برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

باتری اصلی Huawei Honor 4A مدل HB4342A1RBC

باتری اصلی هوآوی هونور 4A دارای ظرفیت 2200 میلی آمپرساعت از نوع لیتیوم پلیمر و با رنگ پوسته مشکی است.

گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
انتخاب رنگ
  • مشکی
180,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

بررسی باتری گوشی Huawei Honor 4A

گوشی Honor 4A هوآوی دارای باتری جدا شدنی Li-Po با ظرفیت 2200mAh است که باید نمایشگر 5.0 اینچ گوشی را تغذیه کند. این گوشی در سال 2015 عرضه شد و به نظر می رسد ظرفیت باتری آن برای تغذیه ی نمایشگر گوشی کافی باشد. ظرفیت باتری این گوشی 350mAh کمتر از باتری Honor 4C است در حالی که هر دو گوشی 5.0 اینچ هستند. البته همزمان با این گوشی سامسونگ از گلکسی S6 رونمایی کرد که نمایشگر 5.1 اینچ و باتری 2550mAh داشت. هم چنین اپل از گوشی آیفون 6Plus خود رونمایی کرد که نمایشگر 5.5 اینچ و باتری 2915mAh داشت. ما تست های رایج باتری را روی این گوشی امتحان کردیم که نتایج زیر ثبت شد.

تست مکالمه 3g

اگر با این گوشی مکالمه ی 3G انجام دهید، باتری آن نزدیک به 10 ساعت دوام می آورد که زمان متوسطی است. البته اگر با شبکه ی تلفن 2G مکالمه کنید می توانید تا 11 ساعت صحبت کنید. مثلا این زمان برای باتری آیفون 6 پلاس حدود 24 ساعت است. گوشی گلکسی S6 سامسونگ نیز دارای زمان مکالمه ی 3G حدود 17 ساعت است. البته زمان مکالمه ی گوشی فوق به مراتب بهتر از گوشی های دیگر هوآیی چون Ascend W1, Ascend Y550 و Ascend G526 است.

حالت استندبای باتری هونور 4A

اگر گوشی تان را در حالت Standby بگذارید، باتری آن تا 12 روز دوام خواهد آورد که زمان متوسطی است. مثلا این زمان برای باتری گوشی گلکسی S4 حدود 14 روز است. باتری گوشی 6Plus نیز حدود 16 روز در حالت Standby دوام می آورد. زمان Standby باتری این گوشی هم ردیف باتری گوشی Huawei Y5 و باتری Ascend Y است.

وب‌گردی با این باتری

اگر دوست دارید با این گوشی وبگردی کنید باتری آن حدود 10 ساعت دوام می آورد که زمان قابل قبولی است. مثلا این زمان برای گوشی گلکسی S6 و آیفون 6Plus به ترتیب 11 و 9 ساعت می باشد.

فیلم و ویدئو دیدن با این باتری

اگر از کاربرانی هستید که با گوشی زیاد فیلم / ویدئو می بینید باید بدانید که باتری موبایل فوق در این زمینه تا 10 ساعت دوام خواهد آورد که زمان نسبتا خوبی است. برای مقایسه، این زمان برای گوشی گلکسی S6 حدود 12 ساعت می باشد. زمان پخش ویدئوی گوشی آیفون 6Plus نیز حدود 11 ساعت می باشد.

پایداری کلی باتری اصلی Honor 4A

از نظر پایداری کلی نیز باتری گوشی فوق حدود 67 ساعت دوام می آورد که زمان نسبتا خوبی می باشد. در واقع این زمان بدین معناست که اگر شما گوشی تان را یک بار شارژ کنید و روزانه یک ساعت با آن فیلم ببینید، مکالمه انجام دهید و وب گردی کنید و در بقیه ساعات آن را در حالت Standby بگذارید، آنگاه باتری گوشی حدود 3 روز دوام خواهد آورد. البته این الگوی مصرف به عنوان الگوی استاندارد شناخته می شود و معمولا گوشی ها کمتر از این زمان دوام می آورند چون کاربران با آنها بیشتر کار می کنند. برای مثال دوام باتری گوشی آیفون 6Plus حدود 79 ساعت است. این نکته را نیز باید مد نظر داشت که پایداری باتری این گوشی نسبت به باتری گوشی گلکسی J7 2017 که بالای 100 ساعت دوام می آورد قابل مقایسه نیست.

هم چنین ما تست باتری را تحت شرایط دیگر نیز انجام دادیم. در این تست، نور صفحه نمایش گوشی روی 200nits تنظیم می شود که نور کافی برای استفاده از گوشی در خانه می باشد. پس از انجام دادن تست عمر باتری موبایل در این شرایط مشاهده کردیم که باتری این گوشی بیشتر از 6 ساعت و 30 دقیقه دوام می آورد که عمر خوبی به حساب می آید.

در کل باتری این گوشی با توجه به ظرفیت آن و صفحه نمایشی که دارد عملکرد خوبی ارائه می دهد و انتظارات را برآورده می کند. جدا شدنی بودن باتری این گوشی جزء محاسن آن به شمار می رود.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

2200mAh

مدل باتری

HB4342A1RBC

نوع باتری

Li-Po

حالت Standby

300 ساعت

زمان مکالمه‌ی 3G

11 ساعت

پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم