برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

باتری Sony Xperia M4 Aqua - LIS1576ERPC

گارانتی ماکروتل
  • 3 ماه
کيفيت
انتخاب رنگ
  • سفيد
160,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

توضیحات و بررسی تخصصی باتری گوشی موبایل Sony Xperia M4 Aqua

سونی Xperia M4 aqua که باتری با قابلیت دو روز شارژ دهی را دارد و سر و صدای زیادی به راه انداخته است معرفی کرده است. برای دسترسی به چنین شارژ دهی بالایی سونی از چندین قابلیت مختلف (چه نرم افزاری و چه سخت افزاری) استفاده کرده است. سونی همچنان ادعا می کند که باتری این گوشی برای 7 ساعت تماشای فیلم با کیفیت بالا و 64 ساعت پخش موسیقی جوابگو خواهد بود. باتری یکی از اصلی ترین قطعات موبایل است که فیک بودن آن باعث خرابی گوشی موبایل شما میشود. پس سعی کنید هنگام خرید باتری نکاتی که برای تشخیص اصل یا تقلبی بودن باتری وجود دارد را به خوبی بررسی کنید.

در طی مدتی که به تست گوشی مشغول بودیم به این نتیجه رسیدیم که شارژدهی گوشی به صورت کلی خوب است اما همیشه یکسان نیست. بعضی روز ها که فقط از گوشی برای مکالمه، پیام دادن و چک کردن ایمیل ها استفاده می کردیم، در پایان روز باتری سونی اکسپریا ام 4 (Xperia M4 Aqua) هنوز مقدار خارق العاده 60 درصد را ذخیره کرده بود. که نشان می دهد این گوشی به راحتی از پس دو روز استفاده بر می اید.
دروبگردی با استفاده از وای فای (Wi-Fi) و 4g نتایج متفاوت است و باتری با سرعت بسیار بیشتری مصرف می شود به طوری که بعد از 15 دقیقه وبگردی شاهد کاهش 20 درصدی باتری بودیم. می توان گفت Sony Xperia M4 Aqua دریک سری کار ها قابلیت شارژ دهی بالایی دارد و در یک سری شارژ دهی ضعیفی دارد.

البته لازم نیست نگران شارژ دهی گوشیتان باشید چون سونی قابلیت های مختلفی را برای کاهش مصرف باتری قرار داده است. یکی از این قابلیت ها Extended standby است که هنگامی که صفحه گوشی خاموش است فعال می شود و به صورت هوشمند برنامه هایی که در پس زمینه در حال اجرا هستند ولی شما از آن ها استفاده ای نمی کنید را متوقف می کند. شما در این حالت همچنان قادر به دریافت تماس، پیامک و زنگ ساعت هستید و همچنین می توانید برنامه هایی را که می خواهید در پس زمینه فعال باشند را انتخاب کنید تا توسط این قابلیت متوقف نشوند.

شما همچنین می توانید حالت Ultra Stamina را فعال کنید که بسیاری از قابلیت های گوشی را غیرفعال می کند و فقط قابلیت های اصلی مانند مکالمه و امکان ارسال و دریافت پیام را فعال نگه می دارد و با این کار به شما این امکان را می دهد تا وقت کافی برای دسترسی مجدد به شارژر را داشته باشید.

به نظر ما همه این قابلیت ها به خوبی در مصرف باتری موثر بودند و با استفاده صحیح از آن ها شما قادر خواهید بود که این گوشی را بدون نگرانی بابت شارژ تا چند روز همراه خود داشته باشید.

همچنین قابل ذکر است سرعت شارژ این گوشی نیز بسیار مناسب است و به سرعت شارژ می شود.

در بنچمارک (Benchmark) استاندارد باتری ما که در ان به مدت 90 دقیقه با حداکثر نور صفحه فیلم پخش می کنیم، باتری به میزان 25 درصد کاهش یافت که اصلا نتیجه ی بدی نیست. برای مثال سال گذشته گوشی Motorola Moto G در همین تست 26 درصد باتری از دست داد و حتی مدل گران قیمت تری مانند اکسپریا Sony Xperia Z3 Compact در این تست 33 درصد شارژ از دست داد. بنابراین اگر شما مشکلی با اندک قدرت کمتر در ازای شارژ دهی بیشتر ندارید Sony Xperia M4 Aqua گزینه بسیار مناسبی برای شماست.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

2400mAh

مدل باتری

LIS1576ERPC

نوع باتری

Li-ion non-removable

ولتاژ باتری

3.8 ولت

حالت Standby

685 ساعت

زمان مکالمه‌ی 3G

13 ساعت و 20 دقیقه

پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم