برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

باتری Samsung Galaxy Grand 2 G7106-G7105-G7100-G7102

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
125,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

باتری گوشی موبایل گلکسی Grand 2

این گوشی با یک تراشه ی کم مصرف Snapdragon 400 با چهار پردازنده ی 1.2 گیگا هرتزی Cortex-A7 اجرا می شود. صفحه نمایش 5.25 اینچی این گوشی دارای باتری با ظرفیت 2600mAh است که در مقایسه با گوشی های دیگر کافی به نظر می رسد چرا که این گوشی دارای سیستم SoC می باشد که قادر است مقداری از شارژ باتری را ذخیره کند.
در مرحله ی بعد تست های رایج عمر باتری شامل زمان مکالمه، وب گردی، پخش ویدئو و پایداری را روی این گوشی امتحان کردیم که نتایج جالبی به دست آمد که در کل امیدوار کننده بود.

زمان مکالمه:

این گوشی زمان مکالمه ی 3G عالی و حدود 20 ساعت داشت که برای باتری 2600mAh آن واقعا خارق العاده می باشد. همان گونه که در شکل زیر می بینید زمان مکالمه ی این گوشی هم رده ی گوشی هایی چون Xperia Z1 Compact، BlackBerry Q10 و گلکسی Mega 6.3 و حتی بهتر از گلکسی Note 3 و گلکسی S4 می باشد

زمان مکالمه

زمان وب گردی:

زمان وب گردی این گوشی حدود 9 ساعت و 5 دقیقه بود که حدود 25 دقیقه کمتر از LG G Flex و LG G Pro 2 می باشد. همان طور که می دانید زمان وب گردی پارامتر مهمی برای کاربران گوشی های همراه به شمار می رود چون آنها بیشتر وقت خود را صرف وب گردی می کنند. زمان مکالمه ی ثبت شده برای این گوشی در رده ی متوسط قرار می گیرد.

باتری g7102

زمان پخش ویدئو:

مدت زمان ویدئو دیدن با این گوشی نیز متوسط وحدود 8 ساعت و 41 دقیقه است و شارژ باتری شما پس از این زمان کمتر از 10 درصد می شود. اگر از کاربرانی هستید که با گوشی خود زیاد فیلم یا سریال می بینید مسلما این گوشی شما را راضی نخواهد کرد. البته باید این نکته را یاد آور شویم که زمان ویدئو دیدن با این گوشی در زمان عرضه ی آن مناسب بود و همان گونه که در شکل مشخص است هم ردیف گوشی های رقیب خود قرار گرفته است.

زمان پخش ویدئو

زمان پایداری:

گوشی Grand 2 در هر سه تست باتری اشاره شده عملکرد نسبتا خوبی داشت ولی در حالت Standby عملکرد خوبی نداشت که همین باعث می شود که پایداری آن زیاد خوب نباشد و این گوشی 45 ساعت بیشتر دوام نیاورد. در واقع این عدد بیانگر این است که اگر شما گوشی تان را یک بار شارژ کنید و روزانه یک ساعت با آن مکالمه، وب گردی و ویدئو دیدن انجام دهید و گوشی شما در بقیه ساعات در حالت Standby باشد آنگاه باتری شما کمتر از دو روز دوام می آورد و در پایان روز دوم بایستی مجددا آن را شارژ کنید. البته این الگوی مصرف حالت استاندارد است و تنها برای تست پایداری باتری و مقایسه با گوشی های دیگر انجام می گیرد. 

مشخصات باتری g7102

یکی دیگر از نکاتی که باید به آن اشاره کنیم دو سیم کارت بودن این گوشی است که مسلما گوشی های تک سیم کارته، شارژ کمتری در حالت Standby مصرف می کنند در نتیجه زمان بیشتری دوام می آورند.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

2600mAh

نوع باتری

Li-ion

ولتاژ باتری

3.7 ولت

استقامت کلی باتری

45 ساعت

زمان مکالمه‌ی 3G

19 ساعت و 55 دقیقه

زمان پخش ویدئو

8 ساعت و 41 دقیقه

زمان وب‌گردی

9 ساعت و 5 دقیقه

پرسش و پاسخ (11)

متوسط امتیاز مشتریان

4.4

از مجموع 11 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1398-05-05

سلام ..اگه خریدیم و طبق راهنمایی که درسایت گذاشتید اورجینال نبود و بعد از 2 ماه باد کرد و یا شارژ نگه نداشت بدون چون و چرا تعویض میکنید یا صد تا بهانه اب خورده و شارزرت فابریک نبوده و از این ادا اصولها در نمیارید ؟

پاسخ از ماکروتل : درود وقت بخیر.هر مشکلی داشته باشه بجز باد کردن شامل گارانتی میشه.چون باد کردن باتری 90 درصد به استفاده اشتباه کاربر و خرابی دستگاه و کابل شارژر بر میگرده و 10 درصد به باتری.اما مشکلات دیگه بجز باد کردن باتری شامل گارانتی هستش
3.0
1398-02-25

سلام.از این باطری الان موجود دارین سفارش بدم؟.ممنون

پاسخ از ماکروتل : بله موجوده
5.0
1397-05-25

با سلام .این باتری مدل گوشی samsung grand 2 sm-g7102 رو ساپورت میکنه ؟

پاسخ از ماکروتل : سلام.بله به این مدل هم میخوره میتونید خریداری کنید .موفق باشید
4.0
1395-06-29

سلام.من چندروز پیش همین باتری رو از سایت شما سفارش دادم و به موقع به دستم رسید.ممنون از بابت ارسال به موقع و اشانتیون همراهش.فقط یه سوال داشتم.چند روز هست که شب وقتی گوشی 100% هست از شارژ میکشم ولی بدون اینکه با گوشی کاری رو انجام بدم صبح که شارژ گوشی رو نگاه میکنم شده 65%(بدون استفاده از گوشی!!!).ممنون میشم راهنماییم کنین که آیا باتری مشکل داره؟

پاسخ از ماکروتل : سلام باید همیشه  برنامه های رو ببندید حتما و اینترنت گوشی رو خاموش کنید.
5.0
1395-05-11

با سلام. من ساکن شهر قدس هستم.در صورت سفارش مدت زمان رسدن باطری چقدر هستش؟

پاسخ از ماکروتل : سلام معمولا 48 ساعته میرسه.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم