باتری Motorola Moto Z - GV30

تعویض باتری موتورولا Moto Z در دفاتر تعمیرات موبایل ماکروتل.

  • ظرفیت: 2600mAh میلی آمپر ساعت
  • ولتاژ: 3.7v ولت
  • نوع باتری: لیتیوم یون داخلی
  • مدل باتری: GV30
گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
انتخاب رنگ
  • نقره ای
460,000 تومان
ناموجود
100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
موجود شد پیامک بده
توضیحات

باتری گوشی موبایل موتورولا موتور زد Motorola Moto Z مدل GV30

گوشی Motorola Moto Z که در سال 2016 عرضه شد دارای باتری جدا نشدنی با ظرفیت 2600mAh است. باتری موتو زد وظیفه تغذیه ی نمایشگر 5.5 اینچ quad-HD گوشی فوق را دارد که به نظر می رسد ظرفیت آن کافی نباشد. موتورلا گوشی Moto Z Play را در همین سال عرضه کرد که نمایشگر 5.5 اینچ داشت ولی ظرفیت باتری آن 3510mAh بود که نشان دهنده ی ظرفیت نسبتا کم باتری گوشی Moto Z است. ما تست های رایج باتری را روی گوشی فوق انجام دادیم که نتایج زیر بدست آمد.

مشخصات باتری موتو زد GV30

مشخصات باتری گوشی موتو زد motorola moto z

زمان مکالمه 3G باتری موتو زد موتورولا

زمان مکالمه ی 3G با این گوشی حدود 10 ساعت و 45 دقیقه است که نسبتا خوب است. به عبارتی دیگر شما می توانید حدود نصف روز با گوشی تان حرف بزنید که این ویژگی برای کاربران بسیار اهمیت دارد. اگر از کاربرانی هستید که زمان وب گردی با گوشی برای تان اهمیت دارد باید بگوییم که باتری این گوشی حدود 6 ساعت و 13 دقیقه وب گردی را پشتیبانی می کند که زمان متوسطی به شمار می رود. البته در مقایسه با گوشی های پرچم دار جدید زمان وب گردی این گوشی تقریبا ضعیف است و انتظار بیشتری از آن داشتیم. زمان ویدئو دیدن با این گوشی نیز حدود 9 ساعت و 21 دقیقه است که زمان متوسطی به شمار می رود. مثلا این زمان برای باتری اصلی گلکسی S5 سامسونگ حدود 11 ساعت است. در کل نتایج ثبت شده برای باتری این گوشی متوسط هستند.

مدت زمان پایداری باتری Moto Z

زمان پایداری این گوشی نیز 53 ساعت می باشد که زمان نسبتا کمی است. در واقع اگر روزانه یک ساعت با گوشی تان فیلم ببینید، وب گردی کنید و مکالمه انجام دهید و در بقیه ساعات روز گوشی تان در حالت Stand-by باشد، آنگاه باتری این گوشی حدود 2 روز دوام می آورد. برای مثال این زمان برای باتری گوشی Moto Z Play حدود 100 ساعت است. حتی گوشی مدل قبل موتورلا یعنی Moto X Pure Edition نیز عملکرد بهتری نسبت به گوشی فوق دارد و باتری آن حدود 63 ساعت دوام می آورد.

هم چنین ما تست باتری را تحت شرایط دیگر نیز انجام دادیم. در این تست، نور صفحه نمایش گوشی روی 200nits تنظیم می شود که نور کافی برای استفاده از گوشی در خانه می باشد. پس از انجام دادن تست عمر باتری موبایل در این شرایط مشاهده کردیم که باتری گوشی فوق حدود 7 ساعت دوام می آورد که عمر نسبتا متوسطی به حساب می آید. برای مثال این زمان برای گوشی Moto X4 حدود 9 ساعت و 37 دقیقه است.

خوش بختانه گوشی فوق دارای شارژر توربو شارژ است که باتری آن را خیلی سریع شارژ می کند. مثلا اگر باتری خالی این گوشی را 30 دقیقه به شارژ بزنید تا 52 درصد شارژ می شود که واقعا خوب است. برای خرید توربو شارژ موتو زد روی لینک آبی کلیک کنید

خرید توربو شارژر مخصوص گوشی موتو زد Motorola Moto Z

در کل باتری این گوشی با توجه به ظرفیت آن و صفحه نمایشی که دارد عملکرد متوسطی ارائه می دهد ولی انتظارات را برآورده نمی کند. زمان وبگردی زیاد و پایداری کل نسبتا کم این باتری از جمله معایب آن به شمار می رود و برخورداری از توربو شارژ نیز از جمله محاسن آن به حساب می آید.

تعویض باتری Moto Z

تعویض و تعمیر باتری موتو زد Motorola Moto Z مدل GV30 در دفتر تعمیرات موبایل ماکروتل در کمتر از 2 ساعت با گارانتی تعویض باتری و ضمانت اصل بودن کالا. تعویض باتری موتورولا موتو زد زیر نظر متخصصین تعمیرات تلفن همراه با بیش از 13 سال سابقه فعالیت در زمینه تعمیرات موبایل انجام شده و با بیشترین دقت بهترین کیفیت را برای شما به ارمغان می آورند

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

2600mAh

مدل باتری

GV30

نوع باتری

Li-ion non-removable

ولتاژ باتری

3.7 ولت

استقامت کلی باتری

53 ساعت

زمان مکالمه‌ی 3G

10 ساعت و 43 دقیقه

زمان پخش ویدئو

10 ساعت و 24 دقیقه

زمان وب‌گردی

6 ساعت و 13 دقیقه

شارژر مناسب این باتری

Fast charging 15W

پرسش و پاسخ (9)

متوسط امتیاز مشتریان

4

از مجموع 9 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1400-02-07

سلام وقت شما بخیر
من یک سال هست باطری گوشیم خرابه.. چیکار کنم؟ این قطعه از طرف شما تامین میشه یا اینکه گوشیم دیگه بدرد نمیخوره؟
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود وقت بخیر بله باتری موجود هست و میتونید خریداری کنید تا براتون ارسال بشه همچنین می تونید گوشی رو برای ما ارسال کنید که خودمون تعویض کنیم براتون. گوشی فقط نیاز به تعویض باتری داره و ایرادی نیست که گفت گوشی فاقد استفاده و خرابه. با تعویض باتری مشکل حل میشه. موفق باشید.
5.0
1399-02-27

سلام خسته نباشید.قیمت باتری و هزینه تعویض رو میفرمایید؟

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود بر شما

متاسفانه موجودی این باتری به اتمام رسیده است.

سپاس از همراهی شما.

4.0
1398-05-26

سلام . شرمنده این قیمت بهمراه هزینه تعویضه؟

پاسخ از ماکروتل : سلام وقت بخیر.خیر لطفا برای اطلاع از هزینه تعویض با دفتر ماکروتل تماس بگیرید.021-88394572.021-88394581
3.0
1398-01-26

رو عکسی که از باتری گزاشتین اسم کارخونه موتورولا نیست؟

پاسخ از ماکروتل : دقیقا همون باتری هست که داخل گوشیتون بوده
3.0
1398-01-20

سلام باتری شما اصل کارخانه موتورولا است برند موتورولاس؟

پاسخ از ماکروتل : سلام وقت بخیر.بله موتورولا موتو زد باتری هاش اگر اصل کارخانه نباشه وقتی روی گوشی قرار گرفت و گوشی خاموش شد دیگه روشن نمیشه باید باتری رو در بیارید و شوک بدید اما این باتری صددرصد اورجینال هستش و این مشکل برای دستگاه پیش نمیاد.پیروز و سربلند باشید

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم