برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

باتری اپل آیپد Apple iPad 4

گارانتی ماکروتل
  • 3 ماه
کيفيت
انتخاب رنگ
  • مشکی
189,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

باتری تبلت آی پد 4 apple ipad ظرفیتی معادل 11560 میلی آمپر دارد و از نوع لیتیوم پلیمری می باشد. اگر به منظور تعویض باتری تبلت آی پد 4 معیوب خود از قطعات اصل و اورجینال آی پد استفاده کنید می توانید مطمئن شوید که کیفیت و کارایی تبلت تان همچون سابقش می شود. از این رو با خرید باتری اصل آی پد 4 کیفیت و کارایی باتری آن را مثل روز اولش کرده و به عمر دستگاه خود چند سال بیشتر اضافه کنید. 

گاهی اوقات ممکن است به خاطر تخلیه شارژ سریع و ...اقدام به تعمیر باتری اپل آی پد خود کنید اما باید بدانید که گاهی اوقات این ها صرفا مشکلات نرم افزاری کوچکی هستند که به سادگی حل می شوند. حل مشکل مصرف باتری آیفون، آی پد بعد از بروزرسانی iOS 10

خرید باتری تبلت آی پد 4 با گارانتی تست و تعویض

گاهی اوقات نیز ممکن است به خاطر کند شارژ شدن به فکر تعویض باتری آی پد 4 بیفتید، در واقع ممکن است مشکلاتی غیر از باتری به وجود آورنده این مشکل باشد. مشکل شارژ نشدن یا کند شارژ شدن اپل آیفون و آیپد و روش های حل آن

اگر متوجه شدید که مشکل از باتری تان نیست می توانید برای عملکرد و کارایی بهتر باتری تبلت ای پد 4 راه های افزایش مدت زمان شارژ نگهداشتن تبلت آی پد را مطالعه کنید

اگر مطمئن شدید که مشکل از باتری تبلت آی پد شماست و باید حتما تعویض شود آیا خودتان در صورت داشتن مهارت ابزارآلات بهتر است آن را تعمیر کنید یا این کار را به یک تعمیر کار بسپارید؟ مزایا و معایب تعویض باتری توسط خودتان و یا توسط تعمیرکار چیست؟ 

ویژگی ها و تست عمر باتری تبلت آی پد 4

طبق اطلاعات رسمی اپل باتری آیپد 4 در حالت آماده به کار(استندبای) تا 720 ساعت و در مکالمه پیوسته تا 10 ساعت می تواند شارژ نگه دارد. 

رابطه اپل با عمر باتری در دستگاه های قابل حملش در طول سال ها متغیر بوده است. اما خبر خوشحال کننده این است که آیپد 4 جدید عمر باتری قابل قبولی از نظر ما دارد. این واقعیت جالبی است، ما فکر می کنیم اگر همین کارایی باتری آیپد 2 هم بود آنوقت می توانست بین 3-5 روز شارژ نگه دارد حتی اگر استفاده از آن بیش از حالت معمول باشد.

عمر باتری آیپد 4 جدید در مقایسه با نسخه قبلی کمی بهبود یافته است که این آن هایی را که نگران تخلیه باتری به خاطر وجود صفحه نمایش رتینا بودند را تحت تاثیر قرار می دهد. در آزمایش های طولانی روی نسخه قبلی ما دیدیم که عمر باتری با گذشت زمان کاهش می یابد اما خوشبختانه با پردازنده جدید A6X این معضل را می توان تا حدی نادیده گرفت.

و سپس معضل اتصال با 3G یا 4G  وجود دارد که در راس کاهش دهنده های شارژ است و شاید با اتصال طولانی مدت به 3G کمتر از یک روز نیاز به شارژ کردن ایپد 4 داشته باشید.

خرید و قیمت باتری آیپد 4 با گارانتی

مختصری درباره خود گوشی ipad 4

 اپل آیپد 4 سوپرایز اپل در سال 2012 بود. اگرچه در آن زمان آیپد 3 در ماه مارس معرفی شده بود این که بعد از 6 ماه آیپد جدید یعنی آیپد 4 جایگزین آن شود کمی شوکه کننده بود. اپل دیگر ایپد 4 نمی فروشد و آن را با طیف وسیعی از تبلت های آیپد ایر iPad Air و ipad mini جایگزین کرده است. با این وجود شما می توانید تبلت های آیپد 4 دست دوم را بخرید، اما آیا ارزشش را دارد؟

اگرچه اپل 4 بسیار سریعتر از سلف خود می باشد و به اندازه کافی برای انجام بیشتر کارهایی که در طول روز می خواهید با آن انجام دهید سریع هست ولی اگر اپلیکیشنی روی تبلت های معروف آیپد 3 یا آیپد 4 کار نکند آنموقع است که مشکل شروع می شود. بزرگترین تغییر فیزیکی در آیپد 4 تغییر به کانکتور برق جدید بود. اگر قصد خرید آیفون 4 را دارید باید بدانید که با آخرین لوازم های جانبی تبلت موجود در بازار سازگاری ندارد. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

11560mAh

نوع باتری

Li-Po non-removable

حالت Standby

720 ساعت

زمان مکالمه‌ی 3G

10 ساعت

پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم