برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

باتری Xiaomi Mi Max مدل BM49

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

تعویض باتری شیائومی MI Max زیر یک‌ساعت در ماکروتل

  • نوع: لیتیوم یون داخلی
  • ظرفیت: 4850mAh
  • مدل: BM49
  • ولتاژ: 3.85
گارانتی ماکروتل
  • 3 ماه
کيفيت
135,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

مشخصات باتری گوشی Xiaomi Mi Max

گوشی Mi Max شیائومی دارای باتری جدا نشدنی با ظرفیت خارق العاده ی 4850mAh است. این باتری وظیفه ی تغذیه ی نمایشگر 6.44 اینچ گوشی را بر عهده دارد.

تست های رایج باتری یعنی زمان مکالمه ی 3G، وب گردی و پخش ویدئو را روی این گوشی انجام دادیم که نتایج جالبی بدست آمد.
زمان مکالمه ی 3G با این گوشی حدود 24 ساعت و 9 دقیقه است که زمان خیلی خوبی است. اگر طرفدار وب گردی هستید باید بدانید که باتری این گوشی تا 19 ساعت و 25 دقیقه وب گردی را پشتیبانی می کند که زمان فوق العاده خوبی محسوب می شود. در واقع شما می توانید با یک بار شارژ کردن گوشی به مدت یک روز با صفحه نمایش 6.44 اینچی گوشی وب گردی کنید که واقعا خارق العاده است. زمان پخش ویدئوی این گوشی حدود 16 ساعت و 42 دقیقه است. در کل نتایج تست باتری این گوشی همگی عالی هستند و انتظارات را برآورده می کنند. به خاطر داشته باشید که نمایشگر این گوشی جزء بزرگترین نمایشگرهای گوشی های هوشمند است با این حال عملکرد باتری آن فوق العاده خوب است.

از لحاظ دوام کلی باتری نیز گوشی فوق تا 108 ساعت دوام دارد که زمان عالی محسوب می شود. اگر از دو سیم کارت بر روی این گوشی استفاده کنید آنگاه دوام باتری آن تنها 6 ساعت کم خواهد شد. این عدد بدین معنی است که اگر روزانه یک ساعت وب گردی کنید، مکالمه انجام دهید، ویدئو ببینید و در بقیه ساعات روز گوشی تان در حالت Standby باشد آنگاه باتری گوشی شما بیشتر از 4 روز دوام خواهد آورد. زمان پایداری باتری این گوشی جزء بهترین ها است. مثلا گوشی Mi 6 که یک سال پس از این گوشی و در سال 2017 عرضه شد دارای پایداری 80 ساعت است (البته باتری آن 3350mAh است).

مشخصات باتری Xiaomi Mi Max

این نکته را در نظر داشته باشید که اگر چه گوشی Mi Max با شارژر Quick Charge عرضه نمی شود ولی از شارژرهای Quick Charge 2.0 و Quick charge 3.0 پشتیبانی می کند. شارژر قرار داده شده در جعبه ی این گوشی همان شارژرهای عادی 10 وات (5V/2A) است ولی با شارژرهای سریع می توانید تا 15 وات آن را شارژ کنید. بنابراین اگر از شارژرهای سریع اشاره شده استفاده کنید سرعت شارژ گوشی تان حدود 40 تا 50 درصد افزایش خواهد یافت.

یکی دیگر از تست هایی که روی باتری این گوشی انجام دادیم بررسی عمر باتری در شرایط خاص بود. در این تست، نور صفحه نمایش را روی 200nits تنظیم کردیم (که نور کافی برای استفاده از گوشی در خانه است) و عمر باتری آن را بررسی کردیم که عدد 12 ساعت و 2 دقیقه برای این گوشی ثبت شد. عمر باتری این گوشی تحت این شرایط عالی است و همان گونه که در شکل زیر مشاهده می کنید عملکرد باتری این گوشی نسبت به گوشی های Mi 5 و Mi Note Pro شیائومی به مراتب بهتر است ولی در مقایسه با گوشی های Redmi Note 3 و Mi Max 2 عملکرد ضعیف تری دارد. همان طور که در شکل زیر مشاهده می کنید باتری گوشی Mi Max 2 با ثبت زمان 17 ساعت و 22 دقیقه بهترین عمر باتری را بین گوشی های شیائومی دارد.

عمر باتری شیائومی MI MAX

از لحاظ زمان فول شارژ شدن نیز باتری این گوشی پس از حدود 197 دقیقه (حدود 3.5 ساعت) شارژ می شود که برای باتری با این ظرفیت زمان نسبتا خوبی به شمار می رود. زمان فول شارژ شدن باتری گوشی های شیائومی اشاره شده را در شکل مشاهده می کنید.

مدت زمان شارژ باتری شیائومی mi max

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

4580mAh

مدل باتری

BM49

نوع باتری

Li-ion

ولتاژ باتری

3.85 ولت

استقامت کلی باتری

108 ساعت

زمان مکالمه‌ی 3G

24 ساعت و 9 دقیقه

زمان پخش ویدئو

16 ساعت و 42 دقیقه

زمان وب‌گردی

19 ساعت و 25 دقیقه

پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1396-02-25

سلام. خسته نباشید. آیا این کالا موجود میشه

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم