برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

باتری LG K7 مدل X210

گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
انتخاب رنگ
  • نقره ای
250,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

گوشی LG K7 که در سال 2016 عرضه شد دارای باتری لیتیومی جدا شدنی با ظرفیت 2125mAh است. این باتری وظیفه ی تغذیه ی نمایشگر 5.0 اینچ گوشی را بر عهده دارد که به نظر می رسد کافی نیست. باتری این گوشی در مقایسه با گوشی 5.3 اینچ K10 که در همین سال عرضه شد 175mAh ظرفیت کمتری دارد. در ضمن گوشی های گلکسی S7 و آیفون 7 به عنوان پرچمدار های سامسونگ و اپل در این سال عرضه شدند که بسیار قدرتمند بودند. برای مثال سامسونگ یک باتری 3000mAh برای تغذیه ی نمایشگر 5.1 اینچ گوشی گلکسی S7 در نظر گرفته است. البته رزولوشن صفحه نمایش این گوشی 480  854 پیکسل است و تراکم پیکسلی آن نیز 196ppi می باشد، بنابراین خیلی نگران باتری این گوشی نباشید چرا که اگر با آن کارهای سبک انجام دهید و به آن فشار نیاورید تا دو روز دوام خواهد آورد. ما تست های رایج باتری را روی این گوشی انجام دادیم که نتایج زیر ثبت شد.

اگر جزء کاربرانی هستید که با گوشی زیاد فیلم می بینید و وب گردی می کنید باید بگوییم که عملکرد این گوشی در این زمینه خیلی خوب نیست. هم چنین اگر گوشی تان را در حالت Standby بگذارید و با آن هیچ کاری نکنید حدود 4 روز دوام می آورد که نتیجه ی ضعیفی است. مثلا باتری گوشی گلکسی S5 حدود 16 روز در حالت Standby دوام می آورد در حالی که نمایشگر آن 5.1 اینچ و ظرفیت باتری آن 2800mAh است.

زمان مکالمه با این گوشی کمتر از 4 ساعت است که برای گوشی مدل 2016 خیلی پایین می باشد. مثلا باتری این گوشی را با باتری گوشی گلکسی S7 مقایسه کنید که زمان مکالمه با آن حدود 22 ساعت می باشد. زمان مکالمه ی گوشی آیفون 5s که دارای باتری 1560mAh است نیز حدود 10 ساعت می باشد. بنابراین گوشی فوق در این زمینه عملکرد خوبی ندارد و انتظارات کاربران را برآورده نخواهد کرد.

تست دیگری تحت شرایط خاص روی باتری این گوشی انجام دادیم که نتیجه ی جالبی ثبت شد. در این تست نور صفحه نمایش گوشی روی 200nits تنظیم شد که نور کافی و مناسب برای کار با گوشی در محیط کار یا خانه است. سپس اپلیکیشن خاصی را روی گوشی اجرا کردیم و عمر باتری آن را تحت این شرایط بدست آوردیم. نتایج تست ما نشان داد که باتری گوشی فوق تحت این شرایط حدود 4 ساعت و 30 دقیقه دوام می آورد که زمان نسبتا کمی است. برای مثال باتری گوشی S6 تحت این شرایط حدود 7 ساعت و 14 دقیقه دوام می آورد.

در مجموع می توان گفت عمر باتری این گوشی بستگی به نحوه ی استفاده از آن بین 4 تا 14 ساعت دوام خواهد آورد. پیشنهاد ما به شما این است که حتما قابلیت های غیر ضروری گوشی تان را ببندید تا باتری آن بیشتر دوام بیاورد. در کل عملکرد باتری این گوشی نسبت به سال عرضه ی آن یعنی 2016 متوسط رو به پایین ارزیابی می شود و نسبت به رقیبان خود رتبه ی پایین تری دارد.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

2125mAh

نوع باتری

Li-ion

حالت Standby

326 ساعت

زمان مکالمه‌ی 3G

11 ساعت و 16 دقیقه

پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم