باتری اپل آیپد Apple iPad 3

برای شارژ کردن این باتری بهتر است از شارژر 12 وات آیپد استفاده کنید.

گارانتی ماکروتل
  • 3 ماه
کيفيت
انتخاب رنگ
  • مشکی
189,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

مشخصات باتری Apple iPad 3

باتری تبلت آیپد iPad 3 دارای ظرفیت 11560mAh می باشد و از نوع لیتیوم پلیمری است. این باتری همانند بسیاری از باتری‌های لیتیوم پلیمری جدانشدنی است یعنی نمی‌توانید از باتری یدکی هنگام خاموش شدن گوشی خود استفاده کنید. 

با خرید باتری اصل و اورجینال تبلت ipad 3 می توانید مطمئن باشید که کیفیت، بهره وری و عمر باتری تبلت‌تان همچون روز اولش خواهد شد.

رابطه اپل با عمر باتری روی دستگاه‌های قابل حمل آن سال‌هاست که ناپایدار است اما خبر خوش این است که آیپد 3 دارای چشم انداز معقول تری از نظر عمر باتری است.

این وضعیت جالبی است و ما معتقدیم که اگر همین کارایی در باتری آیپد 2 نیز می‌بود، مدت زمان شارژ نگهداشتن آن به 3 تا 5 روز و حتی بیشتر می‌رسید.

باتری اپل آیپد 3

صفحه نمایش رتینای آیپد 3 چقدر باعث تخلیه شارژ باتری می شود؟ ما باتری آیپد 3 را دقیقا در همان شرایطی که باتری تبلت نکسوس 7 را تست کرده بودیم مورد آزمایش قرار دادیم:

همانطور که انتظار می‌رفت، شما می‌توانید با یک بار شارژ کردن تا حدود 2 روز از باتری آیپد 3 استفاده کنید، اگرچه باتری آیپد 3 باتری نسبتا بزرگی است اما از صحفحه نمایش رتینای آن شارژ زیادی از باتری مصرف می‌کند تا بتواند تمام پیکسل‌ها را در رنگ‌های صحیح به نمایش درآورد.

با این حال، تست کلی ما نشان داد که این امر با گذشت زمان کاهش می یابد ولی این باتری برای کاربران پرمصرف نهایتا تا یک روز را جوابگو خواهد بود.

بعد از صفحه نمایش رتینا مسئله دیگری که شارژ زیادی از باتری آیپد 3 مصرف می‌کند ارتباط 4g یا 3g است. اگر تصمیم دارید مکالمه طولانی داشته باشید یا این که پشت سر هم با آیپد خود فیلم ببینید اگر خوش شانس باشید می توانید سه حلقه فیلم کامل را مشاهده کنید چرا که در تست های ما هنگام مشاهده ویدئو در ازای هر ساعت 15 درصد از شارژ باتری آی پد 3 کاهش می یافت.

در تست پخش ویدئو که ما یک فیلم 720p را به طور مرتب روی آیپد 3 به نمایش گذاشته بودیم باتری این تبلت توانست با یک بار شارژ شدن تا 350 دقیقه شارژ نگه دارد.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

11560mAh

نوع باتری

Li-Po

حالت Standby

720 ساعت

زمان مکالمه‌ی 3G

10 ساعت

پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم