باتری گوشی Sony Xperia XA Ultra

باتری گوشی سونی ایکس ای اولترا

  • ظرفیت: 2700mAh
  • نوع: Li-Po داخلی
  • مدل: LIP1641ERPXC
گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
مدت زمان تعویض 1 ساعت
410,000 تومان
ناموجود
100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
موجود شد پیامک بده
توضیحات

توضیحات و بررسی تخصصی باتری گوشی موبایل Sony Xperia XA Ultra

باتری این گوشی درست همانند باتری سونی Xperia X Compact با ظرفیا 2700 میلی آمپر ساعت است.
بر خلاف بزرگ بودن صفحه نمایش گوشی عملکرد باتری گوشی خوب است.
هرچند اگر از باتری بزرگتری در این گوشی استفاده شده بود تبدیل به یک موبایل تمام عیار می شد!
درون پوسته ی سونی اکسپریا ایکس ای الترا (Sony Xperia XA Ultra) یک باتری 2700 میلی آمپر ساعتی تعبیه کرده است که مشابه باتری گوشی سونی اکسپریا ایکس کامپکت (Sony Xperia X Compact) است. با توجه به 6 اینچی بودن صفحه باتری استفاده شده نسبتا ضعیف است هر چند که به دلیل سخت افزار ضعیف تر اگر از مدل کامپکت سال گذشته شارژدهی بهتری نداشته باشد حداقل در حد همان عمل می کند.

خوشبختانه درون تست ها نیز دقیقا این نکته قابل مشاهده بود و با یک شارژ کامل دستگاه قادر خواهد بود تا نزدیک به دور روز در شرایط عادی کار کند. استفاده ای که ما در این مدت از گوشی داشتیم شامل توییتر (Twitter)، دوربین، اسنپ چت (Snapchat) ، گوگل کروم (Chrome) و اندکی هم بازی بود. کسانی که استفاده های سنگین تری داشته باشند ممکن است نیاز به شارژ هر روزه گوشی داشته باشند.

قابلیت Doze اندروید مارشملو که یک قابلیت جدید برای کاهش مصرف باتری است به خوبی مصرف باتری این گوشی را شب ها و در زمانی که مورد استفاده نیست کاهش می دهد. انتظار می رود که مصرف باتری گوشی پس از عرضه آپدیت اندروید نوقا از این هم بهتر شود چرا که سونی تایید کرده اکسپریا ایکس ای الترا (Sony Xperia XA) نیز این آپدیت را دریافت می کند و در این اپدیت قابلیت Doze 2.0 نیز قرار داده شده که در روز نیز به کاهش مصرف باتری گوشی کمک می کند.

هنگامی که شارژ دستگاه به اتمام می رسید می توانید به سادگی و با استفاده از کابل میکرو یو اس بی (micro-USB) آن را شارژ کنید اما اگر انتظار شارژ شدن سریع را دارید باید بگوییم این گوشی شما را نا امید خواهد کرد چرا که هر بار شارژ کامل گوشی دو ساعت و نیم زمان می برد. البته پس از یک ساعت شارژ آن به 50 درصد می رسد که این به لطف تکنولوژی شارژ سریع شرکت مدیا تک به نام Pump Express Pus 2.0  است. مانند تکنولوژِی QuickCharge 3.0  شرکت Qualcomm

پس از اجرای تست ویدیویی 90 دقیقه ایمان مشاهده کردیم که سونی ایکس ای الترا (Sony Xperia XA Ultra)  عملکرد بسیار خوبی دارد و پس از تست باتری آن فقط 10 درصد کاهش پیدا کرده بود. سونی اکسپریا ایکس کامپکت (Sony Xperia XA Compact) که باتری ای با همین ظرفیت دارد پس از اجرای تست 16 درصد باتری مصرف کرده بود. در کل عمر باتری عمر نسبتا خوبی میباشد.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

2700mAh

مدل باتری

LIP1641ERPXC

نوع باتری

Li-Po non-removable

استقامت کلی باتری

55 ساعت

حالت Standby

708 ساعت

زمان مکالمه‌ی 3G

14 ساعت و 22 دقیقه

زمان پخش ویدئو

7 ساعت و 59 دقیقه

زمان پخش موزیک

65 ساعت

زمان وب‌گردی

7 ساعت و 50 دقیقه

مدت زمان تعویض

1 ساعت

پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1399-05-31

سلام این باتری با مدل f3212 سازگاره؟

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود

بله سازگار هست.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم