باتری موبایل لنوو وایب زد 2 پرو Lenovo Vibe Z2 Pro K920

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
190,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

باتری های موبایل، منبع انرژی گوشی ها هستند و موبایلی که باتری سالم نداشته باشد مثل خودرو بدون موتور می ماند. باتری گوشی Lenovo Vibe Z2 Pro K920 از نوع داخلی یا غیرقابل تعویض است. یعنی برای عوض کردن آن نیاز به ابزار دارید و به این سادگی ها نیست.

با این حال از آن جایی که تعویض باتری دردسرهای خودش را دارد توصیه می کنیم بیشتر از باتری خود مراقبت کنید تا عمر آن بیشتر شود. البته باتری لنوو Vibe Z2 Pro K920 از نوع لیتیوم یونی است که مراقبت از آن با رعایت چند نکته  اصلا سخت نمی باشد. نحوه درست شارژ کردن باتری یک گوشی موبایل: ترفندهای مراقبت از باتری

باتری اصل Lenovo Vibe Z2 Pro K920 دارای ولتاژ 3.8 است که حاکی از قدرت این باتری است. ظرفیت باتری وایب زد 2 k920 ظرفیت 3900 میلی آمپر دارد که به نوبه خود ظرفیت درخور توجهی است. 

بعد از تحویل گرفتن باتری لنوو Vibe Z2 Pro K920 باید آن را بین 6 تا 8 ساعت به شارژر وصل کنید.

حواس تان باشد از شارژر خودرو و USB برای اولین شارژ باطری گوشی تان استفاده نکنید چون احتمال دارد در عملکرد باتری تاثیر منفی داشته باشد.

با خرید باتری جدید برای گوشی Lenovo Vibe Z2 Pro K920 خود می توانید انتظار داشته باشید که عملکرد باتری آن همچون روز اولش می شود و فقط هر چند روز یک بار نیاز به استفاده از شارژ دارید. 

باتری های لیتیومی از طول عمر و کیفیت بالایی برخوردارند و به این سادگی ها مشکل دار نمی شوند.

خلاصه مشخصات باتری لنوو Vibe Z2 Pro K920

  • دارای ولتاژ 3.8
  • ظرفیت 3900 میلی آمپرساعت
  • مدل BL223 
ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

3900mAh

نوع باتری

Li-ion

ولتاژ باتری

3.8 ولت

پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم