برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

باتری Motorola Moto X 1st Gen مدل EX34

گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
انتخاب رنگ
  • نقره ای
170,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

مشخصات باتری Motorola Moto X - EX34

زمان مکالمه ی 3G با این گوشی حدود 14 ساعت و 6 دقیقه است که نسبتا خوب است. به عبارتی دیگر شما می توانید بیشتر از نصف روز با گوشی تان حرف بزنید که برای گوشی در سال 2013 خیلی خوب است.

اگر از کاربرانی هستید که زمان وب گردی با گوشی برای تان اهمیت دارد باید بگوییم که باتری این گوشی حدود 8 ساعت و 18 دقیقه وب گردی را پشتیبانی می کند که زمان نسبتا متوسطی به شمار می رود.

مشخصات باتری موتورولا موتو ایکس

زمان ویدئو دیدن با این گوشی نیز حدود 10 ساعت است که زمان خوبی به شمار می رود. مثلا این زمان برای باتری گوشی گلکسی S5 حدود 11 ساعت است. در کل نتایج ثبت شده برای باتری این گوشی نسبتا خوب هستند.

زمان پایداری این گوشی نیز 39 ساعت می باشد که زمان خوبی نیست. در واقع اگر روزانه یک ساعت با گوشی تان فیلم ببینید، وب گردی کنید و مکالمه انجام دهید و در بقیه ساعات روز گوشی تان در حالت Stand-by باشد، آنگاه باتری این گوشی کمتر از 2 روز دوام می آورد. مثلا این زمان برای باتری گوشی S4 mini حدود 54 ساعت است.

هم چنین ما تست باتری را تحت شرایط دیگر نیز انجام دادیم. در این تست، نور صفحه نمایش گوشی روی 200nits تنظیم می شود که نور کافی برای استفاده از گوشی در خانه می باشد. پس از انجام دادن تست عمر باتری در این شرایط مشاهده کردیم که باتری گوشی فوق حدود 5 ساعت و 50 دقیقه دوام می آورد که عمر متوسطی به حساب می آید. برای مثال این زمان برای گوشی Moto X4 حدود 9 ساعت و 37 دقیقه است. نتایج این تست را در شکل زیر مشاهده می کنید.

عمر باتری گوشی موتورولا Moto X

یکی دیگر از پارامترهایی که در مورد باتری ها مهم است مدت زمان شارژ شدن آنها می باشد. همان گونه که می بینید زمان شارژ شدن باتری این گوشی حدود 139 دقیقه است که زمان نسبتا زیادی است. مثلا باتری گوشی Moto X4 پس از 99 دقیقه فول شارژ می شود.

زمان فول شارژ شدن باتری موتورولا Moto X

در کل باتری این گوشی با توجه به ظرفیت آن و صفحه نمایشی که دارد عملکرد متوسطی ارائه می دهد. زمان پایداری کل این باتری نسبتا کم است و جزء معایب آن به شمار می رود.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

2200mAh

مدل باتری

EX34

نوع باتری

Li-ion non-removable

استقامت کلی باتری

39 ساعت

زمان مکالمه‌ی 3G

14 ساعت و 6 دقیقه

زمان پخش ویدئو

10 ساعت

زمان وب‌گردی

8 ساعت و 17 دقیقه

پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم