باتری LG G6 مدل BL-T32

تعویض باتری ال جی G6 زیر یک‌ساعت در دفاتر تعمیرات موبایل ماکروتل

  • نوع: لیتیوم پلیمر داخلی
  • ظرفیت: 3300mAh
  • ولتاژ: 3.8 ولت
  • مدل: BL-T32
گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
انتخاب رنگ
  • مشکی
295,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

بررسی باتری ال جی G6

گوشی G6 توسط باتری با ظرفیت 3300mAh تغذیه می شود که نسبت به باتری LG G5 با ظرفیت 2800mAh به مراتب بیشتر است. این گوشی نمایشگر بزرگتری (8 درصد) نسبت به مدل قبل دارد در حالی که ظرفیت باتری آن 18 درصد ارتقا یافته است.

ظرفیت باتری ال جی G6 حتی از باتری گوشی LG V20 نیز بیشتر است (3000mAh) در حالی که گوشی V20 باید نمایشگر 5.7 اینچی با نسبت 16:9 را روشن کند ولی گوشی G6 باید نمایشگر 5.7 اینچی با نسبت 18:9 را تغذیه کند. با این حال، باتری گوشی G6 بر خلاف باتری G5 و V20 جدانشدنی است.

مشخصات باتری LG G6

همه ی این عوامل باعث می شوند تا انتظار داشته باشیم عمر باتری این گوشی به مراتب بهتر از G5 و V20 باشد. همان طور که می دانید نتایج تست باتری دو گوشی اشاره شده خیلی خارق العاده نبود که امیدواریم گوشی جدید انتظارات را برآورده کند.

زمان مکالمه ی 3G با این گوشی حدود 22 ساعت و 30 دقیقه است که بسیار عالی است. در واقع این زمان حدود 5 و 3 ساعت بیشتر از زمان مکالمه با گوشی های G5 و V20 می باشد. در کل زمان مکالمه با این گوشی بسیار خارق العاده است و یکی از بهترین گوشی های در این زمینه می باشد.

اگر طرفدار وب گردی هستید باید بدانید که باتری این گوشی تا 8 ساعت و 31 دقیقه وب گردی را پشتیبانی می کند که حدود یک ساعت بیشتر از زمان وب گردی با مدل قبل آن است. البته گوشی فوق از نظر زمان وب گردی خیلی خارق العاده عمل نمی کند چون گوشی های زیادی وجود دارند که از این حیث بهتر عمل می کنند. مثلا باتری گوشی Pixel XL و باتری گلکسی S7 edge به ترتیب 1 و 2 ساعت زمان وب گردی بیشتری در مقایسه با G6 ثبت کرده اند. زمان وب گردی با گوشی OnePlus 3T نزدیک به زمان وب گردی G6 است.

زمان پخش ویدئوی این گوشی حدود 6 دقیقه بیشتر از G5 است. در واقع با گوشی فوق می توانید تا 10 ساعت و 30 دقیقه ویدئو / فیلم ببینید که واقعا عالی است. این عدد برای گوشی V20 حدود 8 ساعت و 30 دقیقه است. زمان پخش ویدئوی گوشی های Pixel XL، OnePlus 3T و گلکسی S7 edge به ترتیب 11 ساعت و 9 دقیقه، 13 ساعت و 23 دقیقه، 15 ساعت هستند.

از لحاظ دوام کلی باتری نیز گوشی فوق تا 72 ساعت دوام دارد. این عدد بدین معنی است که اگر روزانه یک ساعت وب گردی کنید، مکالمه انجام دهید، ویدئو ببینید و در بقیه ساعات روز گوشی تان در حالت Standby باشد آنگاه باتری گوشی شما حدود 3 روز دوام خواهد آورد. البته این عدد در حالت خاموش بودن قابلیت Always-On نمایشگر ثبت شده است که اگر این قابلیت را روشن کنید، مصرف شارژ باتری اندکی بیشتر خواهد شد. همان طور که در شکل زیر مشاهده می کنید دوام باتری در حالت روشن بودن Always-On حدود 55 ساعت می باشد.

بررسی باتری ال جی G6

البته باید اشاره کنیم که اثر روشن بودن این قابلیت بر مصرف شارژ باتری به پارامترهای زیادی بستگی دارد. مثلا اگر گوشی را در جیب تان بگذارید (که قابلیت فوق بصورت خود بخود خاموش خواهد شد) با گذاشتن آن بر روی میز یا جاهای دیگر خیلی فرق دارد. ضمنا در منوی تنظیمات این گوشی گزینه ای وجود دارد که شما می توانید روشنایی قابلیت فوق را تنظیم کنید.

طبق گفته ی شرکت ال جی، گوشی فوق با شارژ سریع Qualcomm Quick Charge 3.0 سازگار است. در واقع گوشی فوق با نرخ 9V / 1.8A شارژ می شود که پس از 30 دقیقه تا 47 درصد شارژ می شود. در ضمن ال جی الگوریتم شارژ را بهینه کرده است به نحوی که فرایند شارژ به عمر باتری و دمای اخیر آن بستگی داشته باشد تا عمر باتری در درازمدت بهبود یاید. به نظر می رسد تکنولوژی بکار رفته برای این کار مشابه تکنولوژی Qnovo گوشی های Sony Xperia باشد.

یکی دیگر از تست هایی که روی باتری ال جی G6 انجام دادیم بررسی عمر باتری موبایل در شرایط خاص بود. در این تست، نور صفحه نمایش را روی 200nits تنظیم کردیم (که نور کافی برای استفاده از گوشی در خانه است) و عمر باتری آن را بررسی کردیم که عدد 6 ساعت و 9 دقیقه برای این گوشی ثبت شد.

از لحاظ زمان فول شارژ شدن نیز حدود 97 دقیقه طول کشید تا باتری LG G6 شارژ شود که در مقایسه با گوشی G5 و V20 بیشتر است.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

3300mAh

مدل باتری

BL-T32

نوع باتری

Li-Po non-removable

ولتاژ باتری

3.8 ولت

زمان مکالمه‌ی 3G

22 ساعت و 30 دقیقه

زمان پخش ویدئو

10 ساعت و 27 دقیقه

زمان وب‌گردی

8 ساعت و 31 دقیقه

پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم