باتری بلک بری پریو BlackBerry Priv مدل HUSV1

تعویض باتری بلک بری Priv در دفاتر تعمیرات موبایل ماکروتل با گارانتی مهلت تست.

  • ظرفیت: 3410mAh میلی آمپر ساعت
  • ولتاژ: 3.83v ولت
  • نوع باتری: لیتیوم یون داخلی
  • مدل باتری: HUSV1
گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
انتخاب رنگ
  • سفيد
420,000 تومان
ناموجود
100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
موجود شد پیامک بده
توضیحات

مشخصات و بررسی بلک بری پریو BlackBerry Priv

باتری گوشی موبایل بلک بری پریو (Black Berry Priv) ظرفیت 3410 میلی آمپر ساعت دارد و از نوع لیتیوم یونی(Li-ion) می باشد. این باطری از نوع باتری غیرقابل تعویض است. با خرید باتری بلک بری پریو Priv بهترین بهره وری را برای گوشی موبایل خود فراهم بیاورید چرا که باتری یکی از قطعات موبایل می باشد که اصل بودن یا نبودن آن تاثیر چشمگیری روی عملکرد گوشی می گذارد.

طبق اطلاعات رسمی این باتری در حالت استندبای گوشی تا 420 ساعت در شبکه 3g و در مکالمه پیوسته در همین شبکه تا 24 ساعت می تواند شارژ نگه دارد.

بلک بری به خوبی می داند که عمر باتری گوشی های موبایل جنبه اساسی تمام گوشی هاست، اما بیشتر از آن کاربران حرفه ای که مشتریان پایه قدیمی اش بودند را می شناسد.

به این منظور، باطری با ظرفیت 3410 میلی آمپرساعت در گوشی بلک بری پریو Priv تعبیه کرده است که آن را به یکی از گوشی های 5.4 اینچی با بالاترین ظرفیت تبدیل می کند.

عمر باتری بلک بری پریو Blackberry Priv

عمر واقعی باتری این گوشی با توجه به مدل استفاده ی شما از طریق معیارهای ساختگی قابل پیش بینی است. با این حال در پلتفرم نرم افزار OS ظرفیت باتری به عنوان مهمترین فاکتور عمر باتری در دنیای واقعی تلقی می شود.

لازم است به تکنیک های شارژ سریع جدید که می توانند باتری تان را در عرض 1 و نیم ساعت شارژ کنند توجه کنید. با این حال گوشی Priv از شارژ کردن با شارژر وایرلس پشتیبانی نمی کند.

گوشی Priv شاخص وضعیت شارژ باتری خوبی به شکل یک نوار رنگی روی صفحه نمایش OLED دارد. آن به شما نشان می دهد که شارژتان چقدر است و نیاز نیست برای دیدن آن گوشی خود را روشن کنید.

تست باتری گوشی بلک بری پریو BlackBerry Priv

در تست مکالمه پیوسته این باتری تا 14 ساعت و 40 دقیقه توانست دوام بیاورد.

در تست وبگردی پیوسته تا 8 و 20 دقیقه و در پخش فیلم پیوسته نیز تا 6 ساعت و 33 دقیقه توانست شارژ نگه دارد.

مشخصات باتری بلک بری PRIV

در این تست رتبه استقامت کلی باتری 62 ساعت شد و این یعنی با یک بار شارژ کردن بلک بری priv تا 62 ساعت نیاز به شارژ دوباره آن ندارید البته در صورتی که روزانه تنها یک ساعت وبگردی، یک ساعت تماس تلفنی و یک ساعت پخش فیلم داشته باشید نه بیشتر.

تعویض باتری بلک بری پریو PRIV در ماکروتل

بدلیل حساس بودن تعمیرات تلفن همراه، تعمیرات گوشیهای موبایل نیاز به تعمیرکار متخصص و لوازم تعمیرات موبایل دارد، از این رو فروشگاه ماکروتل بستری مطمعن را فراهم کرده تا شما با خیال راحت تلفن همراه هوشمند خود را جهت تعمیر یا تعویض باتری به متخصصان تعمیرات موبایل ماکروتل بسپارید. زمان تقریبی برای تعویض باتری بلک بری پرایو BlackBerry Priv در دفتر تعمیرات موبایل ماکروتل بین 20 تا 45 دقیقه انجام میشود.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

3410mAh

مدل باتری

HUSV1

نوع باتری

Li-ion non-removable

ولتاژ باتری

3.83 ولت

استقامت کلی باتری

62 ساعت

حالت Standby

420 ساعت

زمان مکالمه‌ی 3G

14 ساعت و 40 دقیقه

زمان پخش ویدئو

6 ساعت و 33 دقیقه

زمان پخش موزیک

73 ساعت

زمان وب‌گردی

8 ساعت و 20 دقیقه

پرسش و پاسخ (2)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 2 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1402-04-03

سلام خسته نباشيد
ببخشيد چطور بايد پي برد كه باطري اصله؟
سايتهاي ديگه هم همين باطري رو با قيمتهاي بالاتر و يا پايينتر از سايت شما به فروش ميرسونن و همگي ادعا دارن كه باطري اصل هستش. من واقعا در خريد گيج شدم...

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود

متاسفانه راهی برای تست اصلی بودن این مدل باتری وجود نداره و فقط با استفاده و مشاهده عملکرد باتری مشخص میشه باتری کیفیت خوبی داره یا خیر. به همین جهت ماکروتل برای تمامی باتری‌ها 7 روز مهلت تست و مرجوعی قرار داده که اگر طی این 7 روز از عملکرد باتری راضی نبودین بتونید مرجوع کنید و وجه پرداختی رو پس بگیرید. علاوه بر این 30 روز هم گارانتی تعویض داره.

5.0
1401-01-03

سلام
آیا این باطری قابلیت فست شارژ را دارد؟

پاسخ از ماکروتل : سلام وقت بخیر بله قابلیت پشتیبانی از فست شارژر 18 وات را دارد.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم