باتری Lenovo A399

گارانتی ماکروتل
  • 6 ماه
کيفيت
انتخاب رنگ
  • مشکی
42,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

گوشی A399 Lenovo که در سال 2014 عرضه شد دارای باتری جدا شدنی Li-ion با ظرفیت 2500mAh است که باید نمایشگر 5.0 اینچ گوشی را تغذیه کند. ظرفیت باتری این گوشی 200mAh بیشتر از باتری گوشی A6000 است. به نظر می رسد ظرفیت باتری این گوشی برای تغذیه ی نمایشگر آن کافی باشد. البته همزمان با این گوشی سامسونگ از گلکسی S5 خود رونمایی کرد که نمایشگر 5.1 اینچ و باتری 2800mAh داشت. هم چنین اپل از گوشی آیفون 6 رونمایی کرد که نمایشگر 4.7 اینچ و باتری 1810mAh داشت. ما تست های رایج باتری را روی این گوشی امتحان کردیم که نتایج زیر ثبت شد.

اگر گوشی تان را با شبکه ی تلفن 3G در حالت Standby قرار دهید باتری آن حدود 11 روز دوام خواهد آورد که زمان خوبی بوده و برای باتری با این ظرفیت قابل قبول است. البته اگر با شبکه ی 2G آن را در حالت Standby قرار دهید حدود 12 روز دوام می آورد. این زمان نسبت به باتری گوشی های جدید که بیشتر از 25 روز دوام می آورند قابل مقایسه نیست ولی نسبت به سال 2014 زمان قابل قبولی است. برای مثال باتری گوشی گلکسی S5 و باتری آیفون 6 به ترتیب 16 و 11 ساعت در حالت Standby دوام می آورند.

اگر با این گوشی مکالمه ی 3G انجام دهید باتری آن حدود 13 ساعت دوام می آورد که زمان نسبتا متوسطی است. البته اگر این مکالمه را در حالت عادی انجام دهید و از شبکه ی تلفن 3G استفاده نکنید مسلما زمان بیشتری (تا 20 ساعت) می توانید صحبت کنید. برای مقایسه این زمان برای گوشی گلکسی S6 حدود 17 ساعت است. هم چنین زمان مکالمه ی 3G باتری گوشی آیفون 6S حدود 14 ساعت است.

اگر دوست دارید با این گوشی وبگردی کنید باتری آن حدود 10 ساعت دوام می آورد که زمان قابل قبولی است. مثلا این زمان برای باتری گوشی گلکسی S6 و باتری آیفون 6 پلاس به ترتیب 11 و 9 ساعت می باشد.

اگر از کاربرانی هستید که با گوشی زیاد فیلم / ویدئو می بینید باید بدانید که باتری گوشی فوق در این زمینه حدود 9 ساعت دوام خواهد آورد که زمان نسبتا خوبی است. برای مقایسه، این زمان برای گوشی گلکسی S6 حدود 12 ساعت می باشد. زمان پخش ویدئوی گوشی آیفون X نیز حدود 12 ساعت می باشد.
از نظر پایداری کلی نیز باتری گوشی فوق حدود 64 ساعت دوام می آورد که زمان خوبی می باشد. در واقع این زمان بدین معناست که اگر شما گوشی تان را یک بار شارژ کنید و روزانه یک ساعت با آن فیلم ببینید، مکالمه انجام دهید و وب گردی کنید و در بقیه ساعات آن را در حالت Standby بگذارید، آنگاه باتری گوشی بیشتر از 2 روز دوام خواهد آورد. البته این الگوی مصرف به عنوان الگوی استاندارد شناخته می شود و معمولا گوشی ها کمتر از این زمان دوام می آورند چون کاربران با آنها بیشتر کار می کنند. برای مثال دوام باتری گوشی آیفون 6 حدود 61 ساعت است. این زمان برای گوشی گلکسی S5 نیز حدود 76 ساعت می باشد.

هم چنین ما تست باتری را تحت شرایط دیگر نیز انجام دادیم. در این تست، نور صفحه نمایش گوشی روی 200nits تنظیم می شود که نور کافی برای استفاده از گوشی در خانه می باشد. پس از انجام دادن تست عمر باتری در این شرایط مشاهده کردیم که باتری این گوشی بیشتر از 6 ساعت و 30 دقیقه دوام می آورد که عمر خوبی به حساب می آید. در کل باتری این گوشی با توجه به ظرفیت آن عملکرد خوبی ارائه می دهد و انتظارات را برآورده می کند.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

2500mAh

نوع باتری

Li-ion non-removable

پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم