درب پشت گوشی موبایل Samsung Galaxy Ace S5830

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
270,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

با درب پشت گوشی موبایل Samsung Galaxy ace S5830که از مواد 100% اورجینال و بادوام ساخته شده است به سادگی می توانید درب شکسته گوشی خود را تعویض کنید تا ظاهر گوشی تان همانند روز اولش شود.  درب پشت اورجینال galaxy ace به خوبی در پشت گوشی تان جا می خورد و از باتری تان محافظت می کند. درب گوشی های تقلبی به راحتی جا زده نمی شوند و اغلب بعد از جا زده شدن با ضربات کوچکی باز شده و باتری شما به بیرون پرت می شود. برای حفاظت بیشتر از باطری و نیز تاچ ال سی دی گوشی خود می توانید از قاب محافظ یا کیف موبایل نیز استفاده کنید. کاور باتری یا درب باتری اورجینال Samsung Galaxy ace تنها جایگزین برای درب پشت گوشی«سامسونگ ایس» شما می باشد. این درب باتری از مواد فوق العاده با کیفیت و با دوام ساخته شده است که تضمین کننده حفاظت خوبی از باتری گوشی تان است. این درب پشت در چهار رنگ سبز، نارنجی، سفید و مشکی در بازار عرضه می شود.

اگر از ظاهر گوشی خود خسته شده اید تعویض درب پشت آن به رنگی دیگر یکی از ساده ترین راه ها برای داشتن گوشی با ظاهر جدید است.

درب پشت گوشی galaxy ace

مختصری درباره طراحی گوشی Samsung Galaxy ace

بسیاری از تولید کننده های گوشی های هوشمند امروزی از آیفون تقلید کرده و نسخه سفید رنگ جذابی را چند ماه بعد از این که نسخه اصلی و استاندارد مشکی خود را تولید کردند به بازار عرضه می کنند.

سامسونگ در گوشی Galaxy Ace با ارائه گوشی با یک جفت درب پشت قابل تعویض که ما را به یاد گوشی Nokia 3330 می اندازد با یک تیر دو نشان زده است.

گوشی Samsung Galaxy Ace برخلاف ساخت پلاستیکی اش و اقدام های کاهش دهنده وزن گوشی، در دست ظاهری شیک و براق دارد و هنگامی که به بدنه آن فشار می آورید اندکی انعطاف می یابد.

این گوشی به خاطر کیفیت ساخت خوبی که دارد از نظر اجزای انتخاب شده اش بدون درز و یکپارچه است، اما انتخاب دکمه هایی که ضعیف جاسازی شده اند ویژگی بد آن محسوب می شود.

خرید فروش درب پشت سامسونگ Galaxy ace s5830

با وجود این که تنها دارای سه دکمه فیزیکی(خانه، تنظیم صدا، قفل گوشی) می شود، دو سوم از این ها در مکان هایی نصب شده اند که غالبا منجر به تصادفی فشرده شدن همزمان آن ها می شود.

گوشی Galaxy Ace بدنه بیرونی نسبتا قوی دارد که با استفاده مداوم و روزمره آسیب کمتری می بیند. با این حال به خاطر روکش پلاستیکی اش، بعد از چند ماه استفاده کمی رنگ و رو رفته به نظر می رسد.

این گوشی دارای ضخامت 11.5 میلی متری است که آن را نسبت به گوشی مینیمالیسی آیفون 4S به طور قابل توجهی بزرگتر کرده است اما نسبت به فلگ شیپ HTC Sensation از نظر ضخامت تنها به اندازه 0.2 میلی متر اختلاف دارد. با وزن 113 گرم گلگسی ace گوشی خوش دستی است و کاربران به خاطر وزن سبک آن در دست احساس رضایت می کنند. توجه کنید که گوشی Samsung galaxy s2 که دارای قطر 4.3 اینچ می باشد تنها 2 گرم سنگین تر از این گوشی است. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم