برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

باتری Apple iPad Air

باتری اصلی آیپد ایر دارای ظرفیت 8600 میلی آمپرساعت از نوع لیتیوم پلیمر داخلی است

گارانتی ماکروتل
  • 3 ماه
کيفيت
انتخاب رنگ
  • مشکی
230,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

باتری تبلت آیپد ایر ipad air دارای ظرفیت 8600 mAh ساعت است و از نوع لیتیوم پلیمری می باشد. باتری آیپد ایر از نوع جدانشدنی است یعنی هنگام تخلیه شارژ گوشی تان نمی توانید از باتری یدکی استفاده کنید. برای تعویض باتری خود باخرید باطری اصل apple ipad air بهترین بهره وری را برای تبلت خود فراهم آورید و چند سالی به عمر دستگاه تان اضافه کنید. 

شاید به خاطر تخلیه شارژ سریع و ...اقدام به تعمیر باتری اپل آی پد خود کنید اما باید بدانید که در بعضی از اوقات این ها صرفا مشکلات نرم افزاری کوچکی هستند که به سادگی حل می شوند. حل مشکل مصرف باتری آیفون، آیپد بعد از بروزرسانی iOS 10

بعضی اوقات نیز ممکن است به خاطر کند شارژ شدن به فکر تعویض باتری آیپد ایر air بیفتید، در واقع ممکن است مشکلاتی غیر از باتری به وجود آورنده این مشکل باشد. مشکل شارژ نشدن یا کند شارژ شدن اپل آیفون و آیپد و روش های حل آن

اگر متوجه شدید که مشکل از باتری تان نیست می توانید برای عملکرد و کارایی بهتر باتری تبلت ای پد ipad air راه های افزایش مدت زمان شارژ نگهداشتن تبلت آیپد را مطالعه کنید.

قیمت خرید باتری آی پد ایر ipad air با گارانتی تست و تعویض

ویژگی ها و عمر باتری آیپد ایر ipad air

اپل همیشه سعی می کند میزان رم، سرعت پردازنده و ظرفیت باتری دستگاه‌‌های خود را پنهان کند، اما بعضی از اوقات برخی افراد حرفه ای دنیای موبایل با بازکردن گوشی ها و تبلت های اپل و بازبینی حرفه‌ای سخت افزار داخلی آن به این مشخصات پی می‌برند، این اتفاق برای پردازنده A7 بسیار زود رخ داد و مشخصات آن توسط افرادی منتشر شد، اما این اتفاق هنوز برای باتری دستگاه نیافتاده و کسی در این مورد نظری نداده است، با تمام این اوصاف اپل مدعی شده که باتری ای پد ایر تا 10 ساعت  می تواند از آن پشتیبانی کند و ما نیز این را باور داریم چرا که تجربه استفاده از آی‌پدهای قبلی را داریم و می‌دانیم که آن‌ها نیز 10 ساعت را به راحتی پشتیبانی می‌کردند.

اگر جزو افرادی هستید که زیاد وبگردی می کنید یا از تبلت آی پد خود زیاد استفاده می کنید و یا زیاد موزیک گوش می دهید و فیلم تماشا می کنید شک نداشته باشید که عمر باتری آی پد ایر برای شما رضایت بخش نخواهد بود. با این حال شما با استفاده متوسط از شبکه وای‌فای، پخش موزیک و ویدیو و بقیه کارهای رزومره، به راحتی می‌توانید یک روز را با باطری آیپد Air سر کنید. باتری اصلی تبلت آی پد ایر ipad air-خرید و قیمت

تست باتری آیپد ایر 

ما در آزمایش تست عمر باتری ipad air، یک فیلم 720P را در حالی که شبکه‌های ارتباطی خاموش شده بود و نور صفحه نیز روی 50 درصد تنظیم شده بود به صورت مداوم پخش کردیم که باتری آیپد ایر توانست تا 9.5 ساعت شارژ نگه دارد. در وب‌گردی با وای-فای از طریق شبکه 3G نیز پردازنده A7 بسیار بهینه عمل می کند و باتری دستگاه قادر است حدود 9 ساعت وبگردی را پشتیبانی کند.

آیپد ایر از همان شارژر ۱۲ واتی USB که به درگاه لایتنینگ متصل می‌شود استفاده می کند. این شارژر در آیپد نسل قبل نیز مورد استفاده قرار گرفته بود. از آنجایی که باتری آیپد ایر نسبت به نسل قبل کوچک‌تر شده است، در مدت زمان کمتری شارژ آن به پایان می رسد. فول شارژ شدن این باتری این تبلت حدود ۴ ساعت و بعضی اوقات کمی بیشتر طول می‌کشد.

ماکروتل در راستای احترام به مشتری همیشه بر آن است تا کالاهای اصل و اورجینال برندها را عرضه کند. با این حال اگر قصد خرید باتری از مراجع دیگر را دارید برای اطمینان از خرید خود مقاله تشخیص باتری تقلبی از اصل را مطالعه کنید. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

8600mAh

زمان مکالمه‌ی 3G

10 ساعت

پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

3

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

3.0
1397-11-05

سلام..این محصول دبگه موجود نمیشه؟

پاسخ از ماکروتل : مشخص نیست اما موجود میشه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم