Baseus    /    Baseus

هندزفری بلوتوث Baseus Enock S16

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ
  • مشکی
330,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

هندزفری Baseus Enock S16 مدل بعدی هندزفری Enock S11 و توسط شرکت Baseus در هنگ کنگ ساخته شده است. از نظر کیفیت صدا تفاوت زیادی با هندزفری Enock S11 ندارد، اما قیمت آن افزایش قابل توجهی داشته که به نظر می رسد به دلیل ارتقای بخش های دیگر این هندزفری است. این شرکت در هندزفری Enock S16 خود ویژگی های زیادی برای جذب کاربران قرار داده که یکی از آن ها طراحی زیبای آن است.

این هدفون  از مواد اولیه مرغوب ساخته شده و طراحی آن به گونه ایست که آسیب دیدگی در سیم هندزفری را به حداقل رسانده است. خاصیت انعطاف پذیری که این هندزفری دارد، برای کسانی که در هنگام ورزش از هندزفری استفاده می کنند بسیار مناسب است. درست مانند هندزفری Enock S11 قابلیت خم شدن دارد و علاوه بر استفاده هنگام ورزش، در هنگام رانندگی، در محل کار یا در استفاده معمولی به راحتی قابل استفاده است. عمر زیاد، کیفیت صدای مناسب و قیمت نسبتا پایین این هندزفری از جمله مهمترین ویژگی هایی می باشد که آن را به یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین هندزفری های بی سیم تبدیل کرده است.

در طراحی این هندزفری تغییرات جزئی نسبت به هندزفری مدل قبلی خود یعنی Enock S11 داشته که بارز ترین آن، حذف لاستیک های قسمت گوش هندزفری می باشد. ممکن است پیش خود فکر کنید که حذف کردن این لاستیک ها، باعث خروج صدا به محیط یا اثر گذاشتن صدای محیط بر صدای هندزفری و در نتیجه اختلال ایجاد کردن در آن بشود، اما اگر از هندزفری های iPhone تا به حال استفاده کرده باشید، متوجه می شوید که با نداشتن این لاستیک ها همچنان خاصیت ایزوله کردن صدا در هندزفری وجود دارد

وزن این هندزفری فقط 15 گرم است که باعث خسته شدن کاربر در استفاده طولانی نمی شود. همچنین خاصیت آهن ربایی که این در قسمت گوش هندزفری وجود دارد، باعث می شود که هندزفری ها زمانی که بلا استفاده هستند، به هم چسبیده و ثابت بمانند.

این هندزفری از کیفیت صدای بسیار بالایی برخوردار است اما با این حال، زمانی که صدا به حداکثر آن می رسد امکان دارد کمی از کیفیت صدا کم شود که البته در هندزفری با این قیمت پایین، چنین چیزی چندان عجیب نیست. بنابراین توصیه می شود در نهایت از 80 درصد ولوم صدا در هنگام گوش دادن به موزیک استفاده کنید تا کیفیت عالی دریافت کنید.

هندزفری Baseus Enock S16 دارای یک باتری 120 میلی آمپری است که در مدت زمان 2 ساعت شارژ می شود. این هندزفری از نظر استقامت باتری، جزو رتبه های برتر جهان است. به صورتی که می تواند مدت 300 ساعت در حالت آماده باش یا Standby، در حالت مکالمه مداوم 10 ساعت  و در حالت موزیک مداوم 8 ساعت شارژ داشته باشد. بنابراین با توجه به اینکه استفاده شما چگونه است، مدت زمان استقامت باتری این هندزفری متفاوت می باشد. اما بطور کلی در استفاده معمولی می تواند مدت 3 روز را فقط با یک بار شارژ پشتیبانی کند.

نسخه بلوتوث این هندزفری 4.1 می باشد و حدود 10 متر برد مفید دارد. بنابراین شما می توانید از این هندزفری به هر مدل گوشی موبایل یا دستگاه صوتی که از بلوتوث پشتیبانی می کند متصل کنید و بدون اینکه به موبایل خود یا دستگاه دیگری که به آن متصل هستید دسترسی داشته باشید، تا طول 10 به راحتی موزیک گوش دهید. سه دکمه موجود روی نوار کنترل این هندزفری برای کنترل میزان ولوم صدا، روشن/خاموش کردن هندزفری، برقراری تماس یا رد کردن، توقف یا ادامه موزیک و عقب یا جلو بردن موزیک استفاده می شود. با داشتن میکروفون که در پایین نوار کنترل به صورت داخلی تعبیه شده، می توانید بدون دسترسی به تلفن خود در محدوده ای که این هندزفری برد کافی داشته باشد، تماس تلفنی برقرار کنید.
جهت اطلاع از قیمت هندزفری و خرید هندزفری می توانید به راحتی از روی سایت آن را به سبد خرید خود اضافه کرده و خریداری کنید یا اینکه به صورت حضوری به دفتر تعمیرات موبایل ماکروتل در تهران مراجعه کرده و پس از تست هندزفری اقدام به خرید آن کنید.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم