برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

درب پشت Apple iPhone 8

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ یک گزینه را انتخاب کنید
  • مشکی
  • سفيد
  • طلایی
نحوه تعویض
  • تعویض با دستگاه لیزر
مدت زمان تعویض 2 ساعت
900,000 تومان
قیمت با هزینه تعویض می‌باشد
>9 امتیاز ماکروپوینت 9 امتیاز ماکروپوینت
با خرید این محصول میتونی تا 4,500 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !

چیزی در مورد ماکروپوینت نمیدونی ؟

کلیک کن !
توضیحات

اگر چه درب پشت شیشه ای گوشی آیفون 8 بسیار زیبا و شیک است ولی اگر بشکند، هزینه ی تعویض آن حتی از هزینه ی تعویض تاچ و ال سی دی این گوشی نیز بیشتر است.

درب جدید که برای اولین بار به شکل شیشه ای پشت گوشی آیفون 8 قرار گرفته است به جز محافظت از گوشی، وظیفه ی شارژ وایرلس گوشی را نیز بر عهده دارد که مشکلات خاص خود را دارد. اپل ادعا می کند گلس روی تاچ و ال سی دی و درب پشت گوشی آیفون 8 بادوام ترین گلسی است که در یک گوشی هوشمند استفاده شده است. البته این شرکت اطلاعات دقیقی در مورد میزان دوام این گلس منتشر نکرده و ما نمی دانیم این گلس تا چه حد با دوام تر از گلس Gorilla Glass 5 استفاده شده در گوشی هایی چون گلکسی S8 است. البته دوام این گلس با توجه به قیمت بالای این گوشی (حدود 700 پوند) امری طبیعی است و باید دید واکنش کاربران این گوشی به چه نحو است.

گلس تقویت شده با آهن درب پشت این گوشی بخشی از دوام آن را توجیه می کند. کالبد شکافی این گوشی توسط تیم وبسایت iFixit نشان داد که زیر گلس یک ورقه ی فلزی وجود دارد که یک سوراخ در وسط آن وجود دارد تا فضا برای کویل شارژ وایرلس فراهم باشد. این ورق فلزی با مقادیر زیادی چسب به گلس چسبیده است که همین باعث شده تا تعمیرکاران این گوشی از دشوار بودن تعویض درب پشت آن شکایت داشته باشند.

در واقع تعویض این پنل شیشه ای خیلی دشوارتر و گران تر از تعویض تاچ و ال سی دی گوشی است. کاور محافظ +AppleCare برای گوشی فوق (با قیمت حدود 129 پوند) برای دو سال و دو بار آسیب دیدن مناسب است و پس از این مدت کارآیی ندارد. هم چنین آسیب وارده به درب پشت گوشی فقط محدود به گلس آن نمی شود و ممکن است قسمت های زیر آن نیز صدمه ببینند. بر طبق گفته ی کارشناسان AppleInsider، هزینه ی تعویض درب پشت این گوشی حدود 79 پوند و یعنی سه برابر هزینه ی تعویض تاچ و ال سی دی آن است. این هزینه ها برای گوشی آیفون 8Plus باز هم بیشتر است و احتمالا برای آیفون X نیز این قضیه تکرار شود.

اگر چه به نظر می رسد شکستن تاچ و ال سی دی اکثر گوشی های قبلی آیفون امری اجتناب ناپذیر باشد، درب پشت فلزی این گوشی ها تا حدودی این قضیه را بهتر می کرد چون کمتر شاهد شکسته شدن آنها بودیم. اما گوشی جدید آیفون 8 ظاهرا به یک قاب محافظ (بهتر از مدل های قبل) درب پشت نیاز دارد. البته اگر این قاب خیلی ضخیم باشد یا مواد فلزی و تقویت کننده های دیگر در آن باشد، باعث تداخل در عملکرد شارژ وایرلس گوشی می شود که این خود نکته ی منفی به حساب می آید. بنابراین اگر درب پشت شیشه ای این گوشی محافظت نشود خیلی راحت شکسته می شود و اگر از قاب محافظ برای آن استفاده شود نیز ممکن است شارژ وایرلس گوشی درست کار نکند. ضمنا گران بودن هزینه ی تعویض این درب را نیز باید مد نظر قرار دهید.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
iphone8

مشخصات کلی محصول

ان اف سی (NFC)

شیشه فلش

جنس درب پشت

شیشه ای

مدت زمان تعویض

2 ساعت

پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1398-12-24

سلام.درب پشت کلا عوض میشه یا اینکه رو خود پشت گوشی میچسبه؟

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود بر شما

درب پشت قبلی کاملا جدا میشه و درب پشت جدید جایگزین می‌شه.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم