برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

باتری BlackBerry Z10 مدل LS1

باتری LS1 مخصوص گوشی موبایل BlackBerry Z10 3G , 4G

گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
انتخاب رنگ
  • مشکی
120,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

توضیحات و بررسی تخصصی باتری گوشی موبایل BlackBerry Z10 - LS1

باطری گوشی BlackBerry Z10/ بلک بری زد 10 ظرفیت 1800 میلی آمپر ساعت دارد و از نوع لیتیوم یونی(Li-ion) می باشد. این باتری از نوع قابل تعویض است. با خرید باطری اصل گوشی بلک بری z10 بهترین بهره وری را برای گوشی موبایل خود فراهم بیاورید چرا که باتری یکی از قطعات موبایل می باشد که اصل بودن یا نبودن آن تاثیر چشمگیری روی عملکرد گوشی می گذارد.

باطری بلک بری Z10 جاه طلبی زیادی برای تبدیل شدن به گوشی تجارت و کسب و کار از خود به خرج داده است اما این کار نیازمند یک ویژگی مهم می باشد و آن این است که باتری آن باید در اداره یا سفرهای بین جلسات تا مدت طولانی دوام بیاورد.

باتری گوشی بلک بری z10 قیمت و مشخصات

ظرفیت 1800 میلی آمپری آن چندان زیاد نیست، اما این گوشی دارای سیستم عاملی می باشد که اختصاصا برای آن طراحی شده است (برخلاف سیستم عامل اندرویدی که روی گوشی های مختلف با چیپ ست های متفاوت اجرا می شود).

حال برای بررسی دقیق تر عملکرد این باتری به تست آن می پردازیم.

تست باتری BlackBerry Z10

تست زمان مکالمه 

تست زمان مکالمه باتری بلک بری z10

شارژ باطری گوشی BlackBerry Z10 در مکالمه پیوسته در عرض 8 ساعت و 20 دقیقه از 100% به صفر می رسد که این نتیجه آن را در رده متوسط قرار می دهد مخصوصا وقتی با گوشی های اندرویدی مقایسه شود. اما این مدت زمان حدود 20 دقیقه از زمانی که باتری گوشی iPhone 5 کسب کرده است کمتر می باشد(اگرچه گوشی اپل در این جا باتری کوچکتری دارد).

تست زمان وبگردی

باتری بلک بری z10 قیمت و مشخصات

سیستم عامل بلک بری مرورگر وب خود را به گونه ای بهبود بخشیده است که برهمه مرورگرهای دیگر حتی مرورگرهای دسکتاب از نظر سازگاری با HTML5 برتری می یابد و نیز دارای پشتیبانی کامل از فلش می باشد. این مروگر باتری گوشی را در وبگردی پیوسته در حدود 6 ساعت و نیم تخلیه می کند. این مقدار با زمانی که باتری گوشی Samsung Galaxy S III طی می کند یکی است اما نسبت به زمان باتری Iphone 5 که 10 ساعت می باشد، بسیار عقب تر است. توجه کنید که تست های وبگردی ما شامل فلش نمی شوند.

تست زمان پخش فیلم

باتری blackberry z10 قیمت و مشخصات

اگر از گوشی بلک بری Z10 برای سرگرمی استفاده می کنید، در تست زمان تماشای پیوسته ویدئو این گوشی تا 8 ساعت و 44 دقیقه دوام آورد قبل از این که شارژ آن به 10 درصد حیاتی برسد. بنابراین، شما می توانید دو یا چند حلقه فیلم کافی را با این گوشی مشاهده کنید و در پایان هم مقداری شارژ هنوز برای تماس و سایر فعالیت های تان باقی می ماند.

تست زمان استقامت کلی

باتری blackberry z10 قیمت خرید فروش و مشخصات کلی

باتری Z10 رتبه استقامت کلی 46 ساعت را برای خود به ثبت رسانید. این یعنی با فول شارژ کردن گوشی BlackBerry Z10 تا 46 ساعت نیاز به شارژ دوباره آن ندارید. البته در صورتی که روزانه تنها یک ساعت تماشای فیلم، یک ساعت وبگردی و یک ساعت تماس تلفنی داشته باشید نه بیشتر.

این میزان ساعت حدود 5 ساعت کمتر از رتبه استقامت کلی Apple iPhone 5 می باشد اما گوشی بلک بری Z10 ویژگی خوبی دارد که آیفون ندارد و آن این است که باتری آن قابل تعویض می باشد. در کل عمر باتری گوشی z10 خوب است مخصوصا اگر وقت زیادی را صرف وبگردی با این گوشی نکنید. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

1800mAh

مدل باتری

LS1

نوع باتری

Li-ion

ولتاژ باتری

3.8 ولت

استقامت کلی باتری

46 ساعت

حالت Standby

312 ساعت

زمان مکالمه‌ی 3G

8 ساعت و 20 دقیقه

زمان پخش ویدئو

8 ساعت و 44 دقیقه

زمان وب‌گردی

6 ساعت و 27 دقیقه

پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم