برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

باتری سامسونگ Samsung Galaxy C5 مدل EB-BC500ABE

باتری گوشی سامسونگ Samsung Galaxy C5 با قیمت مناسب و گارانتی تست و کیفیت OEM. تعویض باتری سامسونگ C5 در دفاتر تعمیرات موبایل ماکروتل انجام می‌شود و باتری گوشی موبایل شمارا در کمتر از 1 ساعت تعویض می‌کنیم.

گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
173,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

باتری گوشی سامسونگ Samsung Galaxy C5

باطری Samsung Galaxy C5/سامسونگ گلگسی سی 5 ظرفیت 2600 میلی آمپر ساعت دارد و از نوع لیتیوم یونی(Li-ion) می باشد. باتری Galaxy C5 از نوع غیرقابل تعویض است. با خرید باتری اصلی سامسونگ گلگسی C5 بهترین بهره وری را برای گوشی موبایل خود فراهم بیاورید چرا که باتری یکی از قطعات موبایل است که اصل بودن یا نبودن آن تاثیر چشمگیری روی عملکرد کلی گوشی می گذارد.

گوشی های  Galaxy C5 و Galaxy C7 از نظر سخت افزای بسیار شبیه هم هستند و احتمالا اگر گوشی موبایل Galaxy C9 دیگری بعدا عرضه شود خصوصیات مشابهی با این دو خواهد داشت. طراحی هوشمندانه ی این دو گوشی یکسان است و تنها ویژگی آن که کوچک شده است چیپ ست آن می باشد. چیپ ست Snapdragon 617 مشخصا یک پله پایین تر از Snapdragon 625 استفاده شده در گوشی موبایل Galaxy C7 می باشد. دیگر آن که هر دو گوشی رم 4 گیگی دارند، 32 گیگ حافظه ی داخلی که تا 64 گیگ قابل ارتقا می باشند. بیشتر گزینه های اتصال آن ها نیز یکسان است و دوربین مشابهی 16 مگا پیکسلی و دوربین جلوی 8 مگا پیکسلی دارند.

تکنولوژی صفحه نمایش عالی Super AMOLED در گوشی موبایل C5 به کار رفته است و اگر سایز پنل صفحه نمایش آن را نیز در نظر بگیریم گوشی موبایل C5 با گوشی های سری A و به خصوص (Galaxy A5(2016 مطابقت می کند.

عمر باطری Galaxy C5

تنها بخشی که مشخصا گوشی Smamsung Galaxy C5 خوب درخشیده است عمر باتری آن است که به خاطر ترکیب پنل بهینه ی آمولدی خود و SOC رده متوسط که طی فرآیند 14nm ساخته شده است به آن دست یافته است. این گوشی در تست استقامت باتری ما تا 100 ساعت دوام آورد. متاسفانه، باتری گوشی موبایل Galaxy C5 به خاطر چیپ ست جمع و جورش نتوانست امتیاز مشابهی کسب کند. این به خاطر اسنپ دراگون 617 آن می باشد که طی فرآیند 28 نانومتر ساخته می شود که به اندازه ی چیپ ست Galaxy C7 از نظر صرفه انرژی بهینه شده نیست.

مشخصات باتری سامسونگ Galaxy C5 و قیمت خرید آن

با این حال امتیاز استقامت کلی 75 ساعت با یک سیم و 73 ساعت با قرار دادن دو سیم کارت به هیچ وجه امتیاز بدی نیست. زمان تست مکالمه ی آن اندکی کم است و پاشنه آشیل تست باتری ما می باشد. اما وظایف نرم افزار محور چون وبگردی و پخش ویدئو به نظر بهینه می رسند. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

2600mAh

مدل باتری

EB-BC500ABE

نوع باتری

Li-ion

ولتاژ باتری

3.8 ولت

زمان مکالمه‌ی 3G

14 ساعت و 2 دقیقه

زمان پخش ویدئو

13 ساعت و 4 دقیقه

زمان وب‌گردی

16 ساعت و 10 دقیقه

پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم