باتری LG G3 Dual (D856) - BL-53YH

برای تعویض باتری ال جی G3 Dual به دفاتر تعمیرات موبایل ماکروتل در تهران و شیراز مراجعه کنید.

گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
انتخاب رنگ
  • نقره ای
265,000 تومان
ناموجود
100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
موجود شد پیامک بده
توضیحات

بررسی باتری LG G3 Dual

باطری LG G3 Dual/ ال جی جی 3 دو سیم(دوال) ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت دارد و از نوع لیتیوم یونی(Li-ion) می باشد. باطری lg g3 dual توسط خود کاربر قابل تعویض می باشد. با خرید باطری اصلی ال جی G3 dual بهترین بهره وری را برای گوشی موبایل خود فراهم بیاورید زیرا که باتری یکی از قطعات موبایل است که اصل بودن یا نبودن آن تاثیر چشمگیری روی عملکرد کلی گوشی می گذارد.

طبق اطلاعات رسمی باتری این گوشی در حالت استندبای در شبکه ی 3g تا 638 ساعت و در مکالمه ی پیوسته در همین شبکه تا 20 ساعت می تواند دوام بیاورد.

باتری این گوشی به جای گرافیت، کاتد فلزی دارد که همین امر موجب افزایش عمر آن شده است. قابل تعویض بودن این باتری یعنی نیاز نیست همیشه شارژر و پاوربانک خود را به همراه داشته باشید بلکه به راحتی می توانید باطری گوشی خود را با یک باتری پرشارژ دیگر تعویض نمایید. 

قیمت خرید باتری lg g3 dual

مختصری درباره ی گوشی LG G3 Dual

این گوشی بلندگوهایی برای تقویت پخش موسیقی و تن صدا دارد و نیز از اسپیکرفون زمانی که در حال تماس تلفنی هستید پشتیبانی می کند. ال جی جی 3 دو سیم از سنسور چرخش صفحه نمایش پشتیبانی می کند که شما را در چرخش زوایه گوشی تان به هر جهت کمک می کند.

گوشی موبایل Lg g3 dual همانند نسخه ی اصلی خود یعنی lg g3 یک صفحه نمایش QHD دارد. پردازنده ی آن تغییر نکرده است و همان Qualcomm Snapdragon 801 با پردازنده ی چهار هسته ای 2.5 گیگا هرتزی می باشد. چیزی که در این گوشی تغییر کرده است میزان رم آن است که از 2 به 3 گیگ ارتقا یافته است و همین طور حافظه ی داخلی آن نیز از 16 به 32 گیگ افزایش یافته است.  این گوشی روی سیستم عامل اندروید 4.4.2 Kitkat اجرا می شود.

تفاوت دیگرش همانطور که از نام این گوشی پیداست دو سیم کارته بودن می باشد که یکی از آن ها برای شبکه ی 2g است و دیگری برای تمام شبکه ها چه 2g، 3g و LTE.

گوشی هوشمند Lg g3 dual مجهز به دوربین عقب 13 مگا پیکسلی با بهود نوری تثبیت کننده تصویر OIS و فوکوس اتوماتیک لیزری می باشد که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا بتوانید تصویر و فیلم های با کیفیتی بگیرید. این یکی از گوشی هایی است که در بین گوشی های رقیب خود از کیفیت دوربین بالایی برخوردار است. در طول ضبط ویدئو کیفیت صدای بالای فیلم از طریق اندازه گیری پارامترهای صوتی محیط اطراف و بهینه سازی تعداد پارامترها تضمین می شود.

این گوشی دارای اتصالات Wi-Fi 802.11a/b/g/n و بلوتوث 4.0، جی پی اس و  NFC می باشد.

ابعاد این گوشی 74.6×146.3×8.9 می باشد و 149 گرم وزن دارد.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

3000mAh

مدل باتری

BL-53YH

نوع باتری

Li-ion

ولتاژ باتری

3.8 ولت

حالت Standby

638 ساعت

زمان مکالمه‌ی 3G

20 ساعت

پرسش و پاسخ (2)

متوسط امتیاز مشتریان

4.5

از مجموع 2 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1397-11-11

سلام تفاوت ORG با OEM چیه؟

Mohamad Ahrari (کارشناس ماکروتل) :

کلیک کنید روی لینک آبی - oem چیست

4.0
1397-05-28

سلام. خسته نباشید..این باتری با باتری ال جی g3 چه فرقی داره؟ چون کدشون یکیه!

پاسخ از ماکروتل : سلام خیر تفاوتی ندارن و باهم سازگار هستن
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم