باتری Lenovo P780

تعویض باتری لنوو P780 با کیفیت 100% اورجینال در دفاتر تعمیرات موبایل ماکروتل.

  • ظرفیت: 4000mAh میلی آمپر ساعت
  • ولتاژ: 3.8v ولت
  • نوع باتری: لیتیوم پلیمر داخلی
  • مدل باتری: BL211
گارانتی ماکروتل
  • 3 ماه
کيفيت
190,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

بررسی باتری تبلت لنوو P780

باتری اصل لنوو Lenovo P780 ظرفیت 4000 میلی آمپر بر ساعت دارد و از نوع لیتیوم پلیمر می باشد. چنانچه مدت زیادی از عمر باتری شما می گذرد و احساس می کنید باتری لنوو پی 780 گوشی شما ضعیف شده است و نمی تواند مثل قبل شارژ نگهدارد جای تعجب ندارد چون باتری ها مثل شارژر، قاب محافظ و کیف های موبایل وسایل مصرفی هستند و پس از مدتی کارایی اولیه خود را از دست می دهند. بارزترین نشانه باتری های خراب بادکردن آن هاست. در این صورت نباید به دنبال تعمیر باتری خود باشید و تنها راه آن تعویض باتری لنوو Lenovo P780 می باشد. 

این محصول با ولتاژ 3.8 ولت تمامی ویژگیهای لازم را داراست تا بتواند جایگزین باتری گوشی موبایل Lenovo P780 باشد.

البته قبل از خرید باتری لنوو p780 حتما مطمئن شوید که عملکرد ضعیف گوشی تان به خاطر باتری است و نه چیز دیگری، برای مثال گاهی اوقات به روزرسانی سیستم عامل باعث مشکلات مربوط به سریع خالی کردن شارژ باتری می شود.

باتری لنوو پی 780

روش های مراقبت درست از باتری موبایل 

توجه داشته باشید که باتری ها یک شبه خراب نمی شوند و روش های استفاده ناصحیح شما به تدریج روی آن تاثیر می گذارد. البته باتری ها به طور کلی چرخه عمر مشخصی دارند که برای شخصی با استفاده متوسط معمولا 2 سال است. برای این که بتوانید از حداکثر عمر باتری خود استفاده کنید باید نکاتی را برای استفاده صحیح آن به کار ببرید. 

 اگر به درستی از باتری های تان مراقبت نکنید زودتر از موعد خراب می شوند و شاید کمتر از یک سال نیاز به تعویض باتری آن پیدا کنید. البته اکنون عمر استفاده از گوشی ها آنقدر پایین هست که شما قبل از این که باتری تان خراب شود گوشی جدید خریداری می کنید. 

اما برای مراقبت از باتری لنوو پی 780 یا هر باتری لیتیوم یونی دیگر هنگامی که در منطقه ای با آنتن دهی ضعیف هستید گوشی خود را خاموش کنید چون پیدا کردن سیگنال به باتری فشار وارد می کند. همین طور هنگامی که باتری تان را به شارژ می زنید از آن استفاده سنگین نداشته باشید. یعنی فرضا هنگام شارژ بازی های گرافیک بالا انجام ندهید. دیگر این که نگذارید باتری گوشی تان کاملا خالی یا کاملا پرشارژ شود. ایده آل این است که درصد شارژ آن را بین 40 تا 80 نگهدارید. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه مقاله ترفندهای مراقبت از باتری را مطالعه کنید. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

4000mAh

مدل باتری

BL211

نوع باتری

Li-Po non-removable

ولتاژ باتری

3.8 ولت

حالت Standby

840 ساعت

زمان مکالمه‌ی 3G

25 ساعت

پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم