برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

باتری Sony Z5 Premium / Z5 Premium Dual

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

باتری Sony Z5 Premium تک سیم و دو سیم.

گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
انتخاب رنگ
  • زرد
145,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

این گوشی دارای باتری جدا نشدنی با ظرفیت 3430mAh است که وظیفه ی تغذیه ی نمایشگر 5.5 اینچی گوشی را برعهده دارد. ظرفیت باتری این گوشی در مقایسه با باتری گوشی Z5 به مراتب بیشتر است در حالی که نمایشگر آن تنها 0.3 اینچ بزرگتر است. گوشی Z5 Compact نیز علی رغم داشتن نمایشگر 4.6 اینچ دارای باتری با ظرفیت 2700mAh است. پنل صفحه نمایش این گوشی IPS LCD است بنابراین باتری این گوشی عملکرد خوبی خواهد داشت. ما تست های رایج باتری را روی این گوشی انجام دادیم که نتایج زیر بدست آمد.

زمان مکالمه ی 3G با این گوشی حدود 20 ساعت و 27 دقیقه است که واقعا عالی می باشد ولی نسبت به باتری Z5 Compact حدود 8 ساعت مکالمه ی کمتری دارد. البته عملکرد باتری گوشی فوق هنوز عالی است چون باتری (2550mAh) گوشی گلکسی S6 سامسونگ که همزمان با گوشی فوق عرضه شد حدود 1 ساعت مکالمه ی 3G کمتری دارد در حالی که نمایشگر آن 5.1 اینچ است. بنابراین اگر با گوشی تان زیاد مکالمه می کنید، احتمالا باتری این گوشی انتظارات شما را برآورده خواهد کرد.

زمان وب گردی با این گوشی حدود 9 ساعت و 30 دقیقه است که نسبتا خوب می باشد. این زمان برای باتری گلکسی S6 و Z5 Compact حدود 11 ساعت می باشد. گوشی Z5 با ثبت زمان وبگردی بیشتر از 14 ساعت بهترین عملکرد را بین این گوشی ها دارد.

اگر طرفدار فیلم و ویدئو دیدن هستید باید بگوییم که باتری این گوشی در این زمینه عملکرد خوبی ندارد و متاسفانه بیشتر از 7 ساعت دوام نمی آورد که برای یک گوشی 5.5 اینچ اصلا خوب نیست. زمان ویدئو دیدن با گوشی گلکسی S6 حدود 12 ساعت است. شما می توانید با گوشی Z5 Compact حدود 13 ساعت ویدئو / فیلم ببینید که حدود دو برابر زمان پخش ویدئوی گوشی فوق است. بنابراین برای ویدئو دیدن با این گوشی مشکل خواهید داشت و انتظارات شما برآورده نخواهد شد.

از نظر زمان دوام گوشی نیز باتری آن تا 66 ساعت دوام می آورد که زمان نسبتا خوبی است. در واقع این زمان بدین معناست که اگر شما گوشی تان را یک بار شارژ کنید و روزانه یک ساعت با آن فیلم ببینید، مکالمه انجام دهید و وب گردی کنید و در بقیه ساعات آن را در حالت Standby بگذارید، آنگاه باتری گوشی کمتر از 3 روز دوام خواهد آورد و در روز سوم بایستی آن را مجددا شارژ کنید. البته این الگوی مصرف شارژ، حالت استاندارد است و فقط جنبه ی مقایسه ای دارد. برای مثال، پایداری باتری گوشی Z3 Compact حدود 101 ساعت است که نسبت به گوشی فوق عملکرد به مراتب بهتری دارد. پایداری باتری گوشی گلکسی S6 و باتری گوشی Z5 Compact نیز به ترتیب 73 و 86 ساعت است.

مشخصات باتری سونی Z5 پرمیوم

هم چنین ما تست باتری را تحت شرایط دیگر نیز انجام دادیم. در این تست، نور صفحه نمایش گوشی روی 200 nits تنظیم می شود که نور کافی برای استفاده از گوشی در خانه می باشد. پس از انجام دادن تست سلامت عمر باتری در این شرایط مشاهده کردیم که باتری این گوشی حدود 7 ساعت دوام می آورد که عمر خوبی به حساب می آید. در واقع عمر باتری این گوشی نسبت به گوشی XZ Premium حدود 70 دقیقه کمتر بود ولی در مقایسه با باتری گوشی XZ حدود 20 دقیقه بیشتر می باشد. نتایج حاصل از این تست را در شکل زیر مشاهده می کنید.

طول عمر باتری سونی Z5 پرمیوم

یکی دیگر از پارامترهایی که در مورد باتری ها مهم است مدت زمان شارژ شدن آنها می باشد. همان گونه که می بینید زمان شارژ شدن باتری گوشی فوق حدود 131 دقیقه (بیشتر از 2 ساعت) است که برای باتری با این ظرفیت خوب می باشد. مثلا باتری 2900mAh گوشی Z5 حدود نیم ساعت دیرتر از باتری گوشی فوق شارژ می شود. زمان فول شارژ شدن باتری این گوشی در مقایسه با گوشی های اشاره شده را در شکل زیر مشاهده می کنید.

مدت زمان شارژ باتری سونی Z5 پرمیوم

ادامه مطلب
جزئیات محصول
پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1398-11-28

سلام موجود میشه؟

پاسخ از ماکروتل : سلام.فعلا کیفیت اصلیش نیست موجود نیست مشخص نیست کی برسه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم