باتری LG V10 - BL-45B1F

گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
انتخاب رنگ
  • مشکی
380,000 تومان
ناموجود
100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
موجود شد پیامک بده
توضیحات

باتری گوشی موبایل LG V10

گوشی V10 دارای باتری جداشدنی با ظرفیت 3000mAh است که با توجه به صفحه نمایش 5.7 اینچی آن به نظر می رسد این ظرفیت باتری کافی نیست. هم چنین این نکته را هم باید اضافه کنیم که این گوشی دارای صفحه نمایش ثانویه برای نشان دادن نوتیفیکیشن، زمان، ساعت و اطلاعات دیگر است که همیشه در حالت Always-On قرار دارد و انرژی زیادی مصرف می کند. مثلا ما یک تست Standby را با صفحه نمایش روشن و خاموش گرفتیم که نتایج نشان از افزایش 70 درصدی افت انرژی در این حالت بود.

زمان وب گردی با این گوشی 8:20 ساعت بود که تقریبا متوسط است. مثلا گوشی گلکسی +S6 edge که صفحه نمایش AMOLED دارد زمان وب گردی 10:25 ساعت دارد که در مقایسه با گوشی V10 به مراتب بهتر است.

مشخصات باتری lg v10

زمان پخش ویدئوی این گوشی نیز نا امید کننده و حدود 7.5 ساعت است. در حقیقت گوشی V10 جزء گوشی هایی است که برای ویدئو دیدن بهینه سازی نشده و عملکرد خوبی ندارد. البته گوشی های ال جی در کل عملکرد خیلی خوبی در این زمینه ندارند که یکی از نقاط ضعف آنها می باشد به عنوان مثال گوشی G4 حتی عملکرد بدتری نسبت به V10 دارد و زمان ویدئو دیدن با آن حدود 7 دقیقه کمتر از V10 می باشد. برای مقایسه مثلا باتری گلکسی S7 edge زمان پخش ویدئوی 20 ساعت را ثبت کرده که بیشتر از 2.5 برابر زمان پخش ویدئوی V10 می باشد.

از نظر مکالمه ی 3G گوشی V10 عملکرد بدی  ندارد و زمان 17 ساعت را ثبت کرده است. مثلا گوشی LG G FleX2 حدود یک ساعت مکالمه ی بیشتری دارد و یا باتری S6 edge Plus که زمان مکالمه ی آن تقریبا دو برابر V10 است، در حالیکه این دو گوشی نیز مانند V10 باتری 3000mAh دارند.

زمان پایداری این گوشی در حالتی که صفحه نماش دوم روشن یا خاموش باشد تفاوت خیلی زیادی نداشت و از 56 ساعت به 46 ساعت رسید. بنابراین شما می توانید با استفاده ی متعادل از گوشی، حدود دو روز با گوشی خود کار کنید. هم چنین فقط زمانی که صفحه نمایش اصلی روشن است یک گزینه برای فعال کردن صفحه نمایش ثانویه وجود دارد، ولی همان گونه که گفتیم این کار شارژ باتری بیشتری مصرف خواهد کرد.

هم چنین ما تست باتری را تحت شرایط دیگر نیز انجام دادیم. در این تست، نور صفحه نمایش گوشی روی 200nits تنظیم می شود که نور کافی برای استفاده از گوشی در خانه می باشد. پس از انجام دادن تست عمر باتری در این شرایط مشاهده کردیم کهباتری V10 حدود 5 ساعت و 51 دقیقه دوام می آورد که عمر متوسطی به حساب می آید. همان گونه که در شکل می بینید عمر باتری گوشی G4 نیز نزدیک به همین عدد است.

مشخصات باتری lg v10

یکی دیگر از پارامترهایی که در مورد باتری ها مهم است مدت زمان شارژ شدن آنها می باشد. همان گونه که می بینید زمان شارژ شدن باتری V10 حدود 65 دقیقه است که بسیار عالی می باشد و یکی از بهترین باتری ها از این نظر می باشد.

مشخصات باتری

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

3000mAh

مدل باتری

BL-45B1F

نوع باتری

Li-ion

ولتاژ باتری

3.85 ولت

استقامت کلی باتری

56 ساعت

زمان مکالمه‌ی 3G

16 ساعت و 4 دقیقه

زمان پخش ویدئو

7 ساعت و 30 دقیقه

زمان وب‌گردی

8 ساعت و 20 دقیقه

پرسش و پاسخ (2)

متوسط امتیاز مشتریان

2.5

از مجموع 2 نظر

پرسیدن سوال

1.0
1399-09-04

میخواستم بدونم این مدل باطری به گوشی ال جی استایلوس دو هم میخوره ؟

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود وقت بخیر

بله سازگار هست.

4.0
1397-12-03

سلام من این باتری را در گوگل جستجو کردم و قیمتهای متفاوتی دیدم از 65 هزار تومان تا 175 هزار تومان که قیمت شماست و جالب اینکه همه به شرط اصل بودن و 30 روز گارانتی تعویض میفروشند .میشه علتش را بفرمایید .متشکرم

پاسخ از ماکروتل : سلام رضا عزیز.باتری موبایل کیفیت ها و جنس های مختلفی داره. اطلاعی ندارم که مابقی سایت ها چه جنسی میفروشن اما میتونم بهتون ضمانت اورجینال بودن باتری ( باتری رو کارتنی) رو بدم..موفق باشید
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم