برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

باطری اصل گوشی BlackBerry Leap

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
210,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

باطری گوشی BlackBerry Leap/ بلکبری لیپ ظرفیت 2800 میلی آمپر ساعت دارد و از نوع لیتیوم یونی(Li-ion) می باشد. باطری بلکبری Leap از نوع غیرقابل تعویض است. با خرید باطری اصل بلکبری لیپ بهترین بهره وری را برای گوشی موبایل خود فراهم بیاورید چرا که باتری یکی از قطعات موبایل است که اصل بودن یا نبودن آن تاثیر چشمگیری روی عملکرد کلی گوشی می گذارد.

باتری با ظرفیت 2800 میلی آمپر چیز خارق العاده ای نیست، اما چیزی که بلک بری توانست به آن اضافه کند مسلما هست. بدون استفاده از گزینه های بهینه سازی این گوشی توانست تا بیش از یک روز و نیم شارژ نگه دارد.

اگرچه زمانه اندکی فرق کرده است و باتری های قابل تعویض توسط کاربر دیگر به نظر نمی رسد که جزو موارد  الزامی باشد ولی همچنان باتری که بتواند حداقل تا یک روز شارژ نگه دارد جزو اولویت ها می باشد و بلک بری از آن آگاه است. بلکبری برای این گوشی باتری غیرقابل تعویض 2800 میلی آمپری را تعبیه کرده است. اگرچه این باتری مشخصا وزن قابل توجهی به گوشی اضافه کرده است ولی بلک بری ادعا می کند که باتری این گوشی تا 25 ساعت با استفاده ترکیبی دوام می آورد و برای یک روز کامل استفاده کافی می باشد.

تست باتری BlackBerry Leap

از نظر تجربه شخصی، من یکی از کاربر گوشی BlackBerry Passport بودم و اغلب هیچ توجهی به عمر باتری آن نمی کردم. هیچ روزی نبود که من در مورد عمر باتری گوشی Passport نگرانی و دغدغه داشته باشم. بنابراین کنجاو بودم ببینم آیا گوشی Leap هم همینطور است یا نه.

ما یک فرآیند فکری بسیار ساده را پی گرفتیم و آن این بود که درصد باتری گوشی را پایین می آوردیم تا ببینیم آیا اگر آن را به شارژ نزنیم تا صبح دوام می آورد و آیا شارژ کافی دارد تا بتوانیم از خانه بیرون برویم. این تست را برای چند روز با درصدهای مختلف پایین شارژ باتری انجام دادیم و متوجه شدیم که عمر آن خوب است.

در تست دیگری نیز که مربوط به سایت معتبری می باشد. باتری گوشی در تست مکالمه پیوسته 12 ساعت و 5 دقیقه، در تست پخش ویدئو 7 ساعت و 37 دقیقه و در تست پخش فیلم پیوسته نیز تا 8 ساعت و 59 دقیقه شارژ نگه داشته است. در این تست رتبه استقامت کلی باتری به 45 ساعت رسید که این مقدار یعنی با یک بار شارژ کردن تا 45 ساعت نیاز به شارژ دوباره گوشی بلک بری leap ندارید. البته در صورتی که از این گوشی برای روزانه یک ساعت پخش فیلم، یک ساعت تماس تلفنی و یک ساعت وبگردی استفاده کنید نه بیشتر. 

قیمت خرید فروش باتری بلک بری Leap

با این حال سطح استفاده ما از گوشی های مان متفاوت است و چیزی که ما به عنوان«عمر باتری خوب» بیان می کنیم ممکن است با چیزی که در ذهن شماست متفاوت باشد. ولی اگر استفاده متوسطی از گوشی خود داشته باشید عمر باتری Leap برای شما معقول و مناسب خواهد بود.

به علاوه، گوشی Leap با سیستم عامل بلکبری 10.3.1 اجرا می شود کمه شامل گزینه های صرفه جویی باتری می باشد. وقتی آن ها فعال باشند شروع به محدود کردن و یا غیرفعال کردن برخی از عملکردهای گوشی تان مثل روشنایی صفحه نمایش، سرویس های لوکیشن، خدمات داده، تعاملات پیشرفته می شوند و حتی می توانند عملکرد CPU را کندتر کنند.

اگر شما از این گزینه آگاه نبودید زمانی که شارژ باتری تان به زیر 20 درصد برسد به حالت پیش فرض فعال می شود. اما این ویژگی قابل تنظیم است بنابراین می توانید آن را همیشه روشن بگذارید یا این که کلا خاموش نگهدارید. این بسته به میل شماست. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

2800mAh

نوع باتری

Li-ion

زمان مکالمه‌ی 3G

25 ساعت

پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم