برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

شارژر 10 واتی آیپد Apple 10W

شارژر 10 وات اپل آیپد به همراه کابل 30Pin و کابل لایتنینگ عرضه می‌شود.

قبل از خرید گزینه‌ی نوع کابل را انتخاب کنید.

گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
درخواست شما: یک گزینه را انتخاب کنید
580,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

شارژر گوشی اپل آیفون A1357 با توان 10W، شدت جریان 2.1 آمپر و ولتاژ 5.1 که توسط خود کمپانی اپل تولید شده است سازگار با تمام محصولات اپل از جمله آیفون، ipad، آی پد  می باشد. 

اگر بخواهیم به طور کلی صحبت کنیم آداپتور شارژر A1357 اپل را برای شارژ هر دستگاه با پورت usb می توانید استفاده کنید مادامی که کابل سازگار با دستگاه خود را همراه تان داشته باشید. برای خواندن دلیل این امر مقاله آیا از هر شارژر گوشی می توانید برای شارژ گوشی یا تبلت خود استفاده کنید؟ را بخوانید. 

به علاوه سه نوع شارژر با محصولات اپل به فروش می رسد: شارژر 5w,10w,12w. برای این که بدانید از کدام شارژر می توانید برای کدام گوشی یا تبلت استفاده کنید مقاله کدام شارژرهای اپل را برای شارژ کدام آیفون، آی پد، آی پاد و اپل واچ می توان استفاده کرد را بخوانید.

هنگامی که شارژر گوشی اپل تان خراب شد عجله نکنید شاید هنوز راهی برای تعمیر شارژر گوشی اپل تان وجود داشته باشد. 

سازگاری شارژر گوشی A1357 آیفون به شرح زیر است: 

Apple iPad, iPad 2, iPad HD 3, iPad 4th Generation, iPad Air, iPad Mini, iPad Mini with Retina Display, iPhone, iPhone 3G, iPhone 3G S, iPhone 4, Verizon iPhone 4, iPhone 4S, iPhone 5, iPhone 5C, iPhone 5S, iPod Touch, iPod Touch 2nd generation, iPod Touch 3rd generation, iPod Touch 4th generation, iPod Touch 5th Generation, 1st 2nd 3rd generation iPod, iPod Photo 4th generation, 5th generation iPod Video, iPod Classic (6th generation), 1st and 2nd generation iPod Mini, 1st 2nd 3rd 4th 5th 6th generation iPod Nano and 2nd 3rd 4th 

شارژر گوشی A1357 اپل آنقدر طراحی ساده و جمع و جوری دارد که اصلا وجود آن را در کیف خود احساس نمی کنید. همانطور که در تصویر نیز مشاهده می کنید دو شاخه کلگی شارژر A1357 سازگار با پریز برق های ایران نیست و برای استفاده نیاز به خرید مبدل دارید. 

شارژرهای مختلفی در بازار عرضه می شود. از جمله شارژر فندکی، شارژر بی سیم، شارژر همراه و...برای این که بدانید کدام شارژر و کابل شارژ به بهترین شکل مطابق با نیاز و شرایط شماست. مقاله راهنمای خرید شارژر گوشی را مطالعه کنید. یکی از این مدل ها،شارژر دیواری چند پورت است که یک سر آن آداپتور شارژری با یک یا چند پورت برای شارژ همزمان چند دستگاه وجود دارد. 

شارژرها و کابل شارژها از جمله وسایلی هستند که کیفیت و سازگاری آن ها ارتباط مستقیمی با عملکرد صحیح دستگاه شما دارد. بنابراین توصیه می کنیم همیشه در خرید شارژر و کابل شارژ دقت لازم را مبذول داشته باشید و به سازگاری آن توجه کنید. حتما قبل از خرید در مورد علائم و نشانه های تقلبی بودن شارژر و کابل شارژ آیفون اطلاعاتی کسب کنید.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ولتاژ خروجی

5V / 9V

(آمپر) شدت جریان خروجی

2A

طول کابل

1 متر

ولتاژ ورودی

AC 100-240V

نوع درگاه خروجی

USB

پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم