برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

باتری Huawei G8 - HB396481EBC

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
215,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

مشخصات و بررسی تخصصی باتری گوشی موبایل Huawei G8

معمولا از زیر سایه ی گوشی هم رده خارج شدن در صنعت گوشی های موبایل دشوار است مخصوصا در بازار داغ امروز که همه تمایل دارند گوشی های پر فروش تولید کنند و معمولا با عرضه ی یک گوشی، سازندگان آن خیلی زود به فکر جایگزین آن می افتند. گوشی G8 نیز در این موقعیت ویژه قرار گرفت و بلافاصله پس از عرضه به عنوان جانشین گوشی Mate S قلمداد گردید که البته مقایسه ی این دو خیلی دشوار می باشد چرا که اختلاف زیادی با هم دارند. به هر حال، اگر چه گوشی G8 از خیلی جهات در رتبه ی پایین تری نسبت به گوشی Mate S قرار داشت ولی عمر باتری آن به مراتب بهتر بود و یکی از بهترین عملکردهای باتری را بین گوشی های هوآوی به ثبت رساند.
گوشی G8 علی رغم داشتن صفحه نمایش نمایش 5.5 اینچی از یک باتری 3000mAh برخوردار بود که عملکرد بهتری نسبت به باتری Mate S با ظرفیت 2700mAh داشت. بدنه ی نسبتا ضخیم تر گوشی G8 ممکن است به مذاق خیلی از افراد خوش نیاید ولی بدنه ی این گوشی در مقایسه با Mate S از باتری به مراتب بزرگتری برخوردار است و 300mAh ظرفیت بیشتری دارد که همین باعث شده تا زمان پایداری این گوشی حدود 71 ساعت باشد در حالی که زمان پایداری Mate S حدود 60 ساعت است. همان گونه که در شکل می بینید زمان پایداری این گوشی در حالت دو سیم کارت حدود 69 ساعت است که باز هم 6 ساعت بیشتر از زمان پایداری گوشی Mate S می باشد. هم چنین این نکته را باید مد نظر داشته باشید که گوشی Mate S دارای پنل AMOLED با بازدهی انرژی بیشتر است چرا که یک تراشه ی کارآمد Snapdragon 615 در آن قرار دارد و تنظیمات انرژی بهتری نیز دارد.

مشخصات باتری g8

زمان مکالمه:


زمان مکالمه ی این گوشی تقریبا 28 ساعت بود که واقعا فوق العاده است و یکی از مزایای این گوشی نسبت به گوشی Mate S به شمار می رود. اختلاف فاحشی بین زمان مکالمه ی این دو گوشی وجود دارد و اگر علاقه ی زیادی به مکالمه دارید این مساله اهمیت دو چندانی پیدا می کند. البته متاسفانه کیفیت صدای مکالمات این گوشی کمی ضعیف است.همان گونه که در شکل می بینید زمان مکالمه با این گوشی از گوشی هایی چون گلکسی S5 و Xperia Z1 بهتر است

مشخصات باتری g8

زمان وب گردی:

زمان وب گردی این گوشی حدود 10 ساعت بود که برای گوشی هوآوی به نظر خوب می آید. البته امروزه زمان وب گردی پارامتر مهمی برای کاربران گوشی های همراه به شمار می رود چون آنها بیشتر وقت خود را صرف وب گردی می کنند. زمان وب گردی این گوشی نسبتا خوب است و هم رده ی گوشی هایی چونlumia 635،htc one،iphone 5s قرار دارد.

زمان پخش ویدئو:

مدت زمان ویدئو دیدن با این گوشی خوب وحدود 10 ساعت و 20 دقیقه است. البته صفحه نمایش نسبتا بزرگ این گوشی در زمان ویدئوی ثبت شده برای این گوشی تاثیر گذار بوده است. اگر از طرفداران فیلم و ویدئو هستید شاید این گوشی خیلی انتظارات شما را برآورده نکند ولی اگر با گوشی تان فیلم یا سریال نمی بینید آنگاه عملکرد این گوشی برایتان امیدوار کننده خواهد بود.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

3000mAh

مدل باتری

HB396481EBC

نوع باتری

Li-ion non-removable

ولتاژ باتری

3.7 ولت

استقامت کلی باتری

71 ساعت

زمان مکالمه‌ی 3G

27 ساعت و 44 دقیقه

پرسش و پاسخ (2)

متوسط امتیاز مشتریان

3.5

از مجموع 2 نظر

پرسیدن سوال

2.0
1399-08-06
خریدار

سلام من رمز پویا نداره کارتم،چطور میتونم از شما خرید کنم؟شماره حساب دارین بفرسین؟

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود وقت بخیر

می‌تونید با شماره‌های پشتیبانی تماس بگیرید که شماره کارت در اختیارتون قرار بدن و از طریق کارت به کارت اقدام به خرید نمایید.

موفق باشید.

5.0
1398-01-24

من از سه تا سایت تا حالا خرید کردم این باتری و اصلا راضی نبودم اصل نبودن شارژ نگه نمی‌داشتند خوب دیگه خسته شدم انقدر گشتم قیمت برام مهم نیست باتری اصلی میخام ...این باتری اصل ؟و این که ضمانت اصالت داره در صورت اصل نبودن پس بدیم

پاسخ از ماکروتل : سلام.7 روز ضمانت بازگشت کالا و 3 ماه گارانتی تعویض داره.زیر 7 روز پس میگیریم و زیر 3 ماه تعویض میکنیم.لطفا هنگام خرید محصول شرایط گارانتی رو مطالعه کنید
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم