برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

باتری Lenovo A520

گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
انتخاب رنگ
  • مشکی
88,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

باتری گوشی موبایل Lenovo A520

گوشی A520 Lenovo که در سال 2012 عرضه شد دارای باتری جدا شدنی Li-ion با ظرفیت  (1650mAh (6.11Wh و 3.7 ولت است که باید نمایشگر 4.0 اینچ گوشی را تغذیه کند. ظرفیت باتری این گوشی 350mAh کمتر از گوشی 4.5 اینچ A526 است. به نظر می رسد ظرفیت باتری این گوشی برای تغذیه ی نمایشگر آن کافی باشد. البته همزمان با این گوشی سامسونگ از گلکسی SIII خود رونمایی کرد که نمایشگر 4.8 اینچ و باتری 2100mAh داشت. هم چنین اپل از گوشی آیفون 5 رونمایی کرد که نمایشگر 4.0 اینچ و باتری 1440mAh داشت. ما تست های رایج باتری را روی این گوشی امتحان کردیم که نتایج زیر ثبت شد.

تست حالت استندبای

اگر گوشی تان را با شبکه ی تلفن 3G در حالت Standby قرار دهید باتری آن حدود 9 روز دوام خواهد آورد که زمان خوبی بوده و برای باتری با این ظرفیت قابل قبول است. البته اگر با شبکه ی 2G آن را در حالت Standby قرار دهید حدود 12 روز دوام می آورد. این زمان نسبت به باتری گوشی های جدید که بیشتر از 25 روز دوام می آورند قابل مقایسه نیست ولی نسبت به سال 2012 زمان قابل قبولی است. برای مثال باتری گوشی گلکسی SIII و باتری آیفون 5 به ترتیب 33 و 10 ساعت در حالت Standby دوام می آورند. باتری گوشی گلکسی S3 یکی از بهترین باتری ها از نظر پایداری در حالت Standby است.

تست زمان مکالمه

اگر با این گوشی مکالمه ی 3G انجام دهید باتری آن حدود 8 ساعت دوام می آورد که زمان نسبتا متوسطی است. البته اگر این مکالمه را در حالت عادی انجام دهید و از شبکه ی تلفن 3G استفاده نکنید مسلما زمان بیشتری (تا 10 ساعت) می توانید صحبت کنید. برای مقایسه این زمان برای گوشی گلکسی SIII حدود 11 ساعت و 40 دقیقه است. هم چنین زمان مکالمه ی 3G باتری آیفون 6S حدود 14 ساعت است.

تست زمان پخش ویدیو

اگر از کاربرانی هستید که با گوشی زیاد فیلم / ویدئو می بینید باید بدانید که باتری گوشی فوق در این زمینه عملکرد متوسطی دارد و توصیه می کنیم با صفحه نمایش نسبتا کوچک آن فیلم های با کیفیت تماشا نکنید.

تست پایداری باتری لنوو A520

از نظر پایداری کلی نیز باتری گوشی فوق حدود 38 ساعت دوام می آورد که نسبت به سال عرضه ی گوشی زمان متوسطی می باشد. در واقع این زمان بدین معناست که اگر شما گوشی تان را یک بار شارژ کنید و روزانه یک ساعت با آن فیلم ببینید، مکالمه انجام دهید و وب گردی کنید و در بقیه ساعات آن را در حالت Standby بگذارید، آنگاه باتری گوشی حدود 2 روز دوام خواهد آورد.

البته این الگوی مصرف به عنوان الگوی استاندارد شناخته می شود و معمولا گوشی ها کمتر از این زمان دوام می آورند چون کاربران با آنها بیشتر کار می کنند. برای مثال پایداری کل باتری گوشی گلکسی S3 حدود 43 ساعت می باشد.

تست نور صفحه نمایش

هم چنین ما تست باتری را تحت شرایط دیگر نیز انجام دادیم. در این تست، نور صفحه نمایش گوشی روی 200nits تنظیم می شود که نور کافی برای استفاده از گوشی در خانه می باشد. پس از انجام دادن تست عمر باتری در این شرایط مشاهده کردیم که باتری این گوشی حدود 4 ساعت و 20 دقیقه دوام می آورد که عمر نسبتا کمی به حساب می آید.

در کل باتری این گوشی با توجه به ظرفیت آن عملکرد خوبی ارائه می دهد و انتظارات را برآورده می کند. توصیه می کنیم اپلیکیشن های پر مصرف را روی این گوشی نصب نکنید و حتی الامکان برنامه های سبک روی آن اجرا کنید.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

1500mAh

نوع باتری

Li-ion

پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم