باتری اپل واچ سری 2 سایز 38 میلی‌متری

  • مدل باتری: A1760
  • ظرفیت باتری: 273mAh
  • ولتاژ باتری: 3.77 ولت
  • نوع باتری: لیتیوم یون
  • سازگار با: ورژن‌های A1757 و A1816
  • امکان تعویض باتری در واحد تعمیرات
  • ارسال به سراسر کشور
گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
مدت زمان تعویض 1 ساعت
480,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

باتری اپل واچ سری 2 سایز 38 میلی متری

باتری ساعت اپل Watch 2 38mm به راحتی می‌تواند دو روز شارژ نگه دارد. می‌تواند تا 7 ساعت دویدن را اندازه بگیرد. اما سنسور ضربان قلب و پخش کردن موسیقی می‌تواند شارژدهی آن را اندکی محدود کند.

شارژدهی باتری ساعت اپل واچ سری 2 سایز 38 میلی متر بسیار بهتر از چیزی بود که انتظار می‌رفت.

اپل قبلا نیز وعده شارژدهی کامل برای یک روز را داده بود و به لطف چیپ جی پی اس (GPS) که نیازمند باتری بزرگتری بود اکنون کل سیستم شارژدهی بهتری دارد.

اپل نه دقیقا اعلام کرده که سایز باتری به کار رفته چقدر است نه حرفی از عملکرد آن به میان آورده اما خبر خوب این است که به احتمال زیاد اپل واچ جدید تا 2 روز به شارژ مجدد احتیاج ندارد.

مشخصات باتری اپل واچ سری 2 سایز 38 میلی متری

تست باتری اپل واچ سری 2 سایز 38 میلی متر

به عقیده ما تقریبا اکثر دارندگان ساعت‌های هوشمند هر روز از قابلیت شمارش قدم یا جی پی اس (GPS) استفاده نمی‌کنند بنابراین برای این دسته از افراد بهبود باتری در سری 2 38 میلی متری جدید محسوس‌تر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: افزایش عمر باتری اپل واچ

حال بیایید کمی وارد اعداد و ارقام شویم و نتایج را دنیای واقعی ببینیم:

باتری اپل واچ سری 2 38 میلی متر را تا 63 درصد شارژ کردیم و به مدت 45 دقیقه آن را برای دویدن، پخش موسیقی از طریق بلوتوث و نمایش ضربان قلب استفاده کردیم.

در این مدت شارژ آن به 47 درصد کاهش پیدا کرد.

روز بعد آن را ساعت 8 صبح از شارژ جدا کردیم و 5 کیلومتر با آن دویدیم (سنسور ضربان قلب نیز فعال بود) و طی این مدت شارژ آن 4 درصد کاهش پیدا کرد.

بعد از آن با سرعت کمتر 5 کیلومتر دیگر را نیز دویدیم و پس از بازگشت به خانه آن را به موبایل وصل کرده تا هشدار (Notification) نیز دریافت کند.

تست باتری اپل واچ سری 2 38 میلی متر

ساعت 11 باتری هنوز 85 درصد شارژ داشت و طی 90 دقیقه اینده 3 درصد دیگر نیز کم شد و زمان خواب باتری 57 درصد شارژ نگه داشته بود.

روز بعد یک دویدن کوتاه‌تر را به مدت 40 دقیقه در حالی که جی پی اس (GPS) و سنسور ضربان قلب هردو فعال بوند انجام دادیم بقیه روز فقط رانندگی و نشستن و کارهای روزمره دیگر را انجام دادیم و اپل واچ تنها باید هشدارها را نمایش می‌داد.

اپل واچ توانست تا ساعت 9:30 شب به کار ادامه دهد و بعد از ان به حالت ذخیره انرژی رفت (حالتی که در آن فقط می توان با زدن دکمه کناری ساعت را دید)

روز بعد روز تست اصلی بود:

باتری اپل واچ Series 2 38mm تا چه حد می‌تواند شارژ نگه دارد؟

همانطور که در بخش دویدن اشاره کردیم بعد از 210 دقیقه دویدن با جی چی اس روشن اپل واچ 2 سایز 38mm تنها 50 درصد باتری را مصرف کرد.

البته برای بهتر شارژ نگه ذاشتن باید حتما از شارژر اصلی اپل واچ استفاده کنید. با کلیک روی این لینک می‌توانید شارژر اپل واچ اورجینال از ماکروتل بخرید

و پس از دویدن مسافتی به اندازه مسافت دو ماراتون و با وجود فعال بودن همه چیز از جمله پخش موسیقی، جی پی اس و سنسور ضربان قلب بعد از 189 دقیقه شارژ ان به 28 درصد رسید که یک نتیجه خوب دیگر محسوب می شود.

حتی تا ساعت 10:30 شب نیز هنوز شارژ نگه داشته بود. پس این ساعت هوشمند قطعا برای یک روز کامل شارژ دهی خواهد کرد

(البته اگر شما از آن دسته افرادی نباشید که اهل باز گذاشتن برنامه های سنگین چت هستند چون که هیچ چیز به اندازه این باتری مصرف نمی کند)

بررسی زمان شارژ باتری اپل واچ Series 2 38mm

قطعا این بهترین ساعت هوشمند موجود در بازار نیست، به طور مثال ساعت های هوشمندی از کمپانی Pebble موجودند که می‌توانند با یک بار شارژ تا ده روز کار کنند اما این ساعت ها فاقد زیبایی و کارایی اپل واچ هستند و در مقایسه با ان دارای طراحی ساده تری هستند و سرعت کمتری نیز دارند.

دوباره می‌گوییم آن‌ها ابدا شما را مجبور نمی‌کنند تا دست خود را بالا برده تا بتوانید ساعت را نگاه کنید پس این واقعا به خودتان بستگی دارد.

تعویض باتری اپل واچ Series 2 38mm

تعویض این باتری در دفتر تعمیرات موبایل ماکروتل 2 ساعته انجام می‌شود.

برای تعویض باتری اپل واچ سری 2 سایز 38 میلی متر باید دستگاه شما گرم شده و بعد از باز شدن تاچ ال سی دی این دستگاه، قطعه مورد نظر تعویض می‌شود.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

273mAh

مدل باتری

A1760

نوع باتری

Li-ion non-removable

ولتاژ باتری

3.77 ولت

مدت زمان تعویض

1 ساعت

پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم