمر باتری حدود 10 ساعت می باشد که فوق العاده عالی است.

بررسی عمر باتری آیپد مینی 4

یکی دیگر از پارامتر هایی که در مورد باتری ها مهم است زمان فول شارژ شدن آنها است که باتری تبلت فوق پس از گذشت 191 دقیقه (حدود 3 ساعت و 10 دقیقه) از صفر تا 100 درصد شارژ می شود که زمان نسبتا خوبی است. دقت داشته باشید که این زمان برای نمایشگر حدود 8 اینچ و باتری حدود 5200mAh ثبت شده است. مثلا زمان فول شارژ شدن iPad Pro 9.7 inch حدود 215 دقیقه است. این زمان برای باتری تبلت iPad mini 2 نیز حدود 206 دقیقه است.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

5124mAh

نوع باتری

Li-Po non-removable

پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم