برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Apple    /    فلت اپل

فلت هوم Apple iPhone 6 Plus

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ یک گزینه را انتخاب کنید
  • مشکی
  • سفيد
  • طلایی
130,000 تومان
موجود در انبار ماکروتل
>1 امتیاز ماکروپوینت 1 امتیاز ماکروپوینت
با خرید این محصول میتونی تا 500 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !

چیزی در مورد ماکروپوینت نمیدونی ؟

کلیک کن !
توضیحات

فلت هوم آیفون iphone 6 plus یکی از قطعات مهم گوشی موبایل است که در زیر دکمه هوم گوشی قرار دارد و اتصال آن را به مادربرد گوشی فراهم می کند.  آیا دکمه هوم آیفون 6 پلاس شما برخی اوقات یا اصلا کار نمی کند؟ شاید دلیل آن خرابی دکمه و کابل فلت باشد. چطور دکمه خانه آیفون را تعمیر کنیم؛ کلید Home آیفون کار نمی کند.

فلت home آیفون 6g plus شامل کابل فلت و خود دکمه خانه با دایره فلزی نقره ای می باشد. هنگام خرید توجه داشته باشید فلت هوم آیفون 6g plus که خریداری می کنید همرنگ با قاب پشتی گوشی شما باشد. تمام چیزی که برای تعمیر دکمه خانه آیفون 6 پلاس نیاز دارید این است که این قطعه را به مادربرد گوشی تان وصل کنید. 

 با تعویض فلت هوم آیفون iphon 6 plus  فینگر تاچ(تاچ آیدی) شما کار نخواهد کرد و فقط می توانید به عنوان دکمه هوم از آن استفاده کنید زیرا زمان تعویض فلت هوم آیفون خاصیت سنسور اثر انگشت دیگر از بین می رود و این به خاطر مسائل امنیتی است که اپل در گوشی های خود به کار برده است. البته گاهی اوقات بعد از باز کردن گوشی هم تاچ آیدی یا فینگر اثر انگشت کار نمی کند. چرا تاچ آیدی بعد از باز کردن یا تعویض  تاچ ال سی دی گوشی آیفون کار نمی کند!

با نصب دکمه هوم جدید روی آیفون تان همه عملکردهای قبلی آن باز می گردد به جز قابلیت تاچ آیدی. 

توجه داشته باشید که خرید قطعات موبایل اورجینال و تعمیر درست و صحیح است که تضمین کننده بازگشت عملکرد گوشی تان به حالت قبل است وگرنه قطعات گوشی تقلبی و بی کیفیت حتی ممکن است باعث صدمه زدن به دیگر قطعات و در نهایت خرابی کامل گوشی شما شوند. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
iphone6
پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم