باتری موتورولا Motorola Moto Z2 Play

گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
انتخاب رنگ
  • مشکی
248,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

بررسی تخصصی باتری Motorola Moto Z2 Play

گوشی Motorola Moto Z2 Play که در سال 2017 عرضه شد دارای باتری جدا نشدنی با ظرفیت 3000mAh است. این باتری وظیفه تغذیه ی نمایشگر 5.5 اینچ گوشی فوق را دارد. موتورلا گوشی Moto Z Play را در سال قبل عرضه کرد که نمایشگر 5.5 اینچ داشت ولی باتری موتورولا Moto Z Play دارای ظرفیت 3510mAh بود. گوشی فوق همانند مدل قبل از تراشه ی قوی 14 نانومتری بهره می برد و عملکرد آن بسیار شبیه به گوشی قبلی موتورلا است. ما تست های رایج باتری را روی گوشی فوق انجام دادیم که نتایج زیر بدست آمد.

زمان مکالمه ی 3G با این گوشی حدود 24 ساعت و 20 دقیقه است که فوق العاده خوب است. به عبارتی دیگر شما می توانید حدود یک شبانه روز با گوشی تان حرف بزنید که این ویژگی برای کاربران بسیار اهمیت دارد.

اگر از کاربرانی هستید که زمان وب گردی با گوشی برای تان اهمیت دارد باید بگوییم که باتری این گوشی حدود 10 ساعت و 18 دقیقه وب گردی را پشتیبانی می کند که زمان نسبتا خوبی به شمار می رود. این زمان برای گوشی Moto Z Play حدود 15 ساعت است.

زمان ویدئو دیدن با این گوشی نیز حدود 16 ساعت و 38 دقیقه است که زمان خیلی خوبی به شمار می رود. مثلا این زمان برای باتری گوشی سامسونگ S5 حدود 11 ساعت است. در کل نتایج ثبت شده برای باتری این گوشی خیلی خوب هستند.

زمان پایداری این گوشی نیز 76 ساعت می باشد که زمان خوبی است. در واقع اگر روزانه یک ساعت با گوشی تان فیلم ببینید، وب گردی کنید و مکالمه انجام دهید و در بقیه ساعات روز گوشی تان در حالت Stand-by باشد، آنگاه باتری این گوشی حدود 3 روز دوام می آورد.

البته دوام باتری این گوشی نسبت به باتری مدل قبل حدود 24 ساعت کمتر است که می تواند به خاطر تفاوت 500mAh ظرفیت آنها باشد

مشخصات و بررسی باتری موتورولا Motorola Moto Z2 Play

هم چنین ما تست باتری را تحت شرایط دیگر نیز انجام دادیم. در این تست، نور صفحه نمایش گوشی روی 200nits تنظیم می شود که نور کافی برای استفاده از گوشی در خانه می باشد. پس از انجام دادن تست عمر باتری در این شرایط مشاهده کردیم که باتری گوشی فوق حدود 9 ساعت و 19 دقیقه دوام می آورد که عمر عالی به حساب می آید. برای مثال این زمان برای باتری گوشی Moto X4 حدود 9 ساعت و 37 دقیقه است. نتایج این تست را در شکل زیر مشاهده می کنید.

عمر باتری موتورولا موتو زد 2 پلی

در کل باتری این گوشی با توجه به ظرفیت آن و صفحه نمایشی که دارد عملکرد خوبی ارائه می دهد و انتظارات را برآورده می کند. زمان ویدئو دیدن با این گوشی خیلی خوب است و جزء محاسن آن به شمار می رود.

زمان فول شارژ شدن باتری موتورولا Moto z2 Play

در کل باتری این گوشی با توجه به ظرفیت آن و صفحه نمایشی که دارد عملکرد خوبی ارائه می دهد و انتظارات را برآورده می کند. زمان ویدئو دیدن با این گوشی خیلی خوب است و جزء محاسن آن به شمار می رود.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

3000mAh

مدل باتری

XT1710

نوع باتری

Li-ion

ولتاژ باتری

3.7 ولت

استقامت کلی باتری

76 ساعت

زمان مکالمه‌ی 3G

24 ساعت و 20 دقیقه

زمان پخش ویدئو

16 ساعت و 38 دقیقه

زمان وب‌گردی

10 ساعت و 18 دقیقه

پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم