باتری اصلی گوشی CAT S60

باتری اصلی گوشی کاترپیلار Cat S60 با ظرفیت 3800 میلی آمپر ساعت است.

برای خرید و تعویض باتری گوشی کاترپیلار S60 به دفتر تعمیرات موبایل ماکروتل در تهران مراجعه کنید. در ادامه همین صفحه مشخصات باتری گوشی کاترپیلار S60 را بررسی کرده و راهکارهایی برای افزایش عمر باتری ارائه میدهیم

گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
انتخاب رنگ
  • مشکی
760,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

باتری CAT S60 یک باتری داخلی با ویژگی ها و مزایای فراوان است. ما در این مطلب به طور کامل مشخصات باتری گوشی Cat S60 از جمله ظرفیت،ولتاژ و ساختار آن را بیان کردیم و به بررسی مزایای باتری‌های داخلی پرداختیم همچنین در نهایت راهکارهایی برای افزایش طول عمر باتری گوشی کاترپیلار S60 آورده ایم.

مشخصات باتری گوشی کاترپیلار CAT S60

باتری CAT S60 | مشخصات باتری گوشی کاترپیلار CAT S60

ظرفیت باتری CAT S60

باتری گوشی کاترپیلار S60 دارای ظرفیت 3800 میلی آمپری است. به میزان جریان دهی یک باتری ظرفیت آن باتری می گویند و با واحد میلی آمپر نشان داده می شود که می‌توان با آن مدت نگهداری شارژ،کارکرد باتری و میزان جریان دهی باتری را محاسبه کرد.ظرفیت باتری ها با یکدیگر متفاوت هستند. یعنی باتری گوشی CAT S60 با ظرفیت 3800 میلی آمپر می تواند با توان مصرفی 100 میلی آمپر سیزده ساعت گوشی شما را شارژ نگه دارد.ظرفیت از خصوصیات فنی باتری است که هنگام خرید باید به آن توجه شود.

ولتاژ باتری گوشی کاترپیلار CAT S60:

ولتاژ باتری بسیار مهم است، هنگام شارژ موبایل خود حتما باید از شارژری استفاده کنیم که پارامترهای یکسانی با باتری ما دارد در غیر این صورت ممکن است به باتری خسارت وارد شود.بهترین و مطمئن ترین شارژری که می توانید از آن برای شارژ باتری کت اس 60 یا هر باتری دیگری استفاده کنید شارژر اورجینال آن می باشد.ولتاژ تولید شده برای باتری های موبایل معمولا در محدوده ی 3.6 الی 4.1 ولت است.ولتاژ باتری گوشی کاترپیلار S60 هم در همین محدوده قرار دارد و برابر با 3.8 ولت است.

ساختار باتری گوشی کاترپیلار CAT S60:

باتری CAT S60 - ساختار باتری گوشی کاترپیلار CAT S60

ساختار باتری گوشی کاترپیلار cat s60 از نوع باتری داخلی لیتیوم یون Li-ion می باشد.در ادامه به دلیل استفاده‌ی باتری کت اس 60 از لیتیوم یون به معرفی کامل باتری های لیتیوم یون می پردازیم و طرز کار آن ها را برای شما شرح می دهیم.با توجه به این مسئله که باتری های لیتیوم یونی مقاومت بیشتری نسبت به دما و ضربه دارند و خاصیت شکل پذیری آن ها بالا می باشد بیشتر سازندگان گوشی های هوشمند از باتری های لیتیومی برای محصولات خود استفاده می کنند.

در ساختار کلی باتری ها، برای ایجاد جریان در آن ها انرژی شیمیایی را به انرژی الکتریکی تبدیل می کنند و با ذخیره سازی و آزاد کردن انرژی باتری از یک سر باتری به سر دیگر آن و انتقال الکترون ها موجب ذخیره یا آزاد شدن انرژی می شوند.دو سر باتری را کاتد و آند می نامند. قطب مثبت باتری یا همان آند از کربن ساخته می شود و خاصیت الکترون دهی آن بیشتر است.قطب منفی یا همان کاتد از یک ترکیب شیمیایی مانند کبالت اکسید ساخته می شود و در دریافت الکترون ها قوی عمل می کند.در فرآیند شارژ شدن باتری، لیتیوم موجود در ساختار الکترود مثبت به یون لیتیوم تبدیل می شود و بین لایه های الکترولیت ذخیره می شوند که برای انجام این عملیات انرژی الکتریکی مصرف می کنند و هنگام خالی شدن شارژ باتری نیز دقیقا برعکس همین عملیات صورت می گیرد و یون های لیتیوم که بین الکترودها قرار دارد در اثر واکنش شیمیایی انرژی الکتریکی را آزاد می کنند.این فرآیند موجب شارژ و دشارژ شدن گوشی شما می شود.

باتری داخلی:

همانطور که قبلا اشاره کردیم باتری کت اس 60 از باتری داخلی استفاده میکند. می توان گفت امروزه تقریبا همه ی سازندگان گوشی های هوشمند برای محصولات خود از باتری های داخلی استفاده می کنند. یکی از مهمترین دلایلی که استفاده از این نوع باتری را به سرعت گسترش داده است امکان تولید گوشی هایی با بدنه های فلزی و شیشه ای یکپارچه است که باعث می شود تولید کنندگان گوشی های هوشمند موبایل های زیباتری را به بازار عرضه کنند.

باتری CAT S60 | مشخصات و بررسی باتری گوشی کاترپیلار CAT S60

یکی دیگر از مزیت های گوشی ها با باتری های غیر قابل تعویض یا همان داخلی نسبت به باتری های قابل تعویض،دوام بیشتر این نوع گوشی ها می باشد و می توان از باز و بسته کردن مداوم کاور باتری که موجب ورود گرد و خاک به داخل گوشی و آسیب دیدن آن می شود جلوگیری کرد.اگر دنبال دلیل محکم تری برای استفاده از این نوع گوشی ها هستید باید بدانید که مسائل امنیتی یکی دیگر از این دلایل مهم می باشد.زیرا هنگامی که گوشی شما به سرقت میرود سارق به سرعت می تواند باتری آن را خارج کند و شما دیگر امکان ردیابی آن را ندارید اما باتری غیر قابل تعویض شانس شما را برای ردیابی سارق و پیدا کردن موبایل تان بیشتر میکند.

شاید شما با نگاه اول فکر کنید استفاده از گوشی هایی مثل کت اس 60 که باتری آن ها غیر قابل تعویض است سخت باشد و با خراب شدن باتری شما امکان استفاده از گوشی را نداشته باشید اما این فکر اشتباه است و افراد متخصص به راحتی می توانند باتری داخلی گوشی شما را تعویض کنند.

تعویض باتری گوشی کاترپیلار CAT S60 در دفتر تعمیرات موبایل ماکروتل:

باتری CAT S60 | تعویض باتری گوشی کاترپیلار CAT S60 در دفتر تعمیرات موبایل ماکروتل

همان طور که گفتیم تعویض باتری های داخلی یکی از نگرانی های دارندگان این نوع گوشی ها است اما اصلا نیازی به نگرانی نیست زیرا شما با مراجعه به دفتر تعمیرات موبایل ماکروتل در تهران می توانید باتری CAT S60 خود را با گارانتی ماکروتل تعویض نمایید و با خیال آسوده از آن استفاده کنید. تعویض باتری گوشی کاترپیلار S60 در دفتر تعمیرات موبایل ماکروتل در تهران زیر 2 ساعت انجام میشود و بعد از تعویض دستگاه شما به حالت اولیه باز میگردد. برای تعویض باتری CAT S60 بصورت حضوری به دفتر ماکروتل مراجعه کرده و یا از طریق پیک موتوری دستگاه خود را برای ما ارسال کنید. البته اگر ساکن شهرستان هستید میتوانید دستگاه خود را بوسیله پست ارسال کرده و با شماره 09128595600 در واتساپ هماهنگ کنید. 

طول عمر باتری گوشی کاترپیلار s60

طول عمر باتری یکی از خصوصیات مهم آن می باشد و عواملی از جمله نوع،تعداد و کیفیت سلول های استفاده شده در آن روی عمر باتری اثر می گذارند. شما می توانید هنگام خرید گوشی با روش های مختلفی طول عمر آن را محاسبه کنید .

همانطور که میدانید یکی از نقاط قوت گوشی های کاترپیلار باتری کت اس 60 است وما می توانیم با یک بار شارژ کامل آن به طور نرمال 28 ساعت از آن استفاده کنیم و طبیعتا هر چقدر استفاده ی شما از گوشی کمتر باشد می توانید مدت زمان بیشتری آن را شارژ نگه دارید و برعکس.

راهکارهایی برای افزایش عمر باتری گوشی کاترپیلار CAT S60:

  • کم کردن روشنایی نمایشگر
  • غیر فعال کردن انتقال اطلاعات پشت صحنه
  • تغییر شبکه ی  3G یا 4G به GSM 
  • غیر فعال کردن بروز رسانی خودکار ویجت ها
  • بستن مسنجرهای اینترنت
  • انتخاب یک تصویر ساده و تیره برای پس زمینه
  • خاموش کردن سیستم موقعیت یاب
  • خاموش کردن شبکه های دیتا و وای فای موبایل در صورت عدم نیاز
  • بستن برنامه هایی که از آنها استفاده نمی کنید
  • خاموش کردن ویبره هنگام تماس با صفحه نمایش
  • قرار دادن گوشی در حالت پرواز
ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

3800mAh

نوع باتری

Li-ion non-removable

ولتاژ باتری

3.8 ولت

پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم