باتری بلک بری BlackBerry Passport

تعویض باتری بلک بری پاسپورت BlackBerry Passport در دفتر تعمیرات موبایل ماکروتل 1 ساعته انجام می‌شود.

گارانتی ماکروتل
  • 3 ماه
کيفيت
انتخاب رنگ
  • نقره ای
210,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

باتری گوشی BlackBerry Passport/بلک بری پاسپورت ظرفیت 3450 میلی آمپر ساعت دارد و از نوع لیتیوم یونی(Li-ion) می باشد. باتری بلک بری Passport از نوع غیرقابل تعویض است. با خرید باطری اصل بلک بری passport بهترین بهره وری را برای گوشی موبایل خود فراهم کنید چرا که باتری یکی از قطعات موبایل می باشد که اصل بودن یا نبودن آن تاثیر چشمگیری روی عملکرد کلی گوشی می گذارد.

گوشی بلک بری BlackBerry Passport باتری بزرگ 3450 میلی آمپری دارد که باید با توجه به خصوصیات سخت افزای که دارد قادر باشد امتیازات عالی در تست باتری ما کسب کند. صفحه نمایش 4.5 اینچی مربعی این گوشی رزولوشن 1440x1440 پیکسل را دارد که مقدار پیکسل برابری با صفحه نمایش FullHD استاندارد دارد. بنابراین ما انتظار داریم باتری گوشی بلک بری پاسپورت Passport همانند باتری یک گوشی 4.5 اینچی 1080p عمل کند.

تست باتری BlackBerry Passport

همانطور که انتظار می رفت، دو وظیفه ی پرمصرف باتری در تست های ما پخش ویدئو و وبگردی بودند. با کسب نتیجه 10 ساعت در هر کدام، این دو نتیجه بالاتر از سطح متوسط برای این کلاس گوشی شد. در تست مکالمه پیوسته در شبکه 3g باتری بلک بری Passport تا 25 ساعت توانست شارژ نگه دارد.

این سه نتیجه با استقامت باتری در حالت استندبای گوشی ترکیب شده و نتیجه ی بسیار خوب 73 ساعت استقامت کلی را حاصل کردند. 73 ساعت استقامت کلی یعنی زمانی که گوشی بلک بری پاسپورت BlackBerry Passport را فول شارژ کنید قادر است تا بیش از 3 روز شارژ نگه دارد البته اگر مصرف روزانه تان در حد 1 ساعت تماس تلفنی، 1 ساعت پخش فیلم و 1 ساعت وبگردی باشد نه بیشتر.

با توجه به رزولوشن 453ppi بالای آن این نتایج کاملا عالی هستند.

باتری گوشی BlackBerry Passport بزرگتر از باتری فبلت هایی مثل (Note 4 (3,220mAh و (Nexus 6 (3,220mAh می باشد که دارای صفحه نمایش هایی با بیش از 1 اینچ بزرگتر می باشند.

این یعنی عمر باتری گوشی بلک بری Passport عالی است. با استفاده متوسط معمول روزانه می توانید انتظار داشته باشید که تا 48 گوشی تان شارژ دارد. اگر سخت از گوشی blackberry Passport کار بکشید احتمالا تا یک روز بیشتر نتواند شارژ نگه دارد.

مختصری درباره بلک بری

بسیاری از مقالات در مورد شکست بلک بری نوشته اند. این که چطور در درک و پاسخ به نیاز بازار در حال تغییر شکست خورد. سلسه ای از داوری های ضعیف نیز اذعان می کنند که بلک بری خط تولید محصولاتش را از یک نفوذ فرهنگی غالب به خاطره ای مبهم و ناخوشایند تبدیل کرد.

این شرکتی است که بنیان اصلی کاربران خود را ویران کرد از این رو که امکاناتی که آن ها دوست داشتند را حذف کرد و سال های سال متوجه اشتباهش نشد.

خط تولید محصولات BlackBerry کاهش چشمگیری داشته است و جذابیت این پلت فرم به کل از بین رفته است. اما هنوز این شرکت به طور کامل از منحل نشده است. هنوز هم افرادی هستند که به گوشی های قدیمی بلکبری خود وفادار هستند و نمی خواهند آن ها را با مدل های دیگر تعویض کنند. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

3450mAh

حالت Standby

444 ساعت

زمان مکالمه‌ی 3G

23 ساعت

پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم