برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Baseus    /    Baseus

هندزفری بلوتوث Baseus Encok S11

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ
  • مشکی
245,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

هندزفری بلوتوث Baseus مدل Enock S11 از سری هندزفری های بلوتوث شرکت Baseus می باشد که در هنگ کنگ ساخته می شود. هدف از ساخت این هندزفری، ارائه صدایی با کیفیت به کاربر و قابلیت حمل آسان و بدون دردسر است. از آنجایی که این هندزفری وزن کمی دارد و به دور گردن قرار می گیرد، شما می توانید از آن در محل کار، هنگام رانندگی، هنگام ورزش و در استفاده معمولی بهره ببرید. این هندزفری نسبت به دیگر هندزفری های بلوتوث موجود در بازار قیمت نسبتا مناسب تری دارد و برای کسانی که توانایی خرید هندزفری های گران تر ندارند، یکی از بهترین گزینه هاست.

طراحی این هندزفری به گونه ایست که به دور گردن قرار می گیرد و انعطاف پذیری آن باعث شده که از استقامت بالایی برخوردار باشد، برخلاف هندزفری بی سیم Samsung Level U که به با خم شدن به راحتی می شکند، این هندزفری بدون هیچ مشکلی خم می شود. همین موضوع باعث می شود عمر هندزفری افزایش یافته و هندزفری Baseus Enock S11 مورد علاقه ورزشکاران قرار بگیرد. قسمت گوش این هندزفری دارای خاصیت آهن ربایی است و زمانی که شما از هندزفری استفاده نمی کند، دو گوش هندزفری به یکدیگر می چسبند و این به ثابت ماندن آن ها کمک می کند. لاستیک هایی که در قسمت گوش وجود دارد، باعث ایزوله شدن صدا می شود و صدا به محیط اطراف خارج نمی شود. این ویژگی از وارد شدن صدای محیط به گوش کاربر نیز جلوگیری می کند و یک صدای کاملا رسا و بدون اختلال برای کاربر فراهم می کند. در بسته بندی این هندزفری شما چند لاستیک اضافه با اندازه های مختلف دریافت می کنید و این به شما کمک می کند اندازه دلخواه خود را برای هندزفری انتخاب کنید.

در قسمت نوار کنترل این هندزفری شما دکمه روشن و خاموش هندزفری، دکمه ولوم بالا و ولوم پایین را می بینید که البته دکمه خاموش/روشن برای توقف و ادامه موزیک و همچنین پاسخ دادن و رد کردن تماس نیز استفاده می شود. برای عقب یا جلو بردن موزیک نیز می توانید از دکمه های ولوم استفاده کنید. داشتن میکروفون با کیفیت به شما کمک می کند در هر حالتی به راحتی با تلفن صحبت کنید.

باتری قدرمتند 110 میلی آمپری که این هندزفری دارد باعث شده که بتواند با وجود داشتن کیفیت بالا، بیشتر از 8 ساعت شارژ برای استفاده مداوم موزیک و 10 ساعت برای تماس شارژ نگه دارد. این هندزفری درحالت آماده باش یا Standby حدود 300 ساعت شارژ نگه می دارد و مدت زمان تقریبی شارژ شدن آن از صفر تا صد، حدود 1 ساعت و 30 دقیقه است.

برد بلوتوث هندزفری Baseus Enock S11 تا 10 متر است بنابراین نیازی نیست که گوشی موبایل خود را همیشه با خود حمل کنید. از خوبی های داشتن بلوتوث این است که هندزفری Baseus Enock S11 با تمامی برند های موبایل از جمله iPhone و Samsung و هر دستگاه صوتی دیگری که مجهز به فناوری ارتباطی بلوتوث باشد، متصل می شود. این هندزفری از نسخه بلوتوث 4.2 پشتیبانی می کند که یکی از دلایل کم مصرف بودن آن است.

یکی دیگر از ویژگی های مهمی که این هندزفری دارد خاصیت ضد آب بودن است. این هندزفری دارای رتبه ی IPX5 ضد آبی می باشد، البته به این معنا نیست که شما می توانید از هندزفری خود را در زیر آب استفاده کنید، این استاندارد صرفا برای مواقعی است که به صورت اتفاقی هندزفری شما با آب برخورد داشته باشد. که در این صورت احتمال آسیب دیدن آن کمتر می شود.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم