باتری LG G4 Stylus

گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت یک گزینه را انتخاب کنید
انتخاب رنگ
  • نقره ای
337,000 تومان
ناموجود
100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
موجود شد پیامک بده
توضیحات

توضیحات و بررسی تخصصی باتری گوشی موبایل LG G4 Stylus

گوشی G4 Stylus ال جی که در سال 2015 عرضه شد توسط باتری جدا شدنی Li-ion با ظرفیت 3000mAh تغذیه می شود که باید نمایشگر 5.7 اینچ گوشی را تغذیه کند. این گوشی نمایشگر بزرگتری (0.2 اینچ) نسبت به مدل قبل یعنی G3 Stylus دارد در حالی که ظرفیت باتری آنها یکسان است. ظرفیت باتری و اندازه ی نمایشگر این گوشی مشابه گوشی LG V20 است ولی گوشی فوق باید نمایشگر با رزولوشن 720 * 1280 پیکسل را روشن کند در حالی که باتری گوشی LG V20 باید یک نمایشگر 1440 * 2560 را تغذیه کند.

همه ی این عوامل باعث می شوند تا انتظار داشته باشیم عمر باتری این گوشی تقریبا هم مشابه ی گوشی V20 باشد. ما تست های رایج باتری را روی این گوشی انجام دادیم که نتایج زیر ثبت شد.

زمان مکالمه ی 3G با این گوشی حدود 18 ساعت است که زمان خیلی خوبی است. در واقع این زمان حدود 2 ساعت کمتر از زمان مکالمه ی 3G با گوشی V20 می باشد. البته زمان مکالمه ی 3G این گوشی حدود 1 ساعت و 30 دقیقه بهتر از گوشی G3 Stylus است. در کل زمان مکالمه با این گوشی همانند دیگر گوشی های ال جی بسیار خوب است و جزء محاسن آن به شمار می رود.

اگر گوشی تان را در حالت Standby قرار دهید باتری آن حدود 18 روز دوام خواهد آورد که زمان خوبی بوده و برای باتری با این ظرفیت قابل قبول است. البته این زمان نسبت به باتری گوشی های جدید که بیشتر از 25 روز دوام می آورند قابل مقایسه نیست. در ضمن گوشی G3 Stylus عملکرد به مراتب بهتری در این زمینه دارد و باتری آن قادر است تا 36 روز در حالت Standby دوام بیاورد.

اگر طرفدار وب گردی هستید باید بدانید که باتری این گوشی حدود 8 ساعت وب گردی را پشتیبانی می کند که حدود یک ساعت بیشتر از زمان وب گردی با مدل قبل آن است. البته گوشی فوق از نظر زمان وب گردی خیلی خارق العاده عمل نمی کند چون گوشی های زیادی وجود دارند که از این حیث بهتر عمل می کنند.

زمان پخش ویدئوی این گوشی حدود 8 ساعت است. این عدد برای گوشی V20 حدود 8 ساعت و 30 دقیقه است. زمان پخش ویدئوی گوشی های Pixel XL، OnePlus 3T و گلکسی S7 edge به ترتیب 11 ساعت و 9 دقیقه، 13 ساعت و 23 دقیقه، 15 ساعت هستند.

از لحاظ دوام کلی باتری نیز گوشی فوق تا 70 ساعت دوام دارد. این عدد بدین معنی است که اگر روزانه یک ساعت وب گردی کنید، مکالمه انجام دهید، ویدئو ببینید و در بقیه ساعات روز گوشی تان در حالت Standby باشد آنگاه باتری گوشی شما حدود 3 روز دوام خواهد آورد. البته این الگوی مصرف به عنوان الگوی استاندارد شناخته می شود و تنها جنبه ی مقایسه ای دارد و در عمل باتری گوشی تان کمتر از 2 روز دوام خواهد آورد چون مسلما با آن بیشتر کار می کنید.

یکی دیگر از تست هایی که روی باتری این گوشی انجام دادیم بررسی عمر باتری در شرایط خاص بود. در این تست، نور صفحه نمایش را روی 200nits تنظیم کردیم (که نور کافی برای استفاده از گوشی در خانه است) و عمر باتری آن را بررسی کردیم که عدد 6 ساعت و 15 دقیقه برای این گوشی ثبت شد که زمان خوبی است.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

3000mAh

نوع باتری

Li-ion

حالت Standby

432 ساعت

زمان مکالمه‌ی 3G

18 ساعت

پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

4

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

4.0
1398-11-28
خریدار

ORG به چه معناست؟

پاسخ از ماکروتل : سلام.اصل چین یا اصل بازاری، توسط شرکت های جانبی با مواد اولیه خود تولید شده
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم