برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

باتری اپل آیپد Apple iPad 1

گارانتی ماکروتل
  • 3 ماه
کيفيت
انتخاب رنگ
  • مشکی
189,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

باتری تبلت آیپد 1 apple ipad از نوع جدانشدنی است و ظرفیت 8827 میلی آمپرساعت دارد. طبق گفته اپل باتری ipad 1 تا 10 ساعت می تواند در مکالمه پیوسته شارژ نگهدارد. برای تعویض باتری خود با خرید باطری اصل apple ipad 1 بهترین بهره وری را برای تبلت خود فراهم آورید. گاهی اوقات ممکن است به خاطر تخلیه شارژ سریع و ...اقدام به تعمیر باتری اپل آی پد خود کنید اما باید بدانید که گاهی اوقات این ها صرفا مشکلات نرم افزاری کوچکی هستند که به سادگی حل می شوند. حل مشکل مصرف باتری آیفون، آی پد بعد از بروزرسانی iOS 10

گاهی اوقات نیز ممکن است به خاطر کند شارژ شدن به فکر تعویض باتری آی پد 1 بیفتید، در واقع ممکن است مشکلاتی غیر از باتری به وجود آورنده این مشکل باشد. مشکل شارژ نشدن یا کند شارژ شدن اپل آیفون و آیپد و روش های حل آن

اگر متوجه شدید که مشکل از باتری تان نیست می توانید برای عملکرد و کارایی بهتر باتری تبلت ای پد 1 راه های افزایش مدت زمان شارژ نگهداشتن تبلت آی پد را مطالعه کنید

باتری آیپد 1 قیمت خرید

عمر باتری تبلت آیپد 1

شاید باور نکنید اما در طول تست های اولیه باتری تبلت ای پد 1، با استفاده از تبلت آیپد برای کار سنگین، دانلود کردن و استفاده زیاد از اپلیکیشن های جدید، بازی کردن سه بعدی، تماشای ویدئوی HD، همه در حالی که در پس زمینه ایمیل دانلود می شد ما به همان نتیجه ای رسیدیم که آیپد اعلام کرده بود(یعنی همان حدود 10 ساعت).

در واقع نتیجه ای که ما کسب کردیم حتی از چیزی که اپل اعلام کرده بود اندکی بهتر بود. در تست مذکور باتری ipad 1 توانست تا 10 ساعت و 43 دقیقه شارژ نگهدارد قبل از این که شارژ آن کاملا صفر شود.

این نتیجه نسبت به فعالیت هایی که ما با گوشی انجام دادیم فوق العاده است. با این حال ما پیوسته فیلم HD ندیدم و همین طور موزییک پلیر را پیوسته در پس زمینه اجرا نکردیم. بنابراین ممکن است نتایجی که شما به دست می آورید اندکی با نتیجه ما متفاوت باشد.

مختصری درباره تبلت آی پد 1

شاید اولین چیزی که به چشم تان بیاید طراحی این تبلت باشد. بخش عمده ای از سطح آن توسط صفحه نمایش 9.7 اینچی خازنی، مالتی تاچ LED-baklit اشغال شده که حاشیه مشکی رنگ براقی آن را احاطه کرده است که به نظر برخی ها زیادی بزرگ است اما در عمل این یک ملاحظه طراحی مهم است چرا که وقتی تبلت را در دست تان گرفته اید از سهوا فعال شدن آن جلوگیری می کند.

باطری آیپد قیمت خرید فروش

تنها دکمه «home» اپل برای ارتباط برقرار کردن وجود دارد و پشت دستگاه یک منحنی آلمینیومی کاملا ساده است. همانند اکثر محصولات اپل، ظاهر زیبایی دارد اما  در واقعا از نظر جلوه های طراحی ویژگی قابل توجهی ندارد. زیبایی اش در حد معمول است.  اگر با توجه به تصاویر فکر می کنید که طراحی آن زیادی ساده است باید بگوییم تا زمانی که آن را در دست نگیرید متوجه  خوش دستی و طراحی مطلوب آن نمی شوید. این دستگاه وزن کمی دارد و تنها 1.5 پوند است. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم