برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

درب پشت آیفون ایکس Apple iPhone X

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ یک گزینه را انتخاب کنید
  • مشکی
  • سفيد
  • طلایی
نحوه تعویض
  • تعویض با دستگاه لیزر
مدت زمان تعویض 2 ساعت
900,000 تومان
قیمت با هزینه تعویض می‌باشد
>9 امتیاز ماکروپوینت 9 امتیاز ماکروپوینت
با خرید این محصول میتونی تا 4,500 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !

چیزی در مورد ماکروپوینت نمیدونی ؟

کلیک کن !
توضیحات

مشخصات و بررسی درب پشت گوشی موبایل آیفون ایکس Apple iPhone X

مشخصات درب پشت آیفون ایکس

گوشی آیفون X که پرچمدار گوشی های اپل است همانند دو گوشی آیفون 8 و 8Plus دارای درب پشت شیشه ای و منحصر بفرد است. اگر چه درب پشت شیشه ای گوشی آیفون X بسیار زیبا و شیک است ولی اگر بشکند، هزینه ی تعویض آن حتی از هزینه ی تعویض تاچ و ال سی دی گوشی نیز بیشتر است.

درب پشت شیشه ای آیفون ایکس iPhone X

درب جدید که برای اولین بار به شکل شیشه ای پشت گوشی های آیفون قرار گرفته است به جز محافظت از گوشی، وظیفه ی شارژ وایرلس گوشی را نیز بر عهده دارد که مشکلات خاص خود را دارد. اپل ادعا می کند گلس روی تاچ و ال سی دی و درب پشت گوشی آیفون X بادوام ترین گلسی است که در یک گوشی هوشمند استفاده شده است. البته این شرکت اطلاعات دقیقی در مورد میزان دوام این گلس منتشر نکرده و ما نمی دانیم این گلس تا چه حد با دوام تر از گلس Gorilla Glass 5 استفاده شده در گوشی هایی چون گلکسی S8 است. البته دوام این گلس با توجه به قیمت بالای این گوشی (بیشتر از 1000 دلار) امری طبیعی است و باید دید واکنش کاربران این گوشی به چه نحو است.

گلس درب پشت آیفون ایکس Apple iPhone X

گلس تقویت شده با آهن درب پشت این گوشی بخشی از دوام آن را توجیه می کند. کالبد شکافی گوشی ایفون X توسط تیم وبسایت iFixit نشان داد که زیر گلس یک ورقه ی فلزی وجود دارد که یک سوراخ در وسط آن وجود دارد تا فضا برای کویل شارژ وایرلس فراهم باشد. این ورق فلزی با مقادیر زیادی چسب به گلس چسبیده است که همین باعث شده تا تعمیرکاران این گوشی از دشوار بودن تعویض درب پشت آن شکایت داشته باشند.

هزینه تعویض درب پشت شیشه ای ایفون ایکس

در واقع تعویض این پنل شیشه ای خیلی دشوارتر و گران تر از تعویض تاچ و ال سی دی گوشی است. کاور محافظ +AppleCare برای گوشی فوق بسیار گران بوده و معمولا به مدت دو سال یا دو بار آسیب دیدن مناسب است و پس از این مدت کارآیی ندارد. هم چنین آسیب وارده به درب پشت گوشی فقط محدود به گلس آن نمی شود و ممکن است قسمت های زیر آن نیز صدمه ببینند. بر طبق گفته ی کارشناسان AppleInsider، هزینه ی تعویض درب پشت گوشی حدود چهار برابر هزینه ی تعویض تاچ و ال سی دی آن است.

اگر چه به نظر می رسد شکسته شدن تاچ و ال سی دی اکثر گوشی های قبلی آیفون امری اجتناب ناپذیر باشد، اما درب پشت فلزی آنها تا حدودی این قضیه را بهتر می کرد چون کمتر شاهد شکسته شدن آنها بودیم. اما ظاهرا گوشی جدید آیفون به یک قاب محافظ (بهتر از مدل های قبل) درب پشت نیاز دارد. البته اگر این قاب خیلی ضخیم باشد یا مواد فلزی و تقویت کننده های دیگر در آن باشد، باعث تداخل در عملکرد شارژ وایرلس گوشی می شود که این خود نکته ی منفی به حساب می آید. بنابراین اگر درب پشت شیشه ای این گوشی محافظت نشود خیلی راحت شکسته می شود و اگر از قاب محافظ برای آن استفاده شود نیز ممکن است شارژ وایرلس گوشی درست کار نکند. ضمنا گران بودن هزینه ی تعویض این درب را نیز باید مد نظر قرار دهید.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ان اف سی (NFC)

شیشه فلش

جنس درب پشت

شیشه ای

مدت زمان تعویض

2 ساعت

پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1400-06-23

سلام وقت بخیر
درب پشت گوشیم شکسته
آیفون x رنگ سفید
میخوام تعویضش کنم ولی موندم چیکار کنم
آخه خواهرمم ایفون x داره و درب پشتش شکست ولی بعد از تعویضش قاب دوربین لَق میزنه و نمیخوام اونجوری بشه
شما با دستگاه درب پشت آیفون رو تعویض میکنید؟

پاسخ از ماکروتل : سلام وقت بخیر باید درب پشت آیفون X با کیفیت OEM تهیه و تعویض کنید که در سایت موجود هست این کیفیت.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم