باتری نوکیا Nokia X2 مدل BV-5S

باتری نوکیا ایکس 2 با ظرفیت 1800 میلی آمپرساعت از نوع لیتیوم یون مدل BV-5S

ارسال این قطعه با پست پیشتاز و تحویل 2 ساعته در تهران

گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
82,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

بررسی باتری نوکیا X2

گوشی Nokia X2 که در سال 2014 عرضه شد دارای باتری جدا شدنی یا قابل تعویض توسط کاربر از نوع لیتیوم یونی Li-ion با ظرفیت 1800mAh است که باید نمایشگر 4.3 اینچ گوشی را تغذیه کند.

به نظر می رسد ظرفیت باتری نوکیا X2 برای تغذیه ی آن مناسب باشد چرا که گوشی های با این ابعاد معمولا دارای باتری با ظرفیت کمتر از 2000mAh هستند. ما تست های رایج باتری را روی این گوشی امتحان کردیم که نتایج زیر ثبت شد.

زمان مکالمه 3G

اگر با این گوشی مکالمه‌ی 3G انجام دهید، باتری Nokia X2 نزدیک به 13 ساعت دوام می آورد که خیلی خوب است. مثلا این زمان برای باتری نوکیا 6.1 حدود 16 ساعت است.باتری آیفون 5S نیز که ظرفیت 1570mAh دارد داری زمان مکالمه‌ی 3G حدود 10 ساعت است.

پخش فیلم و ویدئو

اگر طرفدار فیلم و ویدئو دیدن هستید باید بگوییم که باتری نوکیا ایکس 2 در این زمینه حدود 6 ساعت دوام می آورد که زمان خوبی نیست و انتظارات را بر آورده نمی‌کند. مثلا زمان ویدئو دیدن با گوشی  Nokia 6.1 حدود 13 ساعت است یا این زمان برای باتری نوکیا 5.1 حدود 9 ساعت و 40 دقیقه می باشد. حتی گوشی آیفون 5S نیز عملکرد بهتری در این زمینه دارد و با آن می توانید تا 10 ساعت ویدئو / فیلم ببینید.

حالت Standby این باتری

اگر گوشی‌تان را در حالت Standby بگذارید، باتری آن بیشتر از 23 روز دوام خواهد آورد که زمان خوبی است. مثلا این زمان برای گوشی‌های (Nokia 6 (2018 و Nokia 5.1 به ترتیب 21 و 25 روز است. گوشی آیفون 5S نیز زمان Standby پایین تر و حدود 11 روز دارد.

زمان پخش موزیک

اگر اهل موزیک گوش دادن هستید نیز باید بگوییم که با این گوشی می توانید حدود 85 ساعت (بیشتر از 3 شبانه روز) موسیقی گوش دهید. مثلا با گوشی (Nokia 6 (2018 قادر خواهید بود 119 ساعت موزیک گوش دهید ولی این زمان برای گوشی آیفون 5S حدود 40 ساعت است.

پایداری کلی باتری نوکیا X2

از نظر پایداری کلی نیز باتری گوشی فوق حدود 60 ساعت دوام می آورد که زمان خوبی می باشد. در واقع این زمان بدین معناست که اگر شما گوشی تان را یک بار شارژ کنید و روزانه یک ساعت با آن فیلم ببینید، مکالمه انجام دهید و وب گردی کنید و در بقیه ساعات آن را در حالت Standby بگذارید، آنگاه باتری گوشی فوق بیشتر از 2 روز دوام خواهد آورد. برای مثال باتری نوکیا 7 پلاس حدود 85 ساعت دوام دارد. در ضمن پایداری باتری این گوشی نسبت به پایداری بالای 100 ساعت باتری گوشی گلکسی J7 2017 یا باتری نوکیا 2 قابل مقایسه نیست.

هم چنین ما تست باتری را تحت شرایط دیگر نیز انجام دادیم. در این تست، نور صفحه نمایش گوشی روی 200nits تنظیم می شود که نور کافی برای استفاده از گوشی در خانه می باشد. پس از انجام دادن تست عمر باتری موبایل در این شرایط مشاهده کردیم که باتری این گوشی حدود 6 ساعت دوام می آورد که عمر خوبی به حساب می آید.

یکی دیگر از پارامترهایی که در مورد باتری ها مهم است مدت زمان شارژ شدن آنها می باشد. زمان فول شارژ شدن باتری گوشی فوق حدود 100 دقیقه است که زمان خوبی می باشد.

در کل باتری این گوشی با توجه به ظرفیت آن و صفحه نمایشی که دارد عملکرد خوبی ارائه می دهد و انتظارات را برآورده می کند. البته این گوشی برای کاربرانی که زیاد با گوشی فیلم یا ویدئو می بینند مناسب نیست چرا که باتری آن خیلی زود خالی می شود.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

1800mAh

مدل باتری

BV-5S

نوع باتری

Li-ion

ولتاژ باتری

3.8 ولت

حالت Standby

552 ساعت

زمان مکالمه‌ی 3G

13 ساعت

پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

3

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

3.0
1397-11-29

در بررسی تخصصی همون خط اول اشتباه نوشتین . نوکیا ایکس 2 عرضه شده که دارای باطری جدا نشدنی است؟؟؟؟ وقتی این باطری رو گذاشتین برای فروش چطور ممکنه باطری گوشی جدا شدنی نباشه؟؟ من این باطری رو میخوام بخرم.اگر توضیحاتتون اشتباهه لطفا تماس بفرمایید یا پاسخ رو در همین صفحه بگذارید.ممنونمشخصات باطری گوشی ایکس 2 با این یکیه . اما بررسی تخصصیتون من رو به شک واداشته.

پاسخ از ماکروتل : سلام وقت بخیر.خیر جدا شدنی هست توی متن اشتباه شده متن رو اصلاح میکنیم. مشخصات باتری دقیقا همون مشخصات باتری خودتون هست گارانتی هم داره میتونید خرید کنید.موفق باشید

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم